رونمايي و تست موشك‌ها و پهپادهاي جديد/ رزمايش مشترك دريايي ايران و روسيه

۷ بازديد

رونمايي و تست موشك‌ها و پهپادهاي جديد/ رزمايش مشترك دريايي ايران و روسيه

تشريح ويژگي‌هاي سلاح سايبري، تأكيد فرماندهان نيروي دريايي ايران و روسيه بر انجام رزمايش‌هاي مشترك، آشنايي با موشك بالستيك قدر، رونمايي و تست موشك‌ها و پهپادهاي جديد، ناكامي يك عمليات تروريستي در چابهار، آشنايي با سامانه پدافندي S- 200 و... .
"سامانه موشكي S- 200" چگونه عمل مي‌كند؟
سامانه "S-200" به دليل قابليت‌هاي موشك خود نظير برد و سقف پرواز بسيار بالا، سرعت چشمگير كه بالغ بر 2500 متر بر ثانيه در مدل‌هاي آخر موشك است كه عملاً به عنوان يك سامانه راهبردي تلقي مي‌شود به‌خصوص توانايي آن براي درگيري با موشك‌هاي بالستيك نيز مورد توجه كارشناسان نظامي است.


سردار جلالي خبر داد
تهيه آيين‌نامه رزمايش سايبري/ تشريح ويژگي‌هاي سلاح سايبري
رئيس سازمان پدافند غير عامل كشور گفت: در جهت بهبود و عملياتي كردن هرچه بهتر اهداف پدافند غيرعامل در اين حوزه، آيين‌نامه رزمايش سايبري تهيه شده است كه در اختيار دستگاه‌هاي مربوطه قرار خواهد گرفت.


حسيني در چهارمين همايش انديشه و قلم ارتش:
ارتش نماد قدرت، اقتدار و صلابت نظام اسلامي است/ فيلم جنگ 22 روزه ساخته مي‌شود
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به اينكه آرامش امروز اهل قلم و انديشه مرهون رشادت‌ها و فداكاري‌هاي دلاور‌مردان ما در دوران دفاع مقدس است، گفت: اگر اين دلاوري‌ها نبود قطعا امروز با مشكلات بسيار زيادي مواجه بوديم.


سردار نقدي:
سرنوشت تلخ مُرسي نتيجه اعتماد به آمريكاست
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: ترفند آمريكا اين است كه اسلام‌گرايان را ابتدا با كشاندن به ورطه سازش از چشم و نظر ملت بيندازد و سپس معارضان را عليه آن‌ها بشوراند تا كار دولتِ تنها مانده را يك‌سره كند.


ضرغامي در تجليل از برگزاركنندگان نهمين دوره كتاب سال سپاه:
تأليف صد‌ها كتاب ارزنده و تخصصي حاكي از قدرت فكر و قلم در سپاه پاسداران است
رئيس رسانه ملي با تشريح جايگاه كتاب در فرهنگ اسلامي گفت: كتاب خوب مي‌تواند سرنوشت يك جامعه را تغيير دهد. تأليف صد‌ها كتاب ارزنده و تخصصي در طول سال حاكي از قدرت فكر و قلم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است.


امير متوسليان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
اخبار موثقي درباره " احمد متوسليان" و يارانش وجود ندارد/ ماجراي قورت دادن سيگار توسط يكي از دوستان حاج احمد!
برادر "حاج احمد متوسليان" گفت: تيمي از سوي رئيس‌جمهور كشورمان براي پيگيري اين پرونده فرستاده شده بود كه در نهايت بعد از گذشت اين‌همه سال هيچ اتفاقي نيفتاده و اخبار موثقي در اين زمينه وجود ندارد كه بتوان بر آن تكيه كرد.


در ديدار دريادار سياري و آدميرال چيركوف؛
فرماندهان نيروي دريايي ايران و روسيه بر انجام رزمايش‌هاي مشترك تأكيد كردند
فرماندهان نيروي دريايي ايران و روسيه در سن پترزبورگ درباره همكاري‌هاي دو جانبه و منطقه‌اي به ويژه امنيت آبراه‌هاي مشترك و بين‌المللي رايزني كردند.



"موشك بالستيك قدر" عامل تغيير موازنه در خليج فارس + مشخصات فني و تصاوير
قدر-110 موشك بالستيك با برد متوسط است كه توسط ايران طراحي و ساخته شده است. برخي منابع به برد 2500 تا 3000 كيلومتري اين موشك اشاره كرده‌اند.


سردار دهقان:
رويدادهاي اخير مصر ارزش ولايت فقيه را روشن‌تر كرد
معاون سياسي وزارت دفاع گفت: اتفاقات مصر، بيش از پيش ارزش عنصر ولايت فقيه را در جامعه روشن مي‌كند، چرا كه تنها ولي فقيه است كه مي‌تواند در موقع لازم ظرفيت‌هاي اجتماعي را فعال كرده و به صحنه بياورد.


سردار نقدي:
"اعتدال" شعار اصلي اسلام است
رئيس سازمان بسيج مستضعفين، اعتدال را شعاري بسيار خوب و به معناي شجاعت دانست و گفت: اميدوارم كه دولت آينده بتواند در سايه آرامش و دوري از تنش‌هاي سياسي مشكلات كشور را حل كرده و به رشد و تعالي كشور كمك كند.


سردار وحيدي خبر داد
رونمايي و تست موشك‌ها و پهپادهاي جديد
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح از رونمايي، تست و ارزيابي نوع جديدي از موشك‌ها و پهپادها خبر داد و گفت: در ساير حوزه‌ها نيز دستاوردهايي داريم كه به تدريج اعلام مي‌كنيم.


تقدير سرلشكر سليماني از وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي
فرمانده نيروي قدس سپاه و رزمندگان لشكر 41 ثارالله با اهداي لوح يادبودي از خدمات و حمايت‌هاي جدي سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در حوزه فرهنگ دفاع مقدس تقدير كردند.


مجموعه خاطرات فرمانده كل سپاه رونمايي شد
كتاب "كالك‌هاي خاكي" شامل مجموعه خاطرات سرلشكر محمدعلي جعفري از كودكي تا عمليات آزادسازي خرمشهر، در حوزه هنري رونمايي شد.


عمليات تروريستي در چابهار ناكام ماند
يك عامل انتحاري كه قصد ورود به ستاد فرماندهي انتظامي چابهار را داشت توسط سرباز وظيفه ناجا به هلاكت رسيد.


نحوه شناسايي پيكر شهيد تندگويان
محمدجواد تندگويان وزير نفت ايران در كابينهٔ محمدعلي رجايي بود كه در سال ۱۳۵۹ توسط نيروهاي ارتش عراق اسير شد و پس از سال‌ها اسارت به شهادت رسيد
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد