دكتر روحاني: اسرائيل زخمي بر بدن منطقه است كه بايد از بين برود

۱۴۱ بازديد
روز قدس، روز اسلام/

دكتر روحاني: اسرائيل زخمي بر بدن منطقه است كه بايد از بين برود

رييس جمهور منتخب با تاكيد بر اينكه اسرائيل زخمي در بدنه منطقه است كه سال‌هاست بر بدن دنياي اسلام نشسته است و بايد از بين برود.  حجت‌الاسلام‌والمسلمين دكتر حسن روحاني رئيس‌جمهور منتخب صبح امروز ضمن حضور در جمع راهپيمايان روزه‌دار با حضور در جمع خبرنگاران با بيان اينكه روز قدس يادگار حضرت امام (ره) است، گفت: روز قدس روزي است كه مردم وحدت جهان اسلام را به نمايش مي‌گذارند و در برابر هرگونه ظلم، تجاوز ايستادگي مي‌كنند.

رييس جمهور منتخب با تاكيد بر اينكه اسرائيل زخمي در بدنه منطقه است كه سال‌هاست بر بدن دنياي اسلام نشسته است و بايد از بين برود، اظهار داشت: رژيم صهيونيستي در سايه اشغال فلسطين و قدس عزيز به خوي تجاوزگري خود ادامه مي‌دهد و در اين روز در واقع براي آن است كه مردم مسلمان اين حق تاريخي خود را فراموش نكنند و نخواهند كرد و همواره در باربر ظلم و تجاوز ايستادگي خواهد كرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين روحاني درباره پيام روز جهاني قدس امسال گفت: حضور مردم در روز قدس پشتوانه بزرگ معنوي و سياسي براي ملت فلسطين در راه رسيدن به آرمان‌هاي مقدس و آزادي قدس شريف است.

رييس جمهور منتخب تصريح كرد: اسرائيل به بهانه سازش به خوي تجاوزگري خود ادامه مي‌دهد و اسرائيلي‌ها فكر مي‌كنند كه اين فرصت مناسبي است براي اينكه به ظاهر چهره‌اي صلح‌طلب از خود نشان دهند؛ اما در باطن به تجاوزگري‌هاي خود ادامه دهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد