تلاش كور براي اقدام تروريستي در كشور، در روز رأي گيري

۱۳۱ بازديد
وزارت اطلاعات يك "شبكه خرابكاري وابسته به دشمنان" را كشف كرد؛

تلاش كور براي اقدام تروريستي در كشور، در روز رأي گيري

وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران با صدور اطلاعيه‌اي از كشف شبكه خرابكاري وابسته به دشمنان خبر داد.  روابط عمومي وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران با صدور اطلاعيه‌اي از كشف شبكه خرابكاري وابسته به دشمنان خبر داد.

بر اساس اين گزارش در اين اطلاعيه آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحيم

به استحضار ملت شريف ايران مي‌رساند كه سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در پي سرنخ يابي از يك شبكه‌ي خرابكاري وابسته به دشمنان ايران و اسلام و پس از جمع آوري‌هاي دقيق و همه جانبه‌ي اطلاعاتي و گستردن تورهاي ضد جاسوسي و ضد تروريستي، موفق به شناسايي و بازداشت كليّه‌ي اعضاي آن شبكۀ خيانت پيشه شدند.

سرشبكه اين گروه از چند سال پيش به استخدام سازمان جاسوسي يكي از وابسته‌ترين و مرتجع‌ترين كشورهاي عربي منطقه درآمده بود. كشوري كه در هيچيك از ابعاد سياسي، نظامي، اقتصادي، اطلاعاتي و فرهنگي، قابليت كوچكترين هماوردي با ايران مستقل و مقتدر و هميشه سرافراز را نداشته و از ابتدا قابل پيش بيني بود كه به نيابت از كارفرمايان غربي – صهيونيستيِ حاكمانش، پا به اين عرصه‌ي خطرناك گذاشته است، بويژه آنكه در سال‌هاي اخير، روز به روز وابستگي‌هاي آن كشور به رژيم صهيونيستي آشكارتر و حضور رژيم جعلي اشغالگر در اين كشور، گسترده تر و همه جانبه‌تر شده است.

 ادامه پيگيري‌هاي جهادگران خاموش اطلاعاتي، مُنجر به حصول مستندات مستحكمي از ابعاد مختلف پرونده و نقش نيابتي آن كشور مرتجع منطقه براي صهيونيزم و استكبار غربي شد.
بدين وسيله بخشي از اطلاعات بدست آمده را اعلام مي‌نمايد:

1. مدتي پس از استخدام عامل اصلي اين پرونده توسط سرويس اطلاعاتي كشور مورد نظر و تعيين دستمزد ثابت براي وي و انجام مأموريت‌هاي مختلف، اين مزدور از طريق آن سرويس به افسر اطلاعاتي موساد(رژيم صهيونيستي) متصل مي‌شود. سپس براي فراگيري آموزش‌هاي اطلاعاتي و نظامي، به سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين اعزام مي‌شود. در آنجا پس از ارزيابي‌هاي اطلاعاتي و امنيتي و دريافت آموزش‌هاي گوناگون، ليست نيازمندي‌هاي اطلاعاتي را از افسران موساد دريافت مي‌كند و اين بار با مأموريت رسمي از طرف موساد، اما با عامليّت و پادويي سرويس اطلاعاتي كشوري كه نقش نيابتي را عهده دار است، راهي ايران مي‌شود!

2. به دستور سرويس اطلاعاتي كارفرما، سر شبكه‌ي تروريستي به ملاقات دو تن از سركرده‌هاي فرقه‌ي جاسوسي- صهيونيستي بهائيت در يكي از كشورهاي شبه قاره هند اعزام شده و ارتباطات و هماهنگي‌هايي بين آنها ايجاد مي‌شود.

3. متهم اصلي پرونده پس از مدتي جاسوسي، مأموريت مي‌يابد گروهي عملياتي براي انجام اقدامات تروريستي در كشور، آنهم در مقطع برگزاري انتخابات پيش رو و بويژه در روز رأي گيري، فراهم كند. در اجابت اين دستور، گروهي 12 نفره با هدف خرابكاري تشكيل مي‌شود.

4. تيم تروريستي مذكور مقدار معتنابهي سلاح سبك، اعم از كلت كمري و مسلسل دستي تهيه و انبار مي‌نمايد.

5. گروه ياد شده پس از آموزش‌هاي عملياتي - تروريستي مورد نياز و به منظور انجام مانورهاي عملياتي در ميادين و صحنه‌هاي واقعي، چند هدف مشخص را در يكي از شهرستان‌ها انتخاب و مورد اصابت قرار ميدهند.

6. يكي از شيطاني ترين مأموريت‌هاي محوله به اين شبكه جاسوسي – تروريستي، اختلاف افكني‌هاي قومي – مذهبي در سطح كشور بوده است. اين شبكه موظف بود در مناطقي از كشور كه تنوع قومي و مذهبي وجود دارد، تعدادي از افراد شاخص مذاهب و اقوام را ترور نموده و با انتشار شب نامه‌هاي تفرقه افكن در محل، جنايات خود را به ديگر اقوام و مذاهب و يا به برخي نهادهاي كشور منتسب نمايد.

7. در جريان پايش‌هاي اطلاعاتي اين وزارت‌خانه، ارتباطات عامل اصلي پرونده با مركزي دركشور انگليس كشف گرديد كه در گذشته نيز، تعدادي از تروريست هاي وابسته به رژيم صهيونيستي، با همان مركز ارتباط داشته‌اند. تحقيقات اين وزارتخانه پيرامون ماهيت كانون مورد نظر و علت ارتباط هسته‌هاي مختلف تروريستي با آن ادامه دارد.

8. ضمن شناسايي و بازداشت اعضاي اين تيم تروريستي، انبارهاي تسليحات آنها نيز كشف و ضبط گرديد. همچنين اسامي، تصاوير و فيلم‌هاي گرفته شده از افسران اطلاعاتي بيگانه و ساير اسناد خيانت تيم تروريستي و خباثت كشورهاي دخيل در اين پرونده، مضبوط است كه بنا به اقتضاء، مورد بهره برداري يا انتشار قرار خواهند گرفت.

9. در پايان ضمن تشكر بي پايان از همكاري‌هاي هموطنان گرانقدر در مراحل مختلف اقدامات اطلاعاتي و عملياتي اين وزارتخانه پيرامون عوامل اين پرونده و تقدير از مساعدت مرجع محترم قضايي، سربازان گمنام امام زمان(عج) و خادمين خاموش و جان بركف ايران اسلامي، اطمينان مي‌دهند كه با توكل بر حضرت احديت، همچنان با هوشياري كامل و صلابت تمام به وظايف خطير خود عمل خواهند كرد.

همچنين به دشمنان غدار دين و ملت، اعم از قدرت‌هاي استكباري تا برخي كشورهاي مُرتجع و وابسته‌ي منطقه يادآوري مي‌كند كه چشمان بيدار ايران اسلامي، هيچگاه عملكرد خائنانه آنها را از نظر دور نخواهد داشت و رذالت‌هاي آنها را فراموش نخواهد كرد؛ و در عين حال هشدار مي‌دهد كه در صورت ورود به حريم «خطوط قرمز» نظام مقدس جمهوري اسلامي، تقاص سختي در انتظارشان خواهد بود
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد