در پاسخ به هرگونه تجاوز اسرائيل درنگ نخواهيم كرد

۲۴۱ بازديد
فرمانده كل ارتش در جمع خبرنگاران:

در پاسخ به هرگونه تجاوز اسرائيل درنگ نخواهيم كرد

فرمانده كل ارتش گفت: آمادگي رزمي با سلاح‌هاي جديد ايجاد نمي‌شود و آمريكا توان اعمال جسارتي حتي با سلاح‌هاي جديد عليه ايران ندارد. امير سرلشكر عطا‌ء‌الله صالحي فرمانده كل ارتش در حاشيه رژه 29 فروردين در جمع خبرنگاران با اشاره به اينكه غربي‌ها اعلام مي‌كنند گزينه نظامي در مقابل ايران روي ميز است، گفت: ما روي حرف‌هايي كه گفته مي‌شود حساب نمي‌كنيم و فكر مي‌كنيم آنها به شكل كليشه‌اي بايد اين موضوع را مطرح كنند و خوراك رسانه‌هاي خودشان است و نه تهديدي است و نه مصرفي دارد.

فرمانده كل ارتش تاكيد كرد: البته نمي‌خواهيم بگوييم دشمن توان نظامي ندارد اما داشتن توان با اعمال اراده توان فرق مي‌كند.

صالحي در خصوص نصب توپ‌هاي ليزري بر روي شناورهاي آمريكايي در آب‌هاي جنوبي، اظهار داشت: آمادگي رزمي با سلاح ايجاد نمي‌شود آنها از قبل هم سلاح‌هاي گوناگون از جمله سلاح اتمي داشته‌اند اما توان اعمال جسارتي حتي با سلاح‌هاي جديد عليه جمهوري اسلامي ندارند.

فرمانده كل ارتش با بيان اينكه دشمنان جمهوري اسلامي ايران به طور مشخص آمريكا و رژيم صهيونيستي هستند در خصوص تهديدات آنها عليه ايران گفت: اگر بخواهند دست به حماقت بزنند و تهديد خود را عليه ايران عملي بكنند ما در پاسخ به آنها درنگ نخواهيم كرد.

صالحي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه برخي مقامات رژيم صهيونيستي گفته‌اند، اسرائيل ممكن است به تنهايي به ايران حمله بكند، اظهار داشت: ما هم همين حرف را مي‌زنيم و مي‌گوييم ارتش جمهوري اسلامي ايران آماده است تا به تنهايي در مقابل رژيم صهيونيستي بايستد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد