سخنان صريح سرلشكر جعفري در واكنش به تهديدهاي توخالي اسرائيل

۱۵۷ بازديد
سخنان صريح سرلشكر جعفري در واكنش به تهديدهاي توخالي اسرائيل

اگر جنگي رخ دهد نقطه پايان رژيم‌صهيونيستي رقم خواهد خورد

ما با لكه ننگ غده سرطاني در وسط كشورهاي اسلامي كه همان رژيم صهيونيستي است، سر جنگ داريم، اما مشخص نيست كه اين اتفاق چه زماني بيفتد. الان آنها تنها راه مقابله با ايران را جنگ مي‌دانند ولي اين قدر احمقند كه اربابانشان كه كمي بيشتر مي‌فهمند جلوي آنها را مي‌گيرند. آنها بايد بدانند اگر كاري را شروع كنند همان جا نقطه نابودي و اتمام ماجرايشان است.  فرمانده كل سپاه گفت:به دليل شتاب انقلاب اسلامي، غده سرطاني اسرائيل با ما سر جنگ دارد اما اينكه كي جنگ رخ دهد معلوم نيست.ممكن است جنگي رخ دهد اما صهيونيست ها اگر كاري را شروع كنند همانجا نقطه نابودي‌اشان خواهد بود.

به گزارش «فردا» به نقل از فارس، سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران در مراسم افتتاحيه دومين نمايشگاه تخصصي توانمندي‌هاي بهداري در رزم، گفت: توسعه انقلاب اسلامي يعني توسعه دين خدا و نور الهي در زمين. بايد قدر همه نعمت‌ها و الطاف خداوند نسبت به خودمان را بدانيم و در دفاع از انقلاب كم نياوريم، برنگرديم و مثل برخي مقابل انقلاب نايستيم و مثل آنهايي كه از كارهاي گذشته‌شان پشيمان مي‌شوند، نباشيم.

وي افزود: بايد تلاش كنيم به خوبي فرهنگ دفاع مقدس را به نسل امروز و آينده منتقل كنيم كه با لطف مقام معظم رهبري اقدامات خوبي در اين خصوص صورت مي‌گيرد.

جعفري تاكيد كرد: هنوز كارهاي زيادي باقي مانده كه بايد انجام گيرد تا اين حماسه به خوبي به نسل‌هاي آينده منتقل شود.

فرمانده كل سپاه با بيان اينكه زمان در حال گذر و شرايط به شدت تغيير كرده و متحول شده است، گفت: جنگ 8 ساله با آن شرايط ديگر براي ما پيش نمي‌آيد. چون شرايطي كه امروز داريم با گذشته متفاوت است و ديگر مثل آن زمان در مظلوميت و نابرابري با دشمن نيستيم.

جعفري با بيان اينكه ممكن است جنگ براي كشور ما پيش بيايد، اظهار داشت: نيروهاي مسلح ما در تجهيزات پيشرفت كرده‌اند و توانمندي‌هايمان بسيار بالا رفته است. كسي جرات حمله بخصوص حمله گسترده زميني به ايران را ندارد.

وي تاكيد كرد: البته ممكن است جنگ رخ دهد اما جاي آن مشخص نيست. انقلاب اسلامي ديگر مرز ندارد و در جهان گسترده شده است.

فرمانده كل سپاه با بيان اينكه به هر حال ما با لكه ننگ غده سرطاني در وسط كشورهاي اسلامي كه همان رژيم صهيونيستي است، سر جنگ داريم، گفت: اما مشخص نيست كه اين اتفاق چه زماني بيفتد. الان آنها تنها راه مقابله با ايران را جنگ مي‌دانند ولي اين قدر احمقند كه اربابانشان كه كمي بيشتر مي‌فهمند جلوي آنها را مي‌گيرند. آنها بايد بدانند اگر كاري را شروع كنند همان جا نقطه نابودي و اتمام ماجرايشان است.

جعفري ادامه داد: به هر حال اين حوادث ممكن است رخ دهد البته اگر آنها عقلانيت به كار گيرند، مشكلي پيش نمي‌آيد ولي آنها عقلانيتي ندارند وگرنه همه مي‌دانند كسي قدرت مقابله با اسلام و انقلاب اسلامي را ندارد. اما تضميني براي عقلانيت آنها وجود ندارد و ممكن است آن جنگ اتفاق بيوفتد كه ما بايد آماده باشيم.

فرمانده كل سپاه با بيان اينكه ماهيت جنگ‌هاي آينده با جنگ 8 ساله بسيار متفاوت است، اظهار داشت: بايد اين تغيير ماهيت را در نيروها ايجاد كنيم كه كار بسيار مشكلي است.

جعفري با بيان اينكه وقت بسيار كم و كارها بسيار زياد است، اظهار داشت: بايد تجربيات گذشته را پيش رو بگذاريم و جنگ‌هاي پيرامون شرايط و پشرفت‌ها را بررسي كنيم تا در جنگ‌هاي آينده از آنها استفاده كنيم ما بايد تلاش كنيم به روز باشيم.

وي در ادامه محور مهم در بهداري جنگ‌هاي نوين را سيال بودن آنها دانست و تصريح كرد: در اين حوزه نيز با استفاده از تجربيات گذشته و نگاه به تغيير ماهيت جنگ‌هاي آينده بايد تمامي روشهاي نوين بهداري در رزم طراحي شود.

فرمانده كل سپاه در پايان پيشرفت‌هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حوزه بيمارستاني و بهداري را قابل تقدير دانست و اظهار اميدواري كرد كه اين روند روز به روز تداوم و گسترش يابد.
برچسب ها: صهيونيست ، جنگ ، سپاه ، جعفري
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد