تب "جاستين بيبر" چگونه نوجوانان را به كما مي‌برد؟!+تصاوير

۱۰۵ بازديد
تكرار/ هشدار جدي به مسئولان فرهنگي و والدين:

تب "جاستين بيبر" چگونه نوجوانان را به كما مي‌برد؟!+تصاوير

در اين "پروژه ضد فرهنگي" جديد، از روشي استفاده مي‌شود كه بيشترين تاثير را روي ذهن و رفتار نوجوانان خواهد داشت؛ "ناتوي فرهنگي" غرب با استفاده از خود نوجوانان، در فرايندي كاملا برنامه‌ريزي شده، مهره‌هاي خود را به عنوان الگو به جهان معرفي كرده و در طي مدت كوتاهي اين مهره‌هاي نوجوان را تبديل به الهه‌اي براي نوجوانان كشورهاي ديگر بويژه كشورهاي شرقي و مسلمان مي‌كنند.  در دهه‌هاي گذشته، غرب به سركردگي "رژيم صهيونيستي"، راه‌هاي گوناگوني را در "جنگ نرم" عليه فرهنگ "كشورهاي در حال توسعه" و بويژه كشورهاي اسلامي در خاورميانه تجربه كرده است،‌ به‌طوري كه توانسته برخي از اين برنامه‌هاي ضد فرهنگي و "پروژه‌هاي كنترل ذهن" خود را در بعضي از كشورهاي منطقه مانند تركيه و "كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس" اجرا كند تا با انحطاط فرهنگ اسلامي اين كشورها، رژيم صهيونيستي و غرب بتوانند سياست‌هاي خود را در "خاورميانه" پياده كنند.

 

در پروژه‌هاي نرم ضد فرهنگي صهيونيستي-غربي، ابعاد و روش‌هاي گوناگوني مورد استفاده قرار مي‌گيرند: از اشاعه فرهنگ خيانت و عادي بودن روابط خارج از خانواده در شبكه‌هاي ماهواره‌اي زرد، ساخت فيلم‌هاي بي‌محتواي ضد اخلاقي كه خيانت و بي‌بند و باري را امري رايج نشان مي‌دهند گرفته تا "عروسك‌هاي باربي" و طراحي‌هاي هدف‌دار جلد دفتر و كيف مدرسه و وسايلي كه هميشه همراه نوجوانان بوده و تاثير بسزايي بر ذهن آن‌ها دارد.


اما غرب و رژيم صهيونيستي در آخرين پروژه ضد اسلامي-فرهنگي خود نسل نوجوان را هدف قرار داده‌اند؛ پروژه‌اي بزرگ كه در آن تلاش مي‌شود تا از راه‌هاي غير مستقيم ذهن افراد را از كودكي و نوجواني نسبت به مسائل غير اخلاقي و غير اسلامي به گونه‌اي كنترل كنند كه اين مسائل براي نسل جوان و نوجوان عادي انگاشته شده و از آرمان‌هاي فرهنگي خود دور شوند.

در اين پروژه ضد فرهنگي جديد، از روشي استفاده مي‌شود كه بيشترين تاثير را روي ذهن و رفتار نوجوانان خواهد داشت؛ ناتوي فرهنگي غرب با استفاده از خود نوجوانان، در فرايندي كاملا برنامه‌ريزي شده، مهره‌هاي خود را به عنوان الگو به جهان معرفي كرده و در طي مدت كوتاهي اين نوجوانان را تبديل به الهه‌اي براي نوجوانان كشورهاي ديگر بويژه كشورهاي شرقي و مسلمان مي‌كنند.

اين نوجوان‌هاي غربي كه اغلب به عنوان ستاره موسيقي معرفي مي‌شوند، با ظاهري بسيار اغواكننده و با پوشش‌هاي نامتعارف در كنسرت‌ها ظاهر شده و تبديل به برند جهاني مي‌شوند. لباس‌هاي خاص و نوع ظاهر آن‌ها كه بسيار هوشمندانه طراحي شده‌اند، در كشورهاي هدف تبديل به كالايي به روز و به الگويي براي جوانان و نوجوان هدف تبديل مي‌شوند.

همزمان با كشف اين مهره‌هاي نوجوانان، تمام رسانه‌هاي ديداري، شنيداري و مجازي به طور هماهنگ و يكپارچه به تبليغ و پيگيري مدام روابط خصوصي خواننده‌هاي كم سن و سال مي‌كنند و مخاطب نوجوان را وادار به پيگيري قصه‌هايي مي‌كنند كه اغلب آن‌ها محتوياتي كاملا غير اخلاقي داشته و هيچ تناسبي با اين رده سني ندارند.

به‌طوري كه اگر نگاهي به سايت‌هاي خبري صهيونيستي غربي انداخته شود، روزي نيست كه خبري يا تصويري جنجالي از اين نوجوانان زير 18 سال منتشر نشود.




دليل اين همه تبليغات گسترده چيست؟

اگر كمي موشكافانه به روابط اين خواننده‌هاي نوجوان و طرز زندگي آن‌ها و پوشش خبري رسانه‌هاي غربي از زندگي خصوصي آن‌ها توجه كنيم، متوجه پشت پرده اين پروژه‌ جديد كنترل ذهن خواهيم شد. براي مثال هر روز قصه‌اي جنجالي از روابط آن‌ها كه يك روز به هم مي‌رسند و يك هفته بعد از هم جدا مي‌شوند يا اينكه روزي خبر خيانت، آن‌ هم در اين سن در رسانه‌هاي خبري غوغا به پا مي‌كند، كار را به جايي مي‌رساند كه مخاطبان هدف كه اغلب از كشورهاي مسلمان و بويژه خاور ميانه مي‌باشند هر روز پيگير اخبار اين خواننده‌ها و داستان‌هاي آن‌ها شوند.


عده‌اي از طرفداران نوجوان جاستين بيبر، خواننده 19 ساله كانادايي

متاسفانه مطلبي كه نگران كننده است نفوذ اين جريان‌هاي غير اخلاقي داخل ايران و در ميان نوجوانان است. گرچه نفوذ جريان‌هاي ضد فرهنگي مانند جاستين بيبر در ايران كمرنگ بوده و قابل مقايسه با غرب نيست، اما از آنجايي كه گوگل نيز در اين زمينه با سرويس‌هاي ناتوي فرهنگي غرب و صهيونيسم همكاري مي‌كند، به خانواده‌ها و مسئولان فرهنگي توصيه مي‌شود تا دقت بيشتري در اين زمينه داشته و اقدامات مقتضي در اين زمينه را انجام دهند.

تصوير زير، برخي از كامنت‌هاي كاربران نوجوان ايراني در فضاي مجازي درباره جاستين بيبر، خواننده نوجوان كانادايي است.

در همين راستا، تمام ابزارهاي تبليغاتي غرب متحد شده‌اند، به‌طوري كه موتور جستجوي گوگل كه مديريت صفحات وب را در دست دارد نيز به كمك اين پروژه ضد فرهنگي آمده است.

اين روزها اگر جستجويي فارسي در مرورگرهاي مختلف اينترنتي انجام دهيم‌ متوجه اين امر خواهيم شد كه برخي از مرورگرها با شيطنت خاصي به تبليغ جاستين بيبر مي‌پردازند.

براي مثال اگر چند حرف اول نام جاستين بيبر را در موتور جستجوي گوگل درج كنيم، نام بيبر در اولين گزينه‌ها ديده خواهد شد.



اما "جاستين بيبر" كيست و چرا و چگونه به اين شهرت جهاني دست يافت؟

"جاستين بيبر" "Justin Drew Bieber" متولد مارس سال 1994 خواننده نوجوان كانادايي است كه در سال 2008 به خاطر پست ويدئوهايي در يوتوب به شهرت جهاني رسيد.

مادر جاستين( پاتي مالت) در 17 سالگي جاستين را از فردي به نام "جك بيبر" باردار مي‌شود( ازدواجي رخ نداده بود)، به همين دليل، پدر جاستين در همان كودكي به دليل نداشتن هيچ قيد و بندي به خانواده، جاستين و مادرش را به حال خود رها مي‌كند. 


در حالي كه هنرمندان نوجوان مشهور بسياري در آمريكا و ديگر نقاط جهان وجود دارند، اما مجله‌هاي معروف آمريكايي اصرار دارند كه نام بيبر در ميان بهترين‌ها معرفي شود.

براي مثال، جاستين بيبر در سال 2011 از طرف "مجله تايم" به عنوان يكي از 100  فرد تأثيرگذار  و دومين فرد ثروتمند زير 30 سال معرفي شد. در سال 2012 "مجله فوربس"اعلام كرد درآمد بيبر در دو سال گذشته 108 ميليون دلار بوده است و تا ماه مي 2012، بيش از 15 ميليون نسخه از آلبوم‌هايش در جهان به فروش رسيد. همچنين جاستين بيبر توسط همين مجله در رتبه سوم فهرست صد شخصيت مشهور قدرتمند سال 2012 قرار گرفت




صهيونيست‌ها چگونه مهره جاستين بيبر را كشف كردند؟/ پدر صهيونيستي جاستين كيست؟

در همان روزهاي اوليه كه ويدئوهاي منتشر شده بيبر در فضاي مجازي مخاطبان زيادي را به خود جلب كرده بود، عوامل رژيم صهيونيستي نيز دست به كار شده و با پيشنهادات اغوا كننده، به بهانه پرورش جاستين، مادر وي را قانع كردند تا جاستين را نزد خود تربيت كنند.


اولين ديدار جاستين و اسكوتر



هنگامي كه جاستين تنها 13 سال داشت، "اسكوتر بران" "Scooter Brown"، مهره‌ياب معروف آمريكايي-اسراييلي، بيبر را شناسايي كرده و پس از رايزني با خانواده او، اين نوجوان كم سن و سال را تحت تربيت خود قرار مي‌دهد.



اسكتور بران كه اكنون مدير برنامه و همه‌كاره جاستين بيبر است به عنوان پدر صهيونيست اين نوجوان شناخته مي‌شود.
 
وي چنان تاثيري روي جاستين گذاشته است كه بيبر در تمام كنسرت‌هاي خود آداب صهيونيست‌ها را به جا آورده و علائم و نشانه‌هاي صهيونيستي را در لباس‌ها، خالكوبي‌هاي خود طراحي مي‌كند. به علاوه، در سال 2011، با هماهنگي اسكوتر و حمايت‌هاي مالي بنياد شيمون پرز، جاستين كنسرتي را در سرزمين‌هاي اشغالي برگزار كرد.


در زندگي‌نامه اسكوتر، تاكيد شده است وي صهيونيستي بوده و پدر و مادر او  كه به سختي از واقعه جعلي هلوكاست جان به در برده‌اند!  تا سال 1956 در مجارستان زندگي كرده و سپس به آمريكا فرار كرده‌اند.

پدر صهيونيستي جاستين، در دوران راهنمايي خود، در يك مسابقه فيلم مستند درباره هلوكاست شركت مي‌كند و جايزه اولي در منطقه و ايالت و نفر سوم آمريكا مي‌شود. نكته بسيار جالب اين است كه فيلم به دفتر صهيونيست بزرگ هاليوود، يعني "استيون اسپيلبرگ" مي‌رود، در همان زمان و آشنايي اسپيلبرگ با اسكوتر، وي نيز به خدمت صهيونيست‌ها در مي‌آيد.

مدير صهيونيستي برنامه‌هاي بيبر،چگونه پروژه صهيونيستي خود را پيش مي‌برد؟

اسكوتر همزمان با مديريت برنامه‌ كنسرت‌هاي جاستين بيبر، برنامه‌هاي صهيونيستي خود را نيز روي او اجرا مي‌كند.

به گزارش پايگاه صهيونيستي هاآرتص، اسكوتر بران در سال 2011، جاستين بيبر را به سرزمين‌هاي اشغالي فرا مي‌خواند تا در آنجا نيز كنسرتي برگزار كند. برگزاري كنسرت بيبر در سرزمين‌هاي اشغالي با حمايت كامل مقامات صهيونيستي از جمله نتانياهو، نخست‌وزير اسراييل همراه مي‌شود، به‌طوري كه نخست‌وزير رژيم صهيونيستي از جاستين 17 ساله تقاضاي ملاقات مي‌كند، اما اين ملاقات بنا به دلايلي لغو مي‌شود.

اما در زماني كه جاستين بيبر به همراه پدرش و گروه كنسرت خود در سرزمين‌هاي اشغالي حضور داشت، مدير صهيونيستي برنامه‌هاي او، بيشتر از اينكه برنامه كنسرت‌هاي جاستين را هماهنگ كند با استفاده از روش‌هاي مختلف به ارباب‌هاي خود ثابت مي‌كند جاستين صهيونيستي بوده و به حمايت از اسراييل مي‌پردازد.

در طول اين سفر، جاستين بيبر به اماكن صهيونيستي رفته و رفتارهاي آن‌ها را مي‌آموزد. اسكوتر جاستين را به ديوار ندبه در غرب بيت‌المقدس ميبرد تا در آنجا زيارت كرده و آداب صهيونيستي را بجا بياورد.

 

var s1 = new SWFObject('/media/player/flvplayer.swf','single','400','300','7');s1.addParam('allowfullscreen','true');s1.addVariable('file','http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/24/1107546_792.flv');s1.addParam('menu','false');s1.addVariable('width','400');s1.addVariable('height','300');s1.write('player1368538915677');

حمايت جاستين از كودكان صهيونيست به خاطر حملات حماس؟

در حالي كه صهيونيست‌ها بارها با يورش به مناطق فلسطيني‌نشين اراضي اشغالي و حملات جنگنده‌هاي ارتش اين رژيم صدها كودك فلسطيني به فجيع‌ترين وضع ممكن به شهادت رسيده‌اند، جاستين بيبر در ازاي ملاقات نكردن نتانياهو و در راستاي حمايت از يورش‌هاي رژيم صهيونيستي به غزه، حدود 700 بليط رايگان به نوجواناني هديه مي‌دهد كه در مرز سرزمين‌هاي اشغالي و غزه زندگي مي‌كنند.

تجديد پيمان پدر و پسر با خالكوبي عبري

به گزارش ديلي‌ميل، جاستين بيبر و پدرش هنگامي در تور سرزمين‌هاي اشغالي به سر مي‌بردند، براي تحكيم وحدت خود با اسراييل، نام "مسيح" را به زبان عبري روي سينه خود خالكوبي كردند كه با تمجيد رسانه‌هاي صهيونيستي همراه شد.



اين اقدامات الگوي بسياري از نوجوانان جهان به ويژه مسلمان‌ها، ترديدي باقي نمي‌گذارد كه جاستين بيبر خط مشي صهيونيست‌ها را دنبال كرده و صهيونيست‌هاي وابسته به اين رژيم برنامه‌هاي ضد فرهنگي او را طراحي مي‌كنند.

حلقه صهيونيست‌هاي دور جاستين تنگ‌تر مي‌شود var s1 = new SWFObject('/media/player/flvplayer.swf','single','400','300','7');s1.addParam('allowfullscreen','true');s1.addVariable('file','http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/24/1108108_281.flv');s1.addParam('menu','false');s1.addVariable('width','400');s1.addVariable('height','300');s1.writ

به گزارش پايگاه تحليلي Justineisajew، يكي ديگر از افراد بسيار نزديك جاستين بيبر كه در همه جا همراه او بوده محافظ اسراييلي وي، "موشه بنابو" ""Moshe Benabo است.

موشه بنابو يك افسر سابق صهيونيستي است كه مسئوليت حفاظت از جان جاستين بيبر را بر عهده داشته است.

نام او در اصل موسي بنابو است كه در زبان عبري موشه تلفظ ميشود و موشه 47 ساله كه خودش متولد حيفا است به زبان عبري تسلط كامل دارد و خانواده‌اش همانند خانواده اسكوتر براون ساكن فلسطين اشعالي هستند.

موشه بعدها به دليل اينكه قبلا محافظ خواننده ديگري به نام جاستين تيمبرليك بوده و بيبر از آن اطلاعي نداشته است، همكاري خود با او را قطع كرد.



نمايش جاستين در شوهاي غير اخلاقي صهيونيستي

يكي از اقدامات ضد فرهنگي جاستين بيبر شركت در شوهاي غير اخلاقي است كه هدايت آن‌ را صهيونيست‌ها بر عهده دارند و حضور افراد زير 17 سال در اين نمايش‌ها ممنوع بوده و نمي‌توانند به تماشاي آن‌ بنشينند. نكته جالب اين است هر جا كه بيبر مي‌رود اشخاصي صهيونيستي طرفدار اسراييل پشتوانه او هستند.

حضور جاستين بيبر در شوهاي زننده، همواره با خشم گسترده‌اي از خانواده‌هاي غربي همراه بوده است.

يكي از اين نمايش‌ها، شوي مد شركت "Victoria's  Secret"‌ يا "راز ويكتوريا" است كه لباس‌هاي بدن‌نما و زننده توليد مي‌كند. اما حضور يك نوجوان هفده هجده ساله در اين نوع نمايش‌هاي ضد فرهنگي چه توضيحي دارد؟ آيا مگر اين است كه ناتوي فرهنگي غرب ترويج بي‌بند و باري و برهنگي در ديگر فرهنگ‌ها را پيش رو گرفته است؟

شركتVictoria Secret به دليل توليد لباسهاي زننده و بدن‌نما براي دختران نوجوان بارها مورد اعتراض خانواده‌هاي آمريكايي قرار گرفته است.

به گزارش Examiner، در حالي كه بسياري از طرفداران بيبر نوجواناني هستند كه هنوز سيزده سالشان هم نيست، ديدن خواننده مورد علاقه‌شان در ميان عده‌اي از زن‌هاي برهنه و و ايجاد صحنه‌هايي مسهتجن الگويي بسيار نامناسب براي نوجوانان است.

بنا براين گزارش، دخترهاي نوجوان بسياري از رفتارهاي بيبر الگوبرداري مي‌كنند و اين الگوبرداري سال‌ها ادامه خواهد داشت و تاثير بسزايي در آينده نوجوانان دارد. اين گزارش در هشداري به خانواده‌هاي آمريكايي از آن‌ها مي‌پرسد آيا مي‌خواهيد دخترهاي نوجوان با تماشاي چنين برنامه‌هايي رو به فرهنگ برهنگي بياورند؟ آن‌ها در خانه تمام اين نمايش‌هاي غير اخلاقي را مشاهده‌ مي‌كنند تا جاستين بيبر برنامه خود را اجراكند.

اين گزارش مي‌افزايد، آيا نسلي كه تنها به مدرسه راهنمايي يا دبيرستان مي‌رود بايد الگويي مانند بيبر داشته باشد؟ آيا اين نمايش‌هاي مد در حال تخريب فرهنگ سنتي كشورها نيست و تنها اعتماد به نفس دخترهاي جوان را به حدي پايين مي‌آورد كه مي‌خواهند مانند اين مدل‌ها شوند؟

اگزمينر در ادامه گزارش، به سوء استفاده شركت‌هاي مد و لباس مي‌پردازد كه با استفاده از چهره‌هايي نوجوان مانند بيبر، نسل كم سن و سال را پاي تماشاي اين نمايش‌هاي غير اخلاقي مي‌كشد تا فرهنگ پوشش آن‌ها را تغيير دهد.

نويسنده اين گزارش مي‌افزايد: اين نمايش‌ها باعث مي‌شود پوشش نوجوان‌ها و به‌ويژه دخترها در مدرسه، رفته رفته تغيير كند و رو به برهنگي روند. شوهاي مد ضد اخلاقي مانند ويكتوريا كه با همراهي خواننده‌اي مانند بيبر انجام مي‌شود مي‌تواند فرهنگ جوامع را به سرعت تغيير دهد.

پايگاه تحليلي آمريكايي ديگري با نام theblacksphere، در گزارشي با عنوان "‌راز ويكتوريا نسل نوجوان را هدف قرار داده است" به مسائل ضد فرهنگي اين نسل مي‌انجامد.

اين پايگاه با توجه به حضور بيبر در نمايش‌هاي مد غير اخلاقي ويكتوريا مي‌نويسد: در حالي كه ميليون‌ها دختر نوجوان اين برنامه‌ها را از هر طريق ممكن تماشا خواهند كرد پيام اين شوي تبليغاتي اين است كه "من جاستين بيبر را دوست دارم، جاستين بيبر شوي مد ويكتوريا را دوست دارد، بنا براين من هم بايد از لباس‌هاي زننده ويكتوريا خريداري كنم".

اين گزارش در خاتمه با اشاره به اين موضوع كه ويكتوريا در حال قرباني كردن معصوميت دخترهاي نوجوان است مي‌افزايد:‌

دخترهاي ما ارزشمند هستند و لياقتشان بيشتر ازاينها است، آن‌ها بايد مورد مراقبت قرار بگيرند.

باز هم ردپاي صهيونيست‌ها همگام با جاستين بيبر/ رييس صهيونيستي راز ويكتوريا كيست؟

هر چه به جزييات عوامل پشت پرده بيبر و حاميان مالي او دقت مي‌كنيم، بوي صهيونيست‌ها بيشتر منتشر منتشر مي‌شود.

مالك شركت ويكتوريا كه جاستين در بسياري از نمايش‌هاي زننده آن شركت مي‌كند هم يك صهيونيستي تمام عيار است.

لزلي وكسنر Lesly Wexner، ثروتمند مشهور آمريكايي و مالك صهيونيستي 75 ساله شركت ويكتوريا در سال 2008  توسط جورج بوش به صورت افتخاري همراه هيئتي، او را در سفر به سرزمين‌هاي اشغالي در شصمتين سالگرد تاسيس رژيم منحوس صهيونيستي همراهي كرد.


وكسنر در كنار نخست‌وزير رژيم صهيونيستي

وكسنر سرمايه‌گذاري عظيمي در سرزمين‌هاي اشغالي كرده و يكي از بزرگ‌ترين حاميان مالي آمريكايي رژيم صهيونيستي است. او كه از پدر و مادري صهيونيست زاده شده، داراي يكي از بزرگ‌ترين بنيادهاي صهيونيستي در سرزمين‌هاي اشغالي است.



گفته مي‌شود، وكسنر در كنار اسكوتر بران، مدير برنامه‌هاي جاستين بيبر، پروژه ضد فرهنگي مورد نظر رژيم صهيونيستي را اداره مي‌كند.

جاستين!! شلوارت را بكش بالا

يكي از شاخصه‌هاي ضد فرهنگي جاستين بيبر كه به نظر مي‌رسد كاملا حساب شده دنبال مي‌شود، پوشش خاص جاستين بيبر است كه توجه نوجوانان را به خود جلب كرده و باعث مي‌شود آن‌ها از اين نوع پوشش زننده الگوبرداري كنند.

به نظر مي‌رسد، پوشش‌هاي ضد فرهنگي جاستين بيبر كه مورد تاييد خود غربي‌ها هم نيست، كاملا حساب شده باشد. بيبر در بسياري از برنامه‌هاي خود برهنه بوده است. اما نكته جالب توجه نوع پوشيدن شلوار او است كه بسيار زننده مي‌باشد. اين نوع پوشش عجيب صداي والدين غربي را هم در آورده است.

به گزارش ديلي‌ميل، طبق نظرسنجي‌هاي انجام شده، پوشش جاستين بيبر زننده‌ترين پوشش خواننده‌هاي آمريكايي انتخاب شده است. بر همين اساس يكي از شركت‌كنند‌ه‌ها عقيده دارد خواننده‌هاي پاپ مانند بيبر الگوي نامناسبي براي جوانان و پوشش آن‌ها هستند.

بوستون گلوب نيز در گزارشي به پوشش زننده بيبر اشاره مي‌كند. نويسنده اين گزارش با اشاره به تبليغاتي بودن پوشش بيبر و ترويج فرهنگ نامناسب در ميان جوانان مي‌نويسد: وقت آن رسيده كه پوشاك زننده خود را تغيير دهي. نگاهي به اطراف بيانداز هيچ كس چيزي كه تو مي‌فروشي را نمي‌خرد.

به عقيده بوستون گلوب، بسياري از والدين طرفداران بيبر از او مي‌خواهند تا شلوارهاي عجيب خود را بسوزاند.

روزنامه آمريكايي نيويورك تايمز در گزارشي به موضوع جاستين بيبر و تاثر او روي فرهنگ جوانان پرداخته است.

جاستين بيبر بارها از خو رفتارهاي خشونت‌آميز نشان داده و محافظان اسراييلي وي نيز در بسياري از موارد با هواداران و روزنامه‌نگاران زد و خورد داشته‌اند. اين روزنامه آمريكايي با اشاره به رفتارهاي پرخاشگرانه اين خواننده نوجوان در تحليلي جامع نسبت به تاثير رفتارهاي بيبر روي ذهن نوجوانان هشدار داده و مي‌نويسد؛ در كنار الگوي نامناسب روابط و پوشش‌ بيبر، رفتارهاي خشونت‌بار وي نيز مي‌تواند تاثيرات منفي بسزايي روي نوجوانان داشته باشد.



اين روزنامه بر اساس كتاب "اهميت فرهنگي ستارگان نوجوان" نوشته "جين او كونر" مي‌نويسد:

ستاره‌هاي نوجوان با  استفاده از مواد مخدر، لباس‌هاي زننده، نوجوانان را خواسته يا نا خواسته به تقليد از خود فرا مي‌خوانند.



حمايت جاستين بيبر 19 ساله از همجنس‌بازها

بيبر كه ديگر رفتارهاي زننده و غير اخلاقي را به اوج خود رسانده، با حمايت از گروه‌هاي همجنس‌باز، بار ديگري نشان مي‌دهد چه اهدافي پشت سر او قرار دارند.


پروژه IT gets better، توسط Dan Savage""  همجنس‌باز معروف آمريكايي و همسر(مرد) او راه‌اندازي شده است. دن سويج فعاليت‌هاي بسياري در زمنيه اشاعه همجنس‌بازي در آمريكا داشته است.


دن سويج به همراه دوست همجنس‌باز خود در راهپيمايي همجنس‌بازها

بر اساس گفته‌هاي خود وب‌سايت اين پروژه، هدف آن حمايت از همجنسگراهاي سراسر دنيا و ترويج آن است.

جاستين بيبر كه در حال تبديل شدن به الگويي براي نوجوانان بوده، نيز با عضويت و سرمايه‌گذاري مالي در اين پروژه، حمايت خود از همجنس‌بازها را اعلام كرده است.



خانواده‌ها و مسئولين فرهنگي مراقب نفوذ جاستين‌بيبرها در ميان نوجوانان، بويژه دخترها باشند

نقش گوگل در پروژه ضد فرهنگي بيبر

گوگل نيز در اين پروژه ضد فرهنگي به كمك صهيونيست‌ها آمده است. با جستجويي ساده در اينترنت متوجه پروژه محبوب كردن جاستين در ميان نسل نوجوان ايراني خواهيم شد، به طوري كه اگر در موتور جستجوي گوگول حرف "جا" را جستجو كنيد به سيلي از گزينه‌هاي مرتبط با جاستين بيبر بر خواهيم خورد و يا اگر كلمه طرفدار را جستجو كنيم باز نام جاستين بيبر به چشم خواهد خورد.


به علاوه، با توجه به اينكه به علت فرهنگ غني ايران اسلامي، ميزان نفوذ جريان ضد فرهنگي بيبر در اين پايين بوده و قابل مقايسه با غرب نيست، اگر در نگاهي به وبلا‌گ‌هاي نوجوانان ايراني به ويژه دخترها انداخته شود، وبلا‌گ‌هايي را ملاحظه خواهيد كرد كه طرفداران جاستين بيبر و دوست دختر او هستند و با نگاهي به نظرات اين نوجوانان درباره بيبر و زندگي شخصي او، متوجه بحراني كه شايد گريبانگير نسل نوجوان و آينده ساز كشور شود خواهيم شد.






از آنجايي كه هدف اصلي پروژه جاستين بيبر نفوذ در نوجوانان است، ناتوي فرهنگي صهيونيسم تنها به الگوي رفتاري بسنده نكرده و با ترويج لباس‌ها و كالاهاي مرتبط با بيبر قصد دارد نفوذ اين جريان را بيش از پيش تقويت كند.






در حالي كه الگوهاي طراحي  زيادي از اسطور‌ه‌ها و فرهنگ ايراني در عرصه مد و پوشاك تاكنون عرضه شده‌اند، اما برخي از فروشگاه‌هاي پايتخت با سوء استفاده از آب گل‌آلود و شايد هدفمند به دنبال ترويج و فروش كالاهي مرتبط با اين ناتوي فرهنگي هستند.


در تحقيقات صورت گرفته توسط باشگاه خبرنگاران، كالاها و پوشاك مرتبط با جاستين بيبر درفروشگاه‌هاي پايتخت به راحتي قابل خريداري هستند.





با توجه به موارد اشاره شده و اثبات رابطه جاستين بيبر با رژيم صهيونيستي و برنامه‌هاي ضد اخلاقي و ضد فرهنگي كه وي كه با مديريت ناتوي فرهنگي غرب و صهيونيسم اجرا مي‌شوند، به خانواده‌ها و مسئولين فرهنگي كشور هشدار داده مي‌شود، ضمن كنترل فضاي اينترنت، هرچه سريع‌تر نسبت به مقابله با چنين پروژه‌هايي كه نسل نوجوان بويژه دخترها را هدف قرار داده، اقدامات مقتضي را انجام دهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد