دشمن متخاصم را با حجم انبوه موشك در هم مي‌كوبيم

۱۴۸ بازديد
سردار وحيدي:

دشمن متخاصم را با حجم انبوه موشك در هم مي‌كوبيم

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: قدرت و حجم بالاي آتش موشكي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي در شرايط تهديد قادر است با حجم انبوه موشك، دشمن متخاصم را در هم بكوبد.  سردار "احمد وحيدي" در حاشيه مراسم تحويل انبوه سكوي پرتاب (لانچر) موشك‌هاي دوربرد زمين به زمين توسط سازمان صنايع هوافضاي وزارت دفاع به نيروي هوافضاي سپاه، طي سخناني با پاسداشت حماسه فتح خرمشهر و گراميداشت ياد و خاطره شهداي عظيم‌الشأن عمليات پيروز بيت‌المقدس گفت: به حول و قوه الهي و تلاش و همت فرزندان رشيد ملت ايران در سازمان صنايع هوافضاي وزارت دفاع، امروز شاهد تحويل انبوه سكوي پرتاب موشك‌هاي دوربرد زمين به زمين هستيم.

وي اضافه كرد: تحويل انبوه سكوي پرتاب علاوه بر اينكه تجلي اقتدار و خودكفايي جمهوري اسلامي ايران در طراحي و ساخت اين سامانه راهبردي به شمار مي‌رود، نشانگر قدرت و حجم بالاي آتش موشكي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران است كه در شرايط تهديد قادرند با حجم انبوه موشك، به طور همزمان دشمن متخاصم را در هم كوبند.

سردار وحيدي، اين اقدام وزارت دفاع را كه با همكاري نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شكل گرفته، لبيك عملي به فرمان فرمانده معظم كل قوا امام خامنه‌اي (دام عزه) دانست.

وي با اشاره به انجام اين پروژه خاطرنشان كرد: اين اقدام وزارت دفاع كه با همكاري نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي انجام شده است، لبيك عملي به فرمان فرمانده معظم كل قوا امام خامنه‌اي (دام عزه) است.

وزير دفاع در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با اشاره به اينكه «قدرت دشمن‌كوب موشكي جمهوري اسلامي ايران تنها بخشي از اقتدار دفاعي كشورمان محسوب مي‌شود»، تصريح كرد: همه اين توانمندي‌ها به منظور دفاع از صلح و تحقق بازدارندگي مؤثر انجام مي‌شود.

وحيدي از مراسم صبح امروز به عنوان رزمايش آمادگي نيروهاي مسلح براي دفاع از تماميت ارضي كشور ياد كرد و افزود: جنگ تحميلي صدام و حاميانش عليه ايران اسلامي به ما آموخت كه اگر آماده، قدرتمند و مهياي دفاع نباشيم، دشمن مقاصد شوم خود را عملي خواهد كرد و اگر آماده، قدرتمند و مهياي دفاع باشيم، هرگونه اقدام خصمانه از سوي دشمنان ملت ايران، سلب خواهد شد.

وي تأكيد كرد: امروز به حمدالله وزارت دفاع با راهبرد محوري «خودباوري»، «تلاش»، «خودكفايي»، انواع سلاح و سامانه‌هاي نظامي را در حوزه‌هاي هوافضا، دريايي، هوايي، زميني، الكترونيك و اپتيك به طور كاملاً بومي طراحي و توليد مي‌كند، اين توانمندي و تسليحات پيشرفته در كنار قدرت ايمان، شجاعت و آمادگي يگان‌هاي عملياتي نيروهاي مسلح، آمادگي بسيار مطلوب و بالايي را ايجاد كرده به طوري كه مي‌توانيم با قاطعيت ادعا و اعلام كنيم كه امروز فاصله آمادگي رزمي - عملياتي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي در مقايسه با آغازين روزهاي جنگ تحميلي از زمين تا آسمان است.

وزير دفاع در ادامه گفت: اين خودكفايي و قدرت دفاعي و آمادگي مثال‌زدني، مرهون خون شهيدان، تجارب ارزشمند دفاع مقدس و پايبندي كامل نيروهاي مسلح به آرمان‌هاي امام شهيدان و شهيدان انقلاب اسلامي است.

وحيدي در پايان با قدرداني و تشكر از متخصصان و كاركنان اقتدارآفرين سازمان صنايع هوافضاي وزارت دفاع و نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، تأكيد كرد: ايران اسلامي با هيچ‌كس سر جنگ ندارد و آغازكننده هيچ جنگ و درگيري نخواهد بود، اما به هيچ‌كس نيز اجازه تجاوز و اقدام خصمانه را نخواهد داد و با اقتدار خصم متجاوز را در هم كوبيده، آنان را از اقدام خود پشيمان خواهد كرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد