تاكيد رئيس‌جمهور منتخب مردم بر حمايت ايران از محور مقاومت

۲۱۵ بازديد
در پاسخ به پيام تبريك اسد و نصرلله عنوان شد؛

تاكيد رئيس‌جمهور منتخب مردم بر حمايت ايران از محور مقاومت

حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني رئيس‌جمهور منتخب ملت ايران به پيام تبريك بشار اسد رئيس‌جمهور سوريه و همچنين سيدحسن نصرالله دبير كل حزب‌الله لبنان پاسخ داد. حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني رئيس‌جمهور منتخب ملت ايران به پيام تبريك بشار اسد رئيس‌جمهور سوريه و همچنين سيدحسن نصرالله دبير كل حزب‌الله لبنان پاسخ داد.
حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني در پاسخ به پيام تبريك سيد حسن نصرالله دبيركل حزب‌الله لبنان با اشاره به مجاهدت‌هاي وي و مجاهدان سرافراز حزب الله لبنان در صحنه مقاومت، برحمايت جمهوري اسلامي ايران از ملت‌هاي مقاوم لبنان و فلسطين تاكيد كرد.

رئيس‌جمهوري منتخب با تشكراز پيام دبيركل حزب‌الله لبنان اظهار داشت: شگفت‌آفريني در حماسه سياسي 24 خردادماه پاسخ مناسبي به رهنمودهاي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي و حاصل تلاش‌هاي ملت بزرگ و مقاوم ايران بود كه همواره در صحنه‌هاي مختلف سياسي انسجام و يكپارچگي خود را به منصه ظهور رسانده است.

وي تصريح كرد: ملت بزرگ ايران با تلاش و جديت وصف‌ناپذير راه پرفراز و نشيب خود را براي رسيدن به قله‌هاي عزت و عظمت مي‌پيمايد.
همچنين حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني در پاسخ به پيام تبريك بشار اسد رئيس‌جمهور سوريه ابراز اطمينان كرد كه با تلاش نيروهاي خيرخواه و صلح‌طلب، ملت بزرگ و مقاوم سوريه خواهد توانست مرحله كنوني را به طور كامل پشت سرنهاده و استقلال و تماميت ارضي خود را بطور كامل حفظ كند.

رئيس جمهور منتخب مردم با تشكر از پيام رئيس‌جمهور سوريه اظهار داشت: بدون شك روابط عميق و ديرينه جمهوري اسلامي ايران و جمهوري عربي سوريه، نشانگر عزم و اراده دو ملت براي همكاري گسترده در صحنه‌هاي مختلف سياسي و اقتصادي و مقابله با توطئه دشمنان ملت‌هاي منطقه بويژه رژيم صهيونيستي است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد