كساني كه دين را درك نكردند موضوع "ولايت" را سياسي و حزبي تعريف مي‌كنند

۱۰۷ بازديد
سرلشكر فيروزآبادي:

كساني كه دين را درك نكردند موضوع "ولايت" را سياسي و حزبي تعريف مي‌كنند

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به تبليغات سوء دشمن عليه ولايت گفت: آن‌ها چون دين را درك نكردند، موضوع را سياسي و حزبي، طرفداري از اين حزب و ... معرفي مي‌كنند در صورتي كه اين‌ها نيست.  "سرلشكر سيد حسن فيروزآبادي" رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح طي سخناني اظهار داشت: طبق آيات قرآن روز قيامت وضعيت زمين به هم مي‌خورد و كوه‌ها صاف مي‌شوند، آسمان وضعش به هم مي‌خورد آن وقت همه با وعده هاي خداوند متعال روبرو مي‌شوند. مجرمين در زنجيرند، پيراهن‌هاي آن‌ها از تور ذوب شده است و آتش سراپايشان را گرفته و اين براي آن عده از مجرميني است كه ولايت ندارند.

وي افزود: تقوا مانند پالتو نسبت به سرما و مثل چتر نسبت به باران، آدم را از گناه حفظ مي‌كند. در آنجا هم ولايت انسان را از اينگونه عذاب‌ها حفظ خواهد كرد و اين برخلاف آن چيزي است كه دشمنان تبليغات مي‌كنند.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح ادامه داد: آن‌ها چون دين را درك نكردند، موضوع را سياسي و حزبي، طرفداري از اين حزب و ... معرفي مي‌كنند در صورتي كه اين‌ها نيست، بلكه ولايت همان توحيد است همان وحدانيت است همان خداي متعال است كه در نبوت ظاهر مي‌شود و نبوت محصولش ولايت است.

عضو شوراي عالي امنيت ملي سپس به بيان خاطره‌اي پرداخت و گفت: چپي‌ها در مجلس چهارم، يك لايحه به مجلس بردند كه سهميه رزمندگان را از دانشگاه‌ها كسر مي‌كرد، من پشت تريبون مجلس به عنوان دفاع از رزمندگان گفتم "اين‌هايي كه مي‌گويند رزمنده‌ها از هوش و عقل سرشاري برخوردار بودند كه امام را انتخاب كردند و حاضر شدند جانشان را براي امام بدهند، بنابراين استدلال اين‌ها بيجاست".

فيروزآبادي اضافه كرد: مجلس هم اين استدلال را پذيرفت، دو فوريتي هم بود و با حضور شوراي نگهبان، مجلس استدلال را پذيرفت و لايحه در جا رد شد.

وي تأكيد كرد: كسي كه ايمان و ولايت دارد و ولايت را درك مي‌كند يعني اينكه عقل هم دارد و فكرش از بقيه بازتر است، بهره هوشي‌اش از بقيه بالاتر است كه آمده و بهترين را انتخاب كرده است.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح اظهار داشت: همه كارهايي كه ما در سايه ولايت در محل كار و در منزل انجام مي‌دهيم و حتي خواب ما عبادت بزرگي است كه در حد جهاد براي همه ما نوشته مي‌شود و همين مجاهدت‌ها است كه آن انوار الهي و نسيم اسماء حسني الهي را مي‌آورد، همين‌ها ما را جزو رفقاي پيامبر مي‌كند.

وي بيان كرد: همه بيست و چهار هزار پيامبر هم توسلشان به همين معصومين ما بوده است، ولي ما همه يك مجموعه هستيم، اگر براي خودت دعا كنيم ممكن است مستجاب نشود، اما اگر غايب براي غايب دعا كند يعني من جايي كه در حضور شما نيستم براي شما دعا كنم، مستجاب خواهد شد.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام خاطرنشان كرد: امام معصوم فرمود "خداوند متعال ثواب دعا كردن براي همه مؤمنين و مؤمنات را از اول تا آخر به تو مي‌دهد كه در غيبت يك مؤمن براي او دعا كردي". شما هر وقت مي‌خواهيد دعا كنيد خودتان را در موضع امام زمان (عج) قرار دهيد و دعا كنيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد