در صورت حمله جايي در اسراييل سالم نمي‌ماند/ انتقال تجربيات به سوريه افتخار ايران است

۷ بازديد
سردار جعفري اعلام كرد:

در صورت حمله جايي در اسراييل سالم نمي‌ماند/ انتقال تجربيات به سوريه افتخار ايران است

ايران با توجه به ظرفيت‌هايي كه دارد، و تواني كه نسبت به استمرار هر جنگي داريم و از طرفي با توجه به عقبه‌هاي انقلاب بخصوص مسلمانان جهان، نيازي به اقدام پيش دستانه براي جلوگيري از حمله دشمن نيست و آن را مجاز نمي‌دانيم. آمادگي‌هاي ما در شدت و سرعت پاسخ به حدي است كه بازدارندگي ايجاد مي‌كند. سرويس سياسي «فردا»؛  سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در نشست خبري صبح امروز يكشنبه كه به مناسبت 26 شهريورماه، سالروز صدور فرمان تاريخي امام(ره) مبني بر تشكيل نيروهاي سه گانه سپاه برگزار شد، با اظهار تاسف از اقدام موهن صهيونيستي - آمريكايي در مورد ساخت فيلم ضداسلامي و توهين به پيامبر اسلام (ص)، اين اقدام را محكوم كرد.

وي افزود: ماهيت انقلاب اسلامي طوري است كه نه با جنگ، نه خشونت، نه تهديد و نه با توهين به مقدسات اسلام يا شخصيت‌هاي برجسته آن متوقف مي‌شود بلكه حركتش سريع‌تر مي‌شود. انقلاب اسلامي هرگونه خشونت، تهديد و توهين را بر‌نمي‌تابد.

جعفري ادامه داد: 26 شهريور سالروز فرمان تاريخي امام(ره) مبني بر تاسيس سه نيروي زميني، دريايي و هوايي سپاه براي مقابله با تهديدات دشمنان است. 27 سال از حكم امام مي‌گذرد و سپاه در اوج قدرت نظامي و دفاعي قرار دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد