اطلاعيه وزارت اطلاعات درباره اعدام دو جاسوس مرتبط با سيا و موساد

۱۷۲ بازديد
اطلاعيه وزارت اطلاعات درباره اعدام دو جاسوس مرتبط با سيا و موساد

جاسوسان با دسترسي‌ به اطلاعات طبقه بندي شده كشور مورد تطميع سرويس‌هاي اطلاعاتي دشمن قرار گرفته بودند

وزارت اطلاعات درخصوص اعدام دو تن از سرشبكه‌هاي جاسوسي متعلق به سازمانهاي اطلاعاتي آمريكا(سيا) و رژيم غاصب صهيونيستي(موساد) اطلاعيه صادر كرد.  متن اطلاعيه وزارت اطلاعات به شرح زير است:

«به استحضار ملت شريف ايران مي‌رساند كه با تلاش‌هاي چندين ماهه و شبانه‌روزي سربازان گمنام امام زمان (عج) و با بهره‌گيري از همكاري مؤثر هموطنان گرانقدر و با اعمال گسترده‌ترين روشهاي تخصصيِ ضد جاسوسي در داخل و خارج از كشور، نهايتاً دو تن از سرشبكه‌هاي جاسوسي متعلق به سازمان‌هاي اطلاعاتي آمريكا (سيا) و رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي (موساد) همراه با شبكه‌هاي عامل آنها شناسايي و با مساعدت به هنگام و همه جانبه مرجع محترم قضايي بازداشت شدند. در مرحلۀ بعدي با ادامه تحقيقات و دريافت ساير اطلاعات و اعترافات دقيق جاسوسان و تكميل پرونده آنها در دادگاه‌هاي صالحه محاكمه و به جرم خيانت به كشور، محكوم به اعدام شده و سحرگاه امروز به سزاي اعمال ننگين خود رسيدند.

دو جاسوس اعدام شده با سوء‌استفاده از دسترسي‌هاي مستقيم و غيرمستقيم خود به پاره‌اي اطلاعات مهم و طبقه بندي شدۀ كشور، مورد تطميع سرويس‌هاي اطلاعاتي دشمن قرار گرفته بودند و اگرچه سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از اشراف بر روند خائنانه‌ انتقال اطلاعات كشور به بيگانگان، بطور نامحسوس وارد آن چرخه شده و به ميزان قابل توجهي، اطلاعات هدايت شدۀ مورد نظر را به دشمنان ملت ايران تزريق نمودند، با اين‌حال متأسفانه پيش از مقطع مورد بحث، دو جاسوس معدوم خيانتي نابخشودني به كشور عزيز اسلامي روا داشته بودند.

شايان ذكر است كه سرويس‌هاي اطلاعاتي حريف با تمركز بر نقاط ضعف بارز برخي افراد سست عنصر و طمّاع و با بهره‌گيري از شيوه‌هاي نوين و پوشش‌هايي همچون دعوت به كنفرانس‌هاي بين المللي، منطقه‌اي، علمي، تخصصي، هم انديشي و يا به بهانۀ كاريابي، نظرسنجي تلفني، مصاحبه با شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان و ... ، چنان افرادي را به استخدام خود در آورده و در مسير خيانت به كشور و هم ميهنان خود قرار مي‌دهند.

وزارت اطلاعات در اين ايام مبارك، ضمن شكرگزاري خاضعانه به درگاه احديت و با تشكر صميمانه از احساس مسئوليت و همكاري بي شائبه و كارگشاي مردمي در شناسايي جاسوسان وابسته به سرويس هاي اطلاعاتي دشمن، همچنان از هم‌ميهنان عزيز و ارجمند تقاضاي مساعدت به خادمانِ خاموش و جان بر كف خويش را دارد.

همچنين اعلام آمادگي مي نمايد تا معدود افرادي كه به صورت آگاه يا ناآگاه و به هر شكلي احتمالاً در دام سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه قرارگرفته‌اند را راهنمايي و براي خروج از چنبرۀ دشمن، مساعدت نمايد.

اطلاعات تكميلي پيرامون ساير ابعاد پروندۀ فوق الذكر متعاقباً به استحضار ملت سرافراز ايران اسلامي خواهد رسيد.»
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد