ماجراجويي‌هاي رژيم صهيونيستي عمر اين رژيم جعلي را كوتاه‌تر مي‌كند

۱۴۱ بازديد
سردار وحيدي:

ماجراجويي‌هاي رژيم صهيونيستي عمر اين رژيم جعلي را كوتاه‌تر مي‌كند

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: اقدامات ضد انساني و ماجراجويي‌هاي رژيم صهيونيستي در منطقه، امواج ضد صهيونيستي را خروشان‌تر و عمر اين رژيم جعلي را كوتاه‌تر مي‌كند.  سردار "احمد وحيدي" وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح كه به همراه هيئت دولت در يكصدو بيست و پنجمين سفر استاني به آذربايجان غربي سفر كرده است، در جلسه شوراي اداري شهرستان پلدشت طي سخناني با اشاره به حمله رژيم صهيونيستي به سوريه گفت: اقدامات ضد انساني و ماجراجويي‌هاي رژيم صهيونيستي در منطقه امواج ضد صهيونيستي را خروشان‌تر و عمر اين رژيم جعلي را كوتاه‌تر مي‌كند.
 
بنا بر گزارش اداره كل تبليغات دفاعي وزارت دفاع؛ سردار وحيدي افزود: حمله رژيم صهيونيستي به سوريه كه با چراغ سبز آمريكا صورت گرفته پرده از ارتباط تروريست‌هاي مزدور و حاميانشان با رژيم اشغالگر قدس برداشت.

وي با بيان اينكه اقدامات شرارت بار رژيم صهيونيستي مي‌تواند امنيت كل منطقه را به مخاطره بيندازد، گفت: اين حركات مذبوحانه نشان اقتدار نيست بلكه استيصال و سردرگمي اين رژيم را در قبال تحولات منطقه نشان مي‌دهد. سياست اصولي جمهوري اسلامي ايران درستي و همكاري با كشور همسايه است، با توجه به همجواري شهرستان پلدشت با جمهوري آذربايجان، اين شهرستان مي‌تواند نقش مؤثري در تعاملات فرامرزي داشته باشد.

وي تصريح كرد: دست‌هاي آشكار و پنهاني در تلاش هستند روابط ميان جمهوري اسلامي ايران با كشورهاي همسايه از جمله كشور آذربايجان را مخدوش كنند، ولي ما به دليل پيوندهاي مستحكم و اشتراكات فراوان اجازه مداخله و مخدوش شدن روابط كشورمان با كشورهاي همسايه را نخواهيم داد.

وزير دفاع در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نام‌گذاري سال 92 به نامه سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي گفت: همه مسئولان در شهرهاي كشور با بومي‌سازي اين شعار راهبردي مي‌توانند نقش فعالي در خلق حماسه سياسي و اقتصادي ايفا كنند.

سردار وحيدي اظهار اميدواري كرد با حضور حماسي و شكوهمند ملت بزرگ ايران در انتخابات رياست جمهوري و شوراها يكي از بزرگ‌ترين حماسه‌هاي سياسي تاريخ كشورمان رقم بخورد.

وزير دفاع با تجليل از مردم فهيم و سلحشور شهرستان پلدشت، خدمات و تلاش مسئولان را براي آباداني و توسعه اين منطقه ستود
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد