مشاركت گسترده مردم در انتخابات

۱۵۲ بازديد
مشاركت گسترده مردم در انتخابات

حماسه يك ملت حماسه‌ساز / دوباره شكوه مردمسالاري ديني جلوه‌گر شد

امروز ايران اسلامي روز پرشور ديگري را خلق كرد.ملت حماسه‌ساز ايران امروز بار ديگر ثابت كرده‌اند كه نسبت به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي وفادار بوده و هيچ‌گاه توطئه‌هاي دشمنان در نظر آنها تأثيري نخواهد گذاشت. آنچه مي خوانيد گزارش خبرگزراي فارس از اين رويداد غرور افرين است.  امروز مردم ايران اسلامي يك بار ديگر ثابت كردند كه پاي آرمان‌هاي انقلاب ايستاده‌اند و هيچگاه دشمنان نخواهند توانست صفوف به هم فشره ملت را از هم جدا كند.مردم اين استان نيز همگام با ساير استان‌ها از اول صبح امروز به پاي صندوق‌هاي رأي رفته‌اند و آراء خود را به صندوق‌ها انداختند.   امروز ايران اسلامي روز پرشور ديگري را خلق كرد.ملت حماسه‌ساز ايران امروز بار ديگر ثابت كرده‌اند كه نسبت به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي وفادار بوده و هيچ‌گاه توطئه‌هاي دشمنان در نظر آنها تأثيري نخواهد گذاشت. آنچه مي خوانيد گزارش خبرگزراي فارس از اين رويداد غرور افرين است.

حماسه در شهر اولين‌ها/آذربايجا‌ن شرقي در تب انتخابات پرشور‌

مردم امروز از اولين ساعات صبح در پاي صندوق‌‌هاي رأي همگام با سراسر كشور حاضر شدند و آراء خود را به صندوق‌ها انداختند.

امروز بار ديگر مردم خطه شهيدپرور آذربايجان‌شرقي ثابت كردند كه توطئه‌هاي دشمنان هيچ‌گاه در آراء آنها تأثير ندارد.

آن طور كه استاندار آذربايجان‌شرقي پس از انداختن آراء خود به صندوق گفت: مردم اين استان به طور خاص و منسجم آراء خود را از اول صبح به صندوق انداختند و پيش‌بيني مي‌شود مشاركت بالايي در اين استان رقم بخورد.

مردم آذبايجان غربي حماسه حضور را در ساعات اوليه تكميل كردند 

مردم اين استان همگام با سراسر كشور پرشور و انقلابي در پاي صندوق‌هاي رأي حاضر شدند.

مردم اين استان نيز ضمن تأكيد بر ادامه راه امام راحل (ره) اعلام كردند به كوري چشم دشمنان امروز ملت ايران بار ديگر حماسه سياسي مدنظر رهبري را عينيت مي‌بخشند.

استاندار آذربايجان‌غربي ضمن تقدير از حضور حماسي مردم اين استان در پاي صندوق‌هاي رأي از صبح امروز تأكيد كرد: مردم اين استان همانطور كه در دوره‌هاي گذشته ثابت كردند حضورشان بي‌نظير خواهد بود امروز تا اين ساعت حضور مردم فوق‌العاده بالا و بي‌نظير بوده است.

خدعه دشمنان زير صلابت ملت سربداران

  مردم نصف جهان امروز در 24 خرداد همگي با حضوري منسجم ضمن تأكيد بر وفاداري به آرمان‌هاي انقلاب آراء خود را به صندوق‌هاي رأي انداختند.

استاندار اصفهان نيز ضمن تشكر از حضور حماسه مردم اصفهان در 24 خرداد گفت: امروز اين استان صحنه شور و شعف است و انشاء‌الله مشاركت بالاي 70 درصد در اين استان رقم خواهد خورد.

خروش مردم در سرزمين خورشيد/حماسه مشهدي ها ديدني است

 

مردم اين استان نيز با حضور در شعب اخذ رأي تعيين شده ضمن تجديد ميثاق دوباره با امام راحل و شهدا آراء خود را به صندوق انداختند.

زائران حرم رضوي نيز در شعب مشخص شده در حرم امام رضا آراء خود را به صندوق انداختند.

استاندار خراسان‌رضوي ضمن تقدير از حضور حماسه مردم اظهار داشت: حضور مردم با آنكه تازه چندين ساعت از شروع رأي‌گيري مي‌گذرد بسيار خوب و بالا بوده است.

پايگاه انقلاب پيشتاز در خلق حماسه / قمي‌ها شگفتي آفريدند‌

   شعب اخذ راي در شهر مقدس قم از نخستين دقايق آغاز راي‌گيري، شاهد حضور مردمي بود كه مشتاقانه منتظر ادا كردن سهم خود در خلق حماسه سياسي بودند.

‌مردم مومن، ولايتمدار و هميشه در صحنه شهر مقدس قم از نخستين دقايق آغاز راي‌گيري به صورت منسجم و پرشور با حضور پاي صندوق‌هاي راي به فرمان مولا و مقتداي خود،‌ مقام معظم رهبري لبيك گفته و خلق حماسه‌اي جاويد ‌در دفتر زرين انقلاب اسلامي ايران را آغاز كردند.

حضور مردم به گونه‌اي بود كه حتي پيش از آغاز زمان راي‌گيري، مقابل برخي از شعب اخذ راي در قم صف‌هايي تشكيل شده بود، پير، جوان، زن و مرد منتظر لحظه‌اي بودند كه با راي‌هاي خود حماسه‌اي عظيم و دشمن‌شكن خلق كرده و دنيا را بار ديگر به بهت و حيرت فرو نشانند.

 

حماسه مردم كرمان در گرماي 50 درجه‌‌

  ‌‌مردم كرمان از ساعت نخستين انتخابات با نشاط و سرشار از اميد در پاي صندوق‌ها حاضر شدند، و تاكنون در حوزه‌هاي اخذ راي مطلوب و حماسي بوده است.

‌جوانان در اين حماسه بزرگ حاضر هستند و ميانگين مشاركت مردم استان كرمان در انتخابات‌هاي گذشته همواره از متوسط ميانگين كشوري بالاتر بوده است.

استاندار كرمان نيز در حاشيه انداختن راي خود به صندوق با اشاره به اينكه مردم استان همانند ساير ملت ايران هميشه در صحنه و پيرو ولايت فقيه بوده‌اند، تصريح كرد: با توجه به مشاركت‌هاي گذشته مردم اين مرز و بوم امروز نيز شاهد خلق حماسه سياسي هستيم.

اسماعيل نجار‌ با تأكيد بر اينكه مردم راي دادن خود را به ساعات پاياني روز موكول نكنند، گفت: مردم اسامي نامزدهاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا را قبل از مراجعه به حوزه راي‌گيري تهيه كنند كه معطل نشوند.

ماراتن حماسه سياسي در ايلام /همه آمدند

 

ماراتن تحقق حماسه سياسي در ايلام از لحظاتي پيش در گوشه گوشه استان ايلام كليد خورد.‌‌‌مردم هميشه در صحنه استان ايلام امروز 24 خرداد ماه همزمان با سراسر كشور به پاي صندوق‌هاي راي شتافتند.

در استان ايلام همزمان با برپايي انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا و رياست جمهوري، انتخابات مياندوره‌اي مجلس شوراي اسلامي نيز برپا مي‌شود.

از اوايل صبح امروز نيز مردم استان ايلام در گوشه گوشه ايلام به پاي صندوق‌هاي راي شتافتند تا حماسه سياسي را محقق كنند.

عوامل اجرايي، ناظران و بازرسان هم‌پاي مردم در اين عرصه بزرگ حضوري جدي داشته و حافظ آراي مردم اين ديار هستند.

در شهر ايلام به عنوان مركز استان 82 نامزد انتخابات شوراهاي شهر ايلامي با هفت نامزد نمايندگي مجلس در حوزه انتخابيه ايلام هر كدام به طور مجزا براي حضور در شوراي اسلامي و مجلس شوراي اسلامي رقابت مي‌كنند.

استان ايلام در مجموع داراي 9 شهرستان است و در شش شهرستان به عنوان حوزه انتخابيه ايلام انتخابات مياندوره‌اي مجلس شوراي اسلامي برپا مي‌شود.

حوزه انتخابيه ايلام شامل شهرستان‌هاي ايلام، مهران، سيروان، ايوان، شيروان چرداول و ملكشاهي است.‌

‌موج خروشان مردم كرمانشاه در پاي صندوق‌هاي أخذ رأي

كرمانشاهيان از نخستين لحظات شروع رأي‌گيري با حضور انبوه و گسترده در پاي صندوق‌هاي أخذ رأي، عشق خود به انقلاب اسلامي و ولايت‌مداريشان را به‌ نمايش گذاشتند. ‌

شعب أخذ رأي با ازدحام جمعيت مواجه شده است. ‌مردم فهيم و ولايت‌مدار كرمانشاه با آگاهي از شرايط موجود و در راستاي منويات مقام معظم رهبري، قبل از زمان آغاز رأي‌گيري، براي خلق حماسه سياسي حضور يافته بودند و هم‌اكنون بسياري از شعب أخذ رأي با ازدحام جمعيت مواجه است. امروز همه اقشار مردم آمده‌اند؛ پير و جوان، زن و مرد و حضور رأي اولي‌ها نيز از موضوعات جالبي است كه امروز در پاي صندوق‌هاي أخذ رأي مي‌توان مشاهده كرد و اشتياق براي رأي دادن را در چشمان آنان مي‌توان ديد. 

 

شيرزنان و شيرمردان همداني حماسه آفريدند

  امروز 24 خرداد ماه روز خلق حماسه سياسي در ايران است و در استان همدان نيز اين روز با شور و هيجان خاصي خودش را نشان مي‌دهد. ‌

امروز شور و شوق و هيجان فضاي انتخابات و زمزمه‌هاي مردم براي اينكه چه كسي بالا مي‌آيد مشهود است، فقط كافي است تا در صف پرازدحام انتخابات باشي تا بداني مردم چه مي‌گويند. همه باهم مي‌گفتند و باهم مشورت مي‌كردند تا بدانند اصلح كيست و چيست و اطلاعات و شناخت‌هاي خود را با بغل دستي‌هاي خود رد و بدل مي‌كردند. با يكي از مو سفيدان به نام احد ابراهيمي كه در صف ايستاده بود به گفت‌وگو نشستم كه مي‌گفت: متولد 1320 هستم و به خوبي تمام اتفاقات و حوادث را در ايران شاهد بودم كه اين كشور چه روز‌هايي را پشت سر گذاشته است، يادم هست مردم براي نظام چه خون‌هايي كه نداده‌اند و وظيفه خود مي‌دانم كه از نظام دفاع كنم. ابراهيمي افزود: سال‌هاي سال است كه در هر دوره اي در انتخابات شركت كردم چرا كه اين مشاركت را حق خودم مي‌دانستم و بايد بدانيم كه حتي اگر ما هم نياييم باز يك فرد انتخاب مي‌شود پس چه بهتر كه فردي را انتخاب كنيم كه با نظر ما همراه باشد و بتواند كشور را نجات دهد.

 ‌اهوازي‌ها حماسه آفريدند / حضور عشاير با لباس محلي

صفوف راي در سطح شهر اهواز طولاني است، حضور عشاير غيور عرب و لر با لباس محلي جلوه ديگري به حماسه حضور مردم وظيفه‌شناس داده است. ‌

‌جمعيت زيادي از زنان و مردان در صفوف طولاني راي در انتظار رسيدن نوبت راي دادن خود هستند. مردم هميشه در صحنه اهواز بار ديگر حضور پرشور خود را نشان داده‌اند و گزارش‌ها از شعبه مسجد الغديرحاكي از آن است كه بيش از 400 نفر در صف‌ها ايستاده‌اند. در مسجد امام جعفر صادق تعداد بيش از 200 نفر در گرماي ظهر زير آفتاب سوزان ايستاده‌اند تا بتوانند به فرمايش رهبر معظم انقلاب لبيك گويند تا دشمنان بدانند كه ملت بصير ايران هميشه در صحنه هستند. در بين صفوف ورزشكاراني با لباس‌هاي ورزشي ديده مي‌شوند كه مي‌خواهند حضور خود را علاوه بر صحنه‌هاي ورزشي در حوزه سياست نيز نشان دهند. در شعب انتخاباتي اهواز اقوام مختلف لر و عرب با لباس‌هاي محلي براي راي دادن حاضر شده‌اند تا نشان دهند كه ملت ايران همدل و متحد هستند و قاطعانه پشت آرمان‌هاي انقلاب اسلامي ايستاده‌اند. امنيت بر شعب اخذ راي حاكم است و ناظران با تمام توان خود شعب را رصد مي‌كنند و خبرنگاران رسانه‌ها مشغول تهيه گزارش از مردم و مسئولان هستند.

اوج حماسه سياسي در ‌‌‌استان البرز/مردم با قدرت حضور دارند

  مردم ولايي استان البرز از دقايقي قبل همراه با ديگر هموطنان به پاي صندوق‌هاي راي رفتند تا بار ديگر ايستادگي خود را در راه تحقق اهداف و آرمان‌هاي اسلام و انقلاب به اثبات برسانند.‌‌

امروز در سراسر ايران اسلامي مردم  ولايي و هميشه در صحنه كشورمان براي اعلام نظر خود به پاي صندوق‌هاي راي رفتند و انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي شهر و روستا با حضور آنها به صورت رسمي آغاز شد.

با وجود آنكه تنها چند دقيقه از آغاز رسمي انتخابات نمي‌گذرد، تعداد زيادي از مردم شهرستان‌ها، شهر و روستاهاي مختلف استان البرز با حضور در شعب اخذ راي اقدام به شركت در انتخابات كردند.

‌گزارش‌هاي ميداني خبرنگار فارس در كرج و شهرستان‌هاي مختلف استان البرز نشان مي‌دهد كه امروز مردم اين استان حضوري گسترده در پاي صندوق‌هاي راي خواهند داشت.

اين حضور نويد بخش رقم زدن حماسه ديگري است و مردم ولايي و انقلابي اين استان در آستانه عمل به رهنمودهاي مقام معظم رهبري و خلق حماسه سياسي هستند.

حماسه‌آفريني گلستاني‌ها در 24 خرداد‌

  استاندار گلستان از مردم خواست كه در همان ساعات اوليه روز براي راي‌دادن در پاي صندوق‌هاي اخذ راي حاضر شوند چرا كه زمان تمديد زمان راي‌گيري از سوي ستاد انتخابات كشور مشخص نيست.

‌استاندار گلستان پيش از ظهر امروز با حضور در حوزه انتخابيه مسجد حضرت امير(ع) راي خود را به صندوق انداخته و از اين حوزه انتخابيه بازديد كرد.

جواد قناعت در حاشيه حضور خود در مسجد حضرت امير گرگان بر اهميت حضور مردم در انتخابات تاكيد كرد و  گفت: مردم هوشيار ايران و گلستان بايد با حضور پرشور خود در پاي صندوق‌هاي راي بار ديگر پايبندي خود را آرمان‌هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي اعلام كنند.

وي تصريح كرد: مطمئن هستيم مردم در اين دوره از انتخابات حماسه ديگر مي‌آفرينند و چشم جهانيان به خود خيره مي‌كنند.

وي از مردم خواست كه در همان ساعات اوليه روز براي راي‌دادن در پاي صندوق‌هاي اخذ راي حاضر شوند چرا كه زمان تمديد زمان راي‌گيري از سوي ستاد انتخابات كشور مشخص نيست.

طبق اطلاعات دريافتي از حوزه‌هاي انتخابي سراسر استان عوامل اجرايي و نظارتي شعب اخذ راي استان از ساعات اوليه صبح پس از دريافت صندوق‌هاي اخذ و استقرار در مكان تعيين شده از ساعت هشت صبح درب بر روي راي‌دهندگان باز شده و مردم ولايتمدار استان با حضور در اين شعب، آراي خود را در صندوق‌هاي اخذ راي مي‌اندازند.

 

حماسه سياسي در ديار خاوران/ ‌حضور پرشور مردم

  مردم ‌بيرجندبا آغاز يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي شهر و روستا ‌در پاي صندوق‌هاي راي حضوري پرشور دارند.

با آغاز رأي‌گيري در خراسان جنوبي مردم با شور و نشاط در ساعات نخست روز جمعه در پاي صندوق‌ها حاضر شده و علاقه خود را به نظام نشان دادند. شهروند بيرجندي در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در بيرجند، اظهار كرد: براي خلق حماسه سياسي در انتخابات شركت كرده‌ام. هادي محمدي با بيان اينكه حضور در انتخابات وظيفه ملي ما است، اذعان داشت: حضور مردم در پاي صندوق‌ها بسيار پورشور است. وي تصريح كرد: حضور در انتخابات وظيفه ديني است و هر چه بيشتر در امور ديني بكوشيم پيشرفت ما بيشتر است. شهروند بيرجندي در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بيرجند، يادآور شد: براي پايبندي به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و پايبندي به آرمان‌هاي هشت سال دفاع مقدس در انتخابات حضور يافته‌ام. محمدعلي محمدي با بيان اينكه حضور مردم در انتخابات نشان از پايبندي به نظام جمهوري اسلامي است، متذكر شد: حضور مردم سبب نابودي تحريم‌هاي اقتصادي و جنگ رواني دشمن است. وي افزود: مردم از آرمان‌هاي بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران ذره‌اي كوتاهي نمي‌كنند. شهروند بيرجندي عشق به فرهنگ ايراني را دليل حضور خود در ساعات آغازين روز رأي‌گيري دانست و خاطرنشان كرد: براي بهره‌مندي از پاداش اخروي تلاش كرده‌‌‌ام در لحظات نخستين شركت كنم‌.

حضور حماسي مازندراني‌ها بر سر صندوق‌هاي راي

  مردم ولايي استان علويان و شهيد‌پرور و هميشه در صحنه مازندران با حضور بر سر صندوق‌هاي راي حماسه اي ديگر خلق كردند.

‌يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا با حضور پرشور و حماسي ملت غيور ايران اسلامي آغاز شد.

مردم ولايي استان علويان و شهيد پرور و هميشه در صحنه مازندران بار ديگر با حضور بي‌نظير خود، درحال خلق حماسه‌اي ديگر در صندوق هاي اخذ راي هستند.

برخي از شعب اخذ رأي در استان مازندران شاهد حضور زودهنگام  رأي‌دهندگان اين استان پيش از آغاز رسمي فرآيند رأي‌گيري بود.

تبليغات پرشور نمايندگان قبل از راي‌گيري نويدبخش حضور پررنگ مردم بر سر صندوق‌هاي راي بود كه در حال حاضر شاهد حضور حماسي مردم بر سر صندوق‌هاي راي هستيم.

يكي از شعبه‌هاي اخذ راي در امام زاده عباس (ع) ساري قرار دارد كه از ساعات اوليه را‌ گيري حضور پرشور شهروندان ساري در اين مكان به نمايش گذاشته شد.

راي‌دهندگان از تمامي اقشار جامعه بر سر صندوق‌هاي راي حاضر شدند و حتي كارگران و كشاورزان با لباس‌هاي كار خود در اين حضور حماسي شركت كردند.

كودكاني كه همراه پدران و مادران خود در اين راي‌گيري حضور پيدا كردند، راي والدين خود را به صندوق ريختند و آمادگي خود را براي حضور در حماسه هاي ديگر اعلام كردند.

همه آمده‌اند‌، زن و مرد پير و جوان و بار ديگر با حضور چشمگير خود ضمن تجديد بيعت با آرمان‌هاي والاي امام شهدا و مقام معظم رهبري بار ديگر مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني زدند.

راي اولي‌ها كه بر سر صندوق‌هاي راي حضور يافته‌اند پس از انداختن راي در صندوق‌ها، نام خود را جزو پيشتازان و پيشقراولان حماسه سياسي در دفتر ايزد منان ثبت و ضبط كردند.

استقبال كم‌نظير مردم يزد از انتخابات در ساعت اوليه اخذ رأي

  مردم يزد در ساعات اوليه اخذ راي استقبال كم نظيري از انتخابات داشتند و حضوري گسترده از در پاي صندوق‌هاي رأي به نمايش گذاشتند.

خبرنگار فارس در ‌ساعت اوليه رأي گيري در چند شعب اخذ رأي حاضر شده بود كه شاهد‌ صف‌هاي رأي‌دهندگان بود‌.

آنچه در يزد به چشم مي‌آمد، انبوهي از مردم در سنين مختلف از جوانان  پيرمردها و پيرزن هايي بود كه شناسنامه هاي خود را روبروي دوربين ها قرار داده بودند.

ازدحامي كه به گفته مسئولان صندوق ها در ساعات اوليه صبح شكل گرفته است، تاكنون و در طي سال هاي گذشته در اين ساعت هنوز ديده نشده بود.

مردم يزد امروز با اين حضور بار ديگر ميثاق خود را با امام و رهبري و 275 شهيد دفاع مقدس در اين شهرستان ولايي به نمايش خواهند گذاشت.

ازدحام جمعيت در شعب اخذ رأي ‌قزوين/حماسه قزوين هم تكميل شد

  ‌مردم ولايت‌مدار استان قزوين از دقايق آغازين صبح امروز با شوري توصيف‌ناپذير به پاي صندوق‌هاي رأي آمده‌اند تا باري ديگر حماسه‌آفريني كنند. با وجود اينكه ساعاتي از آغاز زمان قانوني اخذ رأي مي‌گذرد اما كماكان شاهد ازدحام جمعيت در شعب اخذ رأي در قزوين هستيم. شور خاصي در شعب اخذ رأي وجود دارد و مردم ولايت‌مدار استان قزوين با گام‌هايي استوار به صورت منسجم آراء خود را به صندوق‌هاي رأي مي‌اندازند. پدران و مادران با به همراه داشتن فرزندان خردسال و نوجوان خود درس زندگي به آن‌ها مي‌آموزند. در بين اقشار مختلف مردم رأي‌اولي‌هايي هستند كه براي نخستين‌بار به پاي صندوق‌هاي رأي آمده‌اند و با شور و شعفي خاص رأي خود را براي نخستين‌بار به داخل صندوق مي‌اندازند. در وقت‌هاي نخستين امروز نيز آيت‌الله هادي باريك‌بين امام جمعه و نماينده ولي‌فقيه در استان قزوين، سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان، احمد عجم استاندار قزوين و ساير مسئولان ارشد استان با حضور در شعبه اخذ رأي مسجدالنبي شهر قزوين رأي خود را در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراي شهر و روستاي قزوين به صندوق انداختند. احمد عجم استاندار قزوين پيش از انداختن رأي خود به داخل صندوق با اشاره به حضور بالاتر از ميانگين كشوري مردم استان قزوين در انتخابات ادوار گذشته گفت: در اين دوره از انتخابات نيز مردم استان قزوين رقمي بالاتر از ميانگين كشوري را محقق مي‌كنند. گفتني است، تعداد واجدان شرايط شركت در انتخابات 24 خرداد ماه در استان قزوين 818 هزار نفر است كه از اين تعداد 26 هزار نفر براي نخستين‌بار در انتخابات شركت مي‌كنند.

حماسه شيعه و سني در ديار سيستان و بلوچستان

  مردم شيعه و سني استان سيستان و بولچستان ‌با لبيك به نداي رهبري، حماسه‌اي جاويد آفريدند.‌مردم شيعه و سني اين استان ‌امروز همپاي ديگر ملت ايران در پاي صندوق‌هاي رأي حاضر شدند و به فرد مورد نظرشان رأي دادند.

‌حضور مردم مرزدار اين نقطه از ميهن اسلامي در انتخابات 24 خردادماه، حماسه‌اي شديدتر از توفان امروز در هيرمند خلق كرد.

حاتم نارويي استاندار سيستان و بلوچستان ‌در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با تبريك اعياد شعبانيه اظهار داشت: تكليف و وظيفه ديني، يك عبادت است و امروز همه ديدند كه چگونه تشيع و تسنن پاسخگوي نداي رهبري به نحو احس با مشاركت گسترده خود بودند.

وي افزود: دشمن كه نظاره‌گر اين انتخابات خواهد بود حتماً باور اين همه حضور پر شور و همراه با شعور برايش غيرقابل ممكن خواهد بود و مأيوس خواهد شد.

‌وي عنوان كرد: اميدوارم و اطمينان دارم كه تا پايان امروز اين شور و حال و استقبال مردم را همچنان خواهيم داشت.

استاندار سيستان و بلوچستان تصريح كرد: بايد در پايان اين انتخابات، جشن بزرگ ملي سپاسگزاري از مردم را انجام دهيم زيرا اين حق مردم ما است كه از آن‌ها سپاسگزاري و قدرداني كنيم كه هميشه پيشتاز بوده‌اند.

نارويي گفت: مردم استان هميشه در رأي دادن‌ها پيشتاز بوده‌اند به طوري كه بيش از 75 درصد مردم استان در پاي صندوق‌هاي مشاركت داشته‌اند لذا من اميدوارم كه اين دفعه بيش از 80 درصد مشاركت مردم را نسبت به ساير استان‌ها داشته باشيم.

حال و هواي چهارمحال و بختياري در يك جمعه به ياد ماندني

در چشمان همگي اعم از بزرگ و كوچك، چير و جوان و حتي كودكاني كه به همراه والدين خود پاي صندوق راي حاضر شده‌اند برقي از شور و شوق والبته غرور ديده مي‌شود.

 غرور مردم اين استان در شركت در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا حتما از اين است كه در كشوري زندگي مي‌كنند كه آزادانه فرصت ابراز وجود و دخالت در تعيين سرنوشت خود را دارند.

حال و هواي شهرها، حركت دسته جمعي برخي خانواده‎‌ها و البته صفوف طولاني و شلوغي شعبه‌‎هاي اخذ راي ما را بر آن داشت تا از احساس قلبي برخي از شهروندان حاضر در شعبات اخذ راي جويا شويم.

 

خروش ‌پرشور مردم خراسان شمالي در لبيك به نداي رهبري‌

  هم‌زمان با اعلام آغاز ساعت رأي‌گيري مردم با شور و اشتياق استان خراسان شمالي به پاي صندوق‌هاي رأي آمدند تا يك‌‌بار ديگر سرنوشت كشورشان را به بهترين نحو ممكن رقم بزنند.

‌مردم پرشور خراسان شمالي از نخستين ساعت آغاز رأي‌گيري با مراجعه به شعب اخذ رأي، وظيفه شرعي خويش را ادا كردند.

حضور اقشار مختلف مردم اعم از كارمند، كارگر، مسئولان و رأي ‌اولي‌ها نيز در ساعات نخستين آغاز رأي‌گيري قابل توجه بود.

علي‌رغم تبليغات گسترده دشمنان كه اطمينان داشتند مردم حضور چنداني در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا نخواهند داشت، صف‌هاي طولاني، شور و اشتياق جوانان و حتي كهن‌سالان نيز بود.

طوايف مختلف اعم از كرمانج، ترك، فارس، تات در اين عرصه حضور پرشوري داشته و در حال خلق حماسه بزرگ سياسي هستند.

امروز ما شاهد حماسه سياسي همان طور كه مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامي بوده هستيم و با توجه به روند اطلاع‌رساني و حساسيت خاص دشمنان در اين دوره حضور حداكثري مردم را مي‌بينيم كه مي‌خواهند سرنوشت آينده خود را رقم بزنند و در اين مهم احساس تكليف مي‌كنند.

قطعاً با اين شور و اشتياقي كه در مردم استان خراسان شمالي براي خلق حماسه سياسي ديده شد و حضور گسترده و پرشوري كه در پاي صندوق‌هاي راي دارند اين حماسه در تاريخ ماندگار خواهد شد.

مردم امروز هم در مصاف با دشمنان انقلاب كه براي نابودي اين نظام ورود پيدا كرده‌اند و قصد دارند در دل مردم نااميدي ايجاد كنند و حضور مردم را كمرنگ جلوه دهند، اين حضور گسترده مردم نقطه قوتي براي غلبه بر دشمنان است.

24 خرداد روز بزرگي در تاريخ انقلاب و كشور ايران محسوب مي‌شود و مردم ما با حضور خود و اراده مستحكمي كه در پشت راي خود دارند سيلي محكم ديگري به دشمنان خواهند زد.

صفوف طولاني مردم لرستان در ساعات‌هاي نخست آغاز انتخابات

مردم استان لرستان در ساعات‌هاي اوليه انتخابات با حضور پر‌شور خود در پاي صندوق‌هاي اخذ راي حماسه بي‌نظير آفريدند. ‌‌

در برخي از شعبه‌هاي سطح شهرستان خرم‌آباد صفوف به هم فشرده مردم اين ديدار بيش از 100 متر به طول انجاميده است.

مردم استان لرستان يك ساعت زودتر از آغاز انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي شهر و روستا در صفوفي طولاني آماده حضوري حماسي بودند. مردم استان لرستان در 10 شهرستان و 26 بخش انتخابات رياست جمهوري و شوراها را با حضوري گسترده آغاز كردند.

بر اساس اين گزارش در سطح استان لرستان يك هزار و 835 شعبه اخذ راي براي جمع‌آوري آراي مردم اين ديار در نظر گرفته شده است.

روز قشنگ وحدت شيعه و سني در ديار كردستان

‌ كردستاني‌‌ها همگام با ساير مردم در جاي‌جاي ايران اسلامي با حضور در شعبات اخذ رأي حضور مي‌يابند تا سرنوشت خود را تعيين كنند، شعبه مسجد جامع سنندج پر از جمعيت است، همه آمده‌اند؛ پير و جوان و زن و مرد، عده‌اي هم كودكان خردسال را با خود آورده‌اند تا به قول خودشان شركت در انتخابات را از همين حالا به آنها بياموزند.

عليرضا شهبازي استاندار خوزستان ‌با حضور در شعبه اخذ رأي مسجد جامع سنندج در جمع خبرنگاران اظهار كرد: مردم كردستان نه تنها در صحنه انتخابات بلكه در تمامي صحنه‌هاي ديگر سرنوشت‌ساز و تعيين‌كننده حضور قابل توجهي دارند.

وي مردم كردستان را پيشقدم در حماسه‌هاي حضور خواند و اضافه كرد: حضور 67 درصدي مردم اين استان در آخرين انتخابات مجلس شوراي اسلامي اين موضوع را به اثبات رساند.

شهبازي آراي مردمي انداخته‌شده به صندوق‌هاي اخذ رأي را تيرهاي ملت ايران بر قلب دشمنان خواند و گفت: تك‌تك آرايي كه به صندوق انداخته مي‌شود دشمنان را نااميد كرده و نسبت به نظام اسلامي مواضع خود را تغيير خواهند داد.

به گفته استاندار كردستان، اگر چه دشمنان در تلاش بودند تا مشاركت مردم را كم‌رنگ نمايند اما حضور باشكوه در اول وقت نشان از خلق حماسه مي‌دهد و جواب دندان‌شكني به ياوه‌گويي‌هاي دشمنان خواهد بود.‌

‌گيلان‌ يكپار‌چه خلق حماسه شد

  ‌جمعه‌اي ديگر از راه رسيد كه با جمعه‌هاي گذشته متفاوت است.

امروز يك ملت مقاومت خود را به رخ تمام غاصبان و مستكبران مي‌كشد و مسئوليت سرنوشت كشور خود را به‌عهده مي‌گيرد.

امروز مردم گيلان همراه و همگام با ديگر هموطنان با نمايش قدرت اتحاد و ولايت‌پذيري خود بر گوش معاندان و دشمنان نظام اسلامي سيلي سنگيني وارد مي‌كنند.

قبل از آغاز روز سرنوشت‌ساز و پرشكوه يازدهمين انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا مردم گيلان به ويژه رشت در محل استقرار صندوق‌هاي اخذ رأي حضور يافتند.

ميدان ذهاب رشت قبل از آغاز رأي‌گيري شاهد حضوري پرشكوه و منتظر مردمي است كه مي‌خواهند رأي خود را به صندوق بيندازند.

استاندار گيلان نيز در همان ابتداي آغاز رأي‌گيري آراي خود را به صندوق مستقر در ميدان شهرداري رشت انداخت.

هر لحظه بر تعداد افراد رأي‌دهنده افزوده مي‌شود و مردم گيلان براي خلق حماسه سياسي طبق فرمايش‌هاي رهبري آماده شدند.

شهرستان‌ها، شهرها و روستاهاي گيلان امروز آماده مي‌شوند تا به دنيا نشان دهند كه پشت سر رهبري بوده و به ايران آباد مي‌انديشند و تعيين كننده سرنوشت خود هستند.

حضور پرشور بوشهري‌ها براي خلق 

 

بوشهري‌ها خلق حماسه سياسي را رقم زدند

 

استاندار بوشهر گفت: مردم استان بوشهر با حضور پرشور در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي خلق حماسه سياسي را محقق كردند.

 

فريدون حسنوند بعد از ظهر امروز پس از بازديد از شعبه‌هاي اخذ راي در شهر بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات در استان بوشهر از همان آغاز راي‌گيري مطلوب و با نشاط برگزار شده و حضور پرشور مردم در شعبه‌هاي اخذ راي نشانگر خلق حماسه سياسي در استان بوشهر است.  وي از برنامه‌ريزي و عملكرد مطلوب فرماندهي انتظامي استان بوشهر در انتخابات قدرداني كرد و گفت: هوشياري و فعاليت‌هاي مطلوب فرماندهي انتظامي استان بوشهر با همكاري ساير نيروهاي امنيتي در مراحل مختلف انتخابات، باعث شد فضايي بسيار خوب و با نشاط در استان فراهم شود.

 

استاندار بوشهر پيش‌بيني كرد: در ساعات باقي‌مانده از راي‌گيري با امنيت بسيار خوبي كه ايجاد شده است، حضور مردم گسترده‌تر و خلق حماسه سياسي ماندگار شود.

 

حسنوند با بيان اينكه هيچ ناامني در انتخابات مشاهده نشده است، تاكيد كرد: اين امر نشان دهنده آن است كه عملكرد نيروي انتظامي و نيروهاي امنيتي بسيار مطلوب و قابل تقدير است.

 

وي يكي از بخش‌هاي بسيار مهم براي برقراري نظم و امنيت نيروي انتظامي دانست و بيان كرد: مسئوليت ذاتي و اصلي نيروي انتظامي تامين نظم و امنيت است كه اين مهم باعث شد در انتخابات امروز هم در حوزه‌هاي راي‌گيري و هم در ميادين، معابر و در جاي جاي استان بوشهر نظم خوب و امنيت مطلوب حاكم شود به‌گونه‌اي كه مورد رضايت همه مردم بوده است.

 

استاندار بوشهر افزود: در اين فضا با تعامل نيروي انتظامي، مردم و نيروهاي امنيتي و تدابير مطلوبي كه انديشيده شده بود، هيچ مشكلي ايجاد نشد.

 

حسنوند تصريح كرد: امروز كه راي‌گيري انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي برگزار شده است، آرايش نيروهاي انتظامي براي تامين امنيت در مكان‌هاي مختلف با همراهي برخي از مسئولان بسيار مطلوب بوده است.

 

وي تاكيد كرد: تا پايان انتخابات هيچ مشكلي نخواهيم داشت.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد