اقتدار نيروهاي مسلح ايران جرات نگاه چپ به خاك كشور را از دشمن گرفته است

۱۳۲ بازديد
دريادار فدوي:

اقتدار نيروهاي مسلح ايران جرات نگاه چپ به خاك كشور را از دشمن گرفته است

فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت: ماهيت دشمن اين است كه اگر بتواند حتي يك روز حق را تحمل نمي‌كند، اما به دليل قدرت و توان بازدارندگي نيروهاي نظامي ما جرات نمي‌كند به گوشه‌اي از خاك كشورمان نگاه چپ كند.  سردار دريادار "علي فدوي" فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران، در جمع نمازگزاران ابوموسي به بركات ماه رجب اشاره كرد و اظهار داشت: خداوند در اين ماه‌ها بركتي متفاوت از ساير روزها گذاشته است؛ اين بركت شامل كساني مي‌شود كه تحقق وعده‌هاي الهي و خودشان را باور داشته باشند و بي‌بهره‌گي نصيب كسي مي‌شود كه اين را باور نكرده و در تقويت باور خودش كوشا نباشد.

وي با اشاره به ارتقاء توان بازدارندگي نيروي دريايي سپاه پس از جنگ تحميلي، افزود: ماهيت دنيايي و باطل دشمن اين است كه اگر بتواند حتي يك روز حق را تحمل نمي‌كند، اما به دليل اين قدرت و توان بازدارندگي نيروهاي نظامي ما، جرات نمي‌كند به گوشه‌اي از خاك ما نگاه چپ كند. «دشمن ما هزينه و منفعت را دنبال مي‌كند، حسابگر است كه كجا اقدام كند تا فايده‌اش بيشتر از هزينه‌اش باشد و افزايش توانمندي ايران به دشمن اين اطمينان را داده كه اقدام نظامي عليه ايران هزينه آن بيشتر از فايده‌اش است.».

فرمانده نيروي دريايي سپاه به شكست اسرائيل در جنگ 33 روزه و شكست پروژه‌هاي نيروهاي آمريكايي در عراق اشاره و تصريح كرد: حماس و اقدام مردم عراق، كمي از وجود و ماهيت انقلاب را در خود دارند كه اين‌گونه در برابر دشمن پيروز مي‌شوند، حال ببينيد كه خود انقلاب و رزمندگان آن در چه توان بالايي قرار دارند.

فدوي با اشاره به ناتواني آمريكا در اقدام نظامي عليه ايران اظهار كرد: آمريكا رسماً در دكترين آينده خود اعلام كرده تحت هيچ شرايطي قصد اقدام نظامي عليه كشورمان را ندارد و به اين علت رو به تحريم‌هاي اقتصادي و نفتي آورده است.

وي با بيان اين‌كه «ان‌شاءالله ملت ما اين حربه دشمن را به فرصت تبديل مي‌كند»، اضافه كرد: اين عيب ما كه وابستگي اقتصادي به فروش نفت خام است، توسط اين تحريم‌ها رفع مي‌شود.

فرمانده نيروي دريايي سپاه با اشاره به نام‌گذاري امسال به نام "سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" گفت: شايد دليلي كه امسال به عنوان سال حماسهٔ اقتصادي نام‌گذاري شده همين موضوع باشد كه اقتصادي را مبنا و پايه قرار دهيم كه بر مبناي فروش نفت خام نباشد.

وي اظهار كرد: ما الزام داريم كه اين كار را انجام دهيم و به بركت اثر وضعي كلام رهبري، اين حماسه بزرگ را در ابعاد اقتصادي شروع كنيم.

فدوي در خصوص تحقق حماسه سياسي نيز افزود: اولين مصداق حماسه سياسي موضوع انتخابات پيش روست. در هر انتخابات جلوه‌اي بروز مي‌كند كه اين جلوه امسال متفاوت با انتخابات قبل است، جلوه‌اي كه رشيد بودن و پاي كار بودن مردم را نشان مي‌دهد.

وي مصداق مشخص حماسه بودن موضوع را شور و نشاط و حضور حداكثري مردم در پاي صندوق‌هاي رأي دانست و در ادامه افزود: دشمن ما يك اعتقادي دارد كه سال‌هاي طولاني روند خود را بر اين تحليل گذاشته است.

فرمانده نيروي درياي سپاه ادامه داد: آن‌ها مي‌گويند «واقعيت مهم نيست، بلكه تصويري كه از واقعيت نشان داده مي‌شود مهم است» و يكي از تصاويري كه مي‌خواهند با استفاده از تبليغات رسانه‌اي نشان دهند، كم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم است.

فدوي خاطرنشان كرد: هر حركت و اقدام ما در باطن، ذهن و در تحليل دشمن كه توان و قوت بازدارنده دارد، اثري طولاني مدت به جا خواهد گذاشت. موضوع مهم در انتخابات حضور حداكثري و با نشاط مردم است.

وي در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد: اگر فردي به حجت شرعي اعتقاد پيدا و بر مبناي تكليف الهي عمل كند، خداوند بر وعده خود عمل مي‌كند و بهترين نتيجه را رقم خواهد زد. امام راحل فرمودند «ما مكلف به انجام به تكليف هستيم و مكلف به نتيجه نيستيم» افزود: نتيجه از آن خداست.

فرمانده نيروي دريايي سپاه عدم موضع‌گيري سپاه نسبت به كانديداهاي انتخاباتي را از تأكيدات امام راحل و مقام معظم رهبري دانست و تاكيد كرد: مسلماً مجموعه‌هاي مختلف نيروهاي مسلح و سپاه «له» و «عليه» كسي موضع‌گيري نمي‌كنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد