ديدار روحاني و لاريجاني اولين گام تعامل دو قوه/ كنترل تورم و بيكاري محور اين ديدار

۷ بازديد
صبح امروز صورت گرفت

ديدار روحاني و لاريجاني اولين گام تعامل دو قوه/ كنترل تورم و بيكاري محور اين ديدار

رئيس مجلس شوراي اسلامي با رئيس‌جمهور منتخب مردم در محل مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام ديدار و گفتگو كرد.  "علي لاريجاني" رئيس مجلس شوراي اسلامي پيش از ظهر امروز(يكشنبه ۲۶ خرداد) با حضور در مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام با حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس جمهور منتخب ملت در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ديدار و انتخاب وي را تبريك گفت.

اولين گام همكاري دو قوه با حضور لاريجاني برداشته شد

براساس اين خبر به نقل از  خانه ملت، رئيس مجلس شوراي اسلامي در حاشيه ديدار با حسن روحاني رئيس جمهور منتخب دوره يازدهم انتخابات رياست جمهوري  در گفت وگو با پايگاه اطلاع‌رساني قوه مقننه با بيان اينكه در اين جلسه  علاوه بر عرض تبريك، به دليل دوستي قديمي علاقه‌مند ديدار حضوري با وي بودم، گفت: در اين جلسه درخصوص شرايط كشور به ويژه ضروريات مثل كنترل تورم و مشكلات بيكاري بحث و گفت‌وگو شد.

 لاريجاني افزود: همچنين در اين جلسه رايزني‌هايي درخصوص كابينه دولت آينده صورت گرفت.

اولين گام همكاري دو قوه با حضور دكتر لاريجاني برداشته شد

 در اين ديدار همچنين حجت‌الاسلام حسن روحاني با بيان اينكه ما ديدارهاي فراواني در گذشته با آقاي لاريجاني داشته‌ايم، گفت: امروز اولين قدم را براي همكاري دو قوه برداشتيم تا در آينده نزديك همكاري بين دو قوه آغاز شود.

رئيس جمهور منتخب مردم افزود: در اين جلسه نكات مهمي كه در كشور با آن مواجه هستيم به ويژه درخصوص همكاري‌هاي دولت و مجلس بحث و گفت‌وگو شد.

روحاني با بيان اينكه مردم ما با شادي شب گذشته خود نشان دادند ملتي اميدوار نسبت به آينده هستند، ادامه داد: احساس همه ملت اين است كه اخلاق و تعادل در كشور مستحكم‌تر خواهد شد و با مشورت با افراد صاحب‌نظر مشكلات كشور حل و فصل شود.

رئيس جمهور منتخب مردم در پايان خاطرنشان كرد: البته مشكلات يك شبه حل نمي‌شود و بايد به تدريج و با مشورت صاحب‌نظران اين اتفاق رخ دهد.

 همچنين علي لاريجاني صبح امروز نيز با صدور پيامي پيروزي حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني در انتخابات رياست جمهوري را به وي تبريك گفت.

در بخشي از اين پيام آمده است: مجلس شوراي اسلامي در اين برهه حساس كشور همكاري صميمانه‌اي را با حضرت عالي و دولت جديد براي تحقق اراده ملت و اصلاح امور بعمل مي‌آورد
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد