ميدان موازنه قوا در جهان با رقابت راهبردي ايران و آمريكا توصيف مي‌شود

۱۴۴ بازديد
سردار سلامي:

ميدان موازنه قوا در جهان با رقابت راهبردي ايران و آمريكا توصيف مي‌شود

جانشين فرمانده كل سپاه گفت: ميدان موازنه قوا در جهان با رقابت راهبردي جمهوري اسلامي ايران و ايالات متحده آمريكا توصيف مي‌شود كه اين در حالي است كه در گذشته ميدان موازنه قوا در رقابت آمريكا و شوروي توصيف مي‌شد.  سردار "حسين سلامي" جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران در همايش نهضت روشنگري كه با حضور پايوران سپاه فجر استان فارس و يگان‌هايي از نيروي هوايي و دريايي سپاه در اين استان برگزار شد، امام(ره) را بيداركننده عالم از خواب غفلت دانست و گفت: امام خميني(ره) مسير بشريت را براي قرن‌ها باز گذاشت و اسلام را دوباره تجديد حيات داد و بعثت مجددي در حيات اسلام رقم زد و مسلمانان عالم را از خواب غفلت بيدار كرد.

وي افزود: حضرت امام خميني(ره) توانست منطق اسلام را در زيباترين عبارات به همه جهان معرفي كند و قدرت‌هاي بزرگ را در بي منطقي به شكست بكشاند.

سردار سلامي با بيان اين مطلب كه حضرت امام(ره) نظم ساخته شده قدرت‌هاي بزرگ را فرونشاند، تصريح كرد: امام راحل توانست يك جنگ بزرگ را عليه صف‌بندي جهاني در زيباترين شكل به انتها برساند و سرانجام با قلبي مطمئن و دلي آرام محضر حق تعالي را درك كند.

جانشين فرمانده كل سپاه بيان داشت: اگر خداوند حضرت امام خميني(ره) را از ما گرفت به ما رهبري عنايت كرد كه در انديشه، ژرفاي تفكر، آينده‌نگري، قدرت و نفوذ در دنياي ذهن دشمن، قدرت ذهن خواني دشمن، روح وارستگي، فداكاري، شجاعت، خردمندي و عقلانيت، اسلام شناسي و منطق، به انفعال كشاندن دشمن، رأفت و مهرباني و قدرت الهام‌بخشي براي همه عالم اسلام نمونه است و اين خود مائده الهي و از عنايات خاصه حضرت حق تعالي است.

وي با بيان اينكه امروز توازن قوا در جهان تغيير كرده است، تصريح كرد: ميدان موازنه قوا در جهان با رقابت راهبردي جمهوري اسلامي ايران و ايالات متحده آمريكا توصيف مي‌شود كه اين در حالي است كه در گذشته ميدان موازنه قوا در رقابت آمريكا و شوروي توصيف مي‌شد.

سردار سلامي با بيان اين مطلب كه ما همه تحولات را رصد مي‌كنيم، گفت: امروز دشمن به ناكامي و عدم توفيق رسيده است و ايران در تمام صحنه‌ها پيروز آشكار بوده و همه روندها و استراتژي كه دشمن براي مديريت بر تحول اسلام طراحي كرده است را با انتقال روح مقاومت با ناكامي مواجه كرده است.

جانشين فرمانده كل سپاه با توجه به نزديك شدن به انتخابات ۲۴ خرداد افزود: انتخابات براي ما يك رخداد سياسي داخلي نيست، بلكه يك عمليات در يك مجموعه جنگ عملياتي است و امروز نبرد در انديشه و باورهاي ماست.

سرتيپ پاسدار غلامحسين غيب‌پرور نيز با بيان اينكه مردم ايران اسلامي هميشه حماسه‌ساز بودند، گفت: مردم ما از آغاز نهضت امام روح الله حماسه‌ساز بوده‌اند و اين حماسه‌سازي به واسطه مكتب اسلام و قرآن است
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد