بالماسكه برهنگي آبروي نداشته ضد انقلابها را برباد‌ مي‌دهد‌! + اسناد و تصاوير

۱۱۹ بازديد

بالماسكه برهنگي آبروي نداشته ضد انقلابها را برباد‌ مي‌دهد‌! + اسناد و تصاوير

اين شيوه به ظاهر اعتراضي كه مي توان آن را بالماسكه برهنگي فراريان ضد انقلاب نام نهاد چنان با ناداني اين جماعت همراه بوده كه صداي دوستانشان را درآورده و طعم تلخش كام آنان را تلخ تر از گذشته كرده است.

 در آستانه تحركات مضحك ضد انقلابها براي روز 8 مارس، چند تن از افراد اين جريان كه به خارج از كشور گريخته اند با راه اندازي كارناوالي خنده دار  در كشور سوئد ،بلاهت مثال زدني ضد انقلابها را به نمايش عموم در آورده اند.

داستان از آنجا شروع مي شود كه دو زن به ظاهر ايراني با حمايت جريان هاي ضد انقلاب ، در چند نوبت و سانس هاي چندگانه(!) در خيابان هاي استكهلم با وقاحت تمام برهنه شده و آنقدر ناشيانه اين تئاتر را به اجرا درآوردند كه بار شرم آور آن حتي نتوانست جريانهاي مختلف ضد انقلاب را به سكوت وا دارد.

اين دو زن كه به واقع خود نيز نمي دانستند دليل اعتراضشان چه بود، به طمع جواب مثبت سازمان مهاجرت و در حالي كه حتي جسارت نشان دادن صورت خود را هم نداشتند و با عريان كردن بالا تنه، تلاش زيادي براي جلب نظر داشتند تا شايد در پس چنين شوي وقيحانه اي، به اهداف شخصي خود دست پيدا كنند. 

اما اين اقدام تاسف انگيز اين افراد حتي توانايي جلب توجه عابران را هم در آن قسمت از شهر نداشته است و همين موضوع ناراحتي جريانات مختلف اپوزيسيون رو دو چندان كرده است.



فرزان صفاييان از مديران سايتهاي سبز ( فتنه ) در حالي كه به شدت از اين رفتار مضحك دوستانش عصباني شده است با شخصي خواندن اهداف اين حركت مي نويسد : "  شرم بر شما! شرم بر شما كه حاضريد براي رسيدن به اهداف خود، هر تفكر و هر اسطوره اي را ابزار سوءاستفاده شخصي خود كنيد. شرم بر شما كه حتي جسارت آن را نداريد كه چهره ي روباه گونه تان را در پس تئاتر فريب كارانه تان پنهان نسازيد. شرم بر شما كه اينقدر شهامت نداريد كه حداقل شوي تبليغاتي تان را خوب اجرا كرده تا نمره قبولي بگيرد.
شما حتي آنقدر سواد نداريد كه بتوانيد فعاليت هاي   ضد جمهوري اسلامي خودتان را با برنامه اي از پيش تعيين شده اجرا كنيد تا حداقل بازتابي هرچند كوچك داشته باشد! بازتابي كه حداقل بتواند چند عابر و رهگذر را براي چند دقيقه اي به پاي تئاتر تان نگه دارد، نه اينكه عابران نيز بدون كوچكترين اعتنايي از كنارتان گذر كنند!
واي بر شما كه اينقدر ابلهانه نماينده ايران لقب گرفتيد تا اين بار نيز ايران و ايراني به سخره گرفته شوند. گرچه بي توجهي رسانه ها بابت انعكاس شوي خياباني تان، خود بهترين جواب براي اهداف شخصي و كودكانه تان بود كه يقينا هر عقل سليمي رفتار سخيف شما و اعتراضتان را دست و پا زدن براي رسيدن به اهداف شخصي تان در آستانه روز جهاني زن بر مي شمرد!

اما صفاييان در حالي پس از بي توجهي رسانه ها و براي ماست مالي اين حركت مفتضحانه ضد انقلاب آن را با نيت هاي شخصي بر مي شمرد كه "اميد دانا" يكي ديگر از عوامل فتنه 88 كه به خارج از كشور گريخته ابعاد ديگري از اين رسوايي را رونمايي كرده است.



اميد دانا در وبلاگش با اشاره به وابستگي اين حركت وقيحانه به جريانهاي خاصي از بدنه ضد انقلاب خواستار برهنه شدن  كساني شد كه با حمايت از اين حركت به تشويق افرادي پرداخته اند كه باعث بي آبرويي بيشتر در اردوگاه ضد انقلاب ها شده اند.
 
وي كه خواستار پيگيري اين افتضاح سياسي از طرف دوستانش شده با ناراحتي در وبلاگش مي نويسد :"   تشويق كنندگاني كه در اين چند روز در وسط شهر استكهلم نمايش لخت كردن دختران پناهجو ( فراريان ضد انقلاب ) را به نمايش گذاشتيد فردا بايستي بابت نشان دادن صداقت در عقايدتان، تك تك جلوي چشمان همه مردم استكهلم در همايش ۸ مارس برهنه شويد و اندام  خود را نشان دهيد.

وي در ادامه در حاليكه از همه ضد انقلابها مي خواهد كه برهنه شوند ! ، مي نويسد :" منظور من كساني هستند كه در اين چند روز از اين حركت دفاع كرده و خودشان اقامت دارند مرد و زن هم ندارد به وِيژه كساني كه دست به فيلمبرداري برهنه شدن دختران پناهجو زده اند فردا نوبت خودشان است كه بدنهايشان را نشان دهند . بنابراين ما فردا منتظر هستيم شما نيز به جنبش برهنگي بپيونديد
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد