اعطاي اختيار به فرماندهان نيروهاي مسلح براي پاسخ فوري به تهديدات

۱۲۵ بازديد
سردار جزايري خبر داداعطاي اختيار به فرماندهان نيروهاي مسلح براي پاسخ فوري به تهديدات

سخنگوي نيروهاي مسلح كشورمان با اعلام اينكه "ما هم همه گزينه‌هايمان روي ميز است"، اظهار داشت: فرماندهان ما، اختيار پاسخ فوري به هرگونه اقدام خصمانه دشمن را دريافت كرده‌اند و قدرت تفكر را از متجاوزان خواهند گرفت.  معاون ستاد كل نيروهاي مسلح طي سخناني گفت: مقاومت منطقه در حدي به بلوغ سياسي رسيده است كه در برابر رژيم‌هاي سلطه سر خم نخواهد كرد.

جزايري اعلام داشت: انگليس و فرانسه، ارتجاع منطقه، آمريكا و صهيونيست ‌ها قطعا بازنده نهايي جنگ در سوريه هستند و اين كشورها بايد منتظر عواقب پشيمان‌كننده اقدامات تروريستي خود در سوريه باشند.

رئيس ستاد تبليغات دفاعي كشور تصريح كرد: تروريست‌هاي سرگردان دست‌پرورده رژيم‌هاي سلطه و دولت‌هاي دون‌صفت منطقه، به زودي لوله‌هاي تفنگ خود را به روي اربابان خود خواهند گشود و اگر قرار بود دولت و مردم سوريه در برابر اقدامات تروريستي تسليم شوند، مدت‌ها قبل اين اتفاق افتاده بود.

جزايري در بخش ديگر سخنانش با استهزاء سخنان بعضي از حاكمان صهيونيستي در خصوص تهديد جمهوري اسلامي ايران اذعان داشت: فرماندهان ما، اختيار پاسخ فوري به هرگونه اقدام خصمانه دشمن را دريافت كرده‌اند و قدرت تفكر را از متجاوزان خواهند گرفت.

وي يادآور شد: دوره تهديد و ارعاب و بازي‌هاي كودكانه چماق و هويج گذشته است و چنان‌چه رژيم‌هاي زياده خواه و سلطه‌گران درك درستي از شرايط امروز جهان و منطقه نداشته باشند به مشكلات فراوان و غير قابل پيش‌بيني مواجه خواهند شد.

وي افزود: جمهوري اسلامي ايران مردمي‌ترين نيروهاي مسلح جهاني را در اختيار دارد و دشمنان ما به خيال باطل خود تلاش مي‌كنند با دروغ سازي‌هايي كه هرازگاهي عليه سپاه و بسيج راه مي‌اندازند، ذهن جامعه را نسبت به آنها مخدوش سازند. اين در حالي است كه نظر‌سنجي‌ها افزايش محبوبيت نيروهاي مسلح را در كشورمان نشان مي‌دهد.

جزايري اظهار داشت: به حول و قوه الهي، انتخابات رياست جمهوري خرداد 92، در كمال آرامش انجام خواهد شد و در اين زمينه نيروي انتظامي در چارچوب وظايف محوله، مقدمات لازم را فراهم آورده است و در برابر هر ضربه، ضربه خواهيم زد، لذا آن دسته از رژيم‌ها كه به دنبال راه‌هاي غيرمتداول هستند بدانند كه در عرصه‌هاي سخت و نرم، عزم ما جدي است.

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح افزود: جوانان غيور و فرهيخته ايران اسلام بسياري از ناممكن‌ها را ممكن كرده‌اند و آينده براي ما كاملا روشن و پيروزي در عرصه‌هاي مختلف از هر جهت دست يافتني است. مصداق بارز اين سخن، آب در هاون كوبيدن دشمنان جمهوري اسلامي ايران است كه بيش از سي سال است به گونه تمسخر آميزي ادامه دارد و البته به‌خاطر انجام اين عمل مضحك و بيهوده ما براي آنها متاسفيم.

سخنگوي نيروهاي مسلح در پايان خطاب به دولتمردان آمريكايي تاكيد كرد: آقاي اوباما! اشتباه نكن، ما هم همه گزينه‌هايمان روي ميز است. قبل از آن‌كه بيشتر از اين در باتلاق منطقه گرفتار شويد به سرزمين خود بازگرديد
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد