روباه پير احساس خطر كرد

۱۳۸ بازديد
روباه پير احساس خطر كرد

آغاز خط تخريب قاليباف در بي بي سي

اين شبكه ماهواره اي هيچ بهانه اي براي تخريب آقاي قاليباف نظير خدشه در مديريت و كارامدي و نيز محبوبيت عمومي ايشان پيدا نكرده و تلاش كرده تا با تقطيع هدفمند بخش هايي از سخنان ايشان، وي را تخريب كند. حال آنكه نگاه دقيق تري به اهداف پشت صحنه اين برنامه نشان دهنده تلاش اين شبكه براي تخريب كانديداهاي داراي وجهه مردمي و كارامد در آستانه انتخابات؛ تشديد منازعه بين كانديداها و تزريق تنش به فضاي انتخاباتي است.  سخنگوي ستاد انتخاباتي محمد باقر قاليباف در واكنش به پخش برنامه اي تخريبي عليه اين كانديدا در يك شبكه ماهواره اي بيگانه، گفت: اينكه شبكه بي بي سي خط تخريب كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري ايران را از قاليباف شروع مي كند، خود حاوي پيامي قابل توجه است .

پرويز اسماعيلي در گفتگو با مهر، در واكنش به برنامه شب گذشته شبكه بي بي سي در تخريب قاليباف، گفت: پروژه تخريب قاليباف از مدتي قبل با پخش برنامه اي از صداي آمريكا آغاز شده بود و با توجه به روشن شدن تقريبي صحنه انتخابات، فاز جديد اين عمليات رواني و تخريبي از سوي شبكه بي بي سي دنبال شد و اين قابل پيش بيني بود.

 وي ادامه داد: سناريوي دشمنان تحميل فضاي تخريب و جنگ رواني به جاي رقابت سالم در انتخابات است و كانديداهاي محترم و ستادهاي آنها بايد چنين اقداماتي را صراحتا محكوم و با اين روشها مرزبندي كنند.

سخنگوي ستاد قاليباف در پاسخ به اين سوال كه نظر شما در خصوص گزارشهاي برخي رسانه هاي داخلي كه از ارتباط وابستگان برخي كانديداها با اين شبكه ها و مرتبطين آنها خبر داده اند، افزود: ان شاءالله اينگونه نيست. رسانه هاي داخلي هم هوشيار هستند. چه بسا همين خبرها نيز براي تحريك كانديداها به جنگ رواني و تخريب يكديگر باشد. كانديداهاي محترم نيز حتما با مرزبندي در برابر اين سناريو، به مردم نشان مي دهند كه هرگز به ابزار تبليغي بيگانه دلبستگي ندارند.

اسماعيلي گفت: نكته جالب اين است كه اين شبكه ماهواره اي هيچ بهانه اي براي تخريب آقاي قاليباف نظير خدشه در مديريت و كارامدي و نيز محبوبيت عمومي ايشان پيدا نكرده و تلاش كرده تا با تقطيع هدفمند بخش هايي از سخنان ايشان، وي را تخريب كند. حال آنكه نگاه دقيق تري به اهداف پشت صحنه اين برنامه نشان دهنده تلاش اين شبكه براي تخريب كانديداهاي داراي وجهه مردمي و كارامد در آستانه انتخابات؛ تشديد منازعه بين كانديداها و تزريق تنش به فضاي انتخاباتي است.

وي ادامه داد: اتفاقا حتي آنچه پخش شده، اوج تدبير و سياستمداري هوشمندانه براي حفظ آرامش و امنيت محيط هاي دانشگاهي و دانشجويان در برابر بازي هاي اهل سياست را نشان مي دهد. ضمن اينكه بعد از حضور ايشان در فرماندهي نيروي انتظامي، مسئولان ارشد دولت اصلاحات و از جمله وزارت كشور وقت بارها از مديريت هوشمندانه قاليباف از جمله در حفظ فضاي آرام و با نشاط دانشگاهها تقدير كردند.

سخنگوي ستاد قاليباف گفت: بهتر از همه ما، خود دانشجويان عزيز مي دانند كه در دوران مديريت پليس توسط قاليباف حتي يك گلوله در محيط دانشگاه ها شليك نشد. دانشجويان به خوبي در خاطر دارند كه سردار طلايي رئيس وقت پليس تهران به جاي ورود به دانشگاه تهران، در بيرون از دانشگاه با دانشجويان معترض به گونه اي صحبت كرد كه همانها براي وي كف زدند و دسته گل به گردنش انداختند و به سر كلاس ها بازگشتند.

اسماعيلي ادامه داد: دانشجويان ما آگاه و منصف هستند و متوجه انگيزه شبكه هاي ماهواره اي ياد شده در تخريب كسي كه نماد آرامش و امنيت دانشگاههاست، هستند. كسي كه در نگاه عمومي نيز موجب احياي جايگاه عزيزان نيروي انتظامي به سوي يك پليس جامعه محور، فهيم و البته مقتدر شناخته مي شود.

وي در پايان گفت: اگر اينگونه نبود، آقاي طلايي به عنوان رئيس پليس وقت تهران بلافاصله بعد از حوادث فوق با بالاترين راي از سوي مردم تهران به عضويت شوراي شهر انتخاب نمي شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد