«ليبراليسم فرهنگي» برخي را به حال و هواي دوران دولت دوم خرداد برگرداند

۱۵۲ بازديد
«ليبراليسم فرهنگي» برخي را به حال و هواي دوران دولت دوم خرداد برگرداند

توهين مشمئز كننده روزنامه شرق به مجاهدان دفاع 8 ساله

در هفته اي كه ملت در تكاپوي پاسداشت از جان گذشتگي هاي جانبازان و شهداي 8 سال دفاع جانانه از خاك و دين شان هستند گويا پياده نظام قلم به مزد برخي جريانات سياسي در سايه ليبراليسم فرهنگي دولت دهم و سهل گيري هاي بي مبنا حال و هواي سالهاي موسوم به اصلاحات برايشان زنده شده است كه چنين توهين هايي به ميراث عقيدتي جامعه ايران روا داشته اند.  روزنامه دوم خردادي شرق ديروز با درج كاريكاتور اهانت آميز نسبت به رزمندگان دفاع هشت ساله، كوشيد در هفته دفاع مقدس نوع نگاهش به ايثارگران و رزمندگان جنگ را عيان كند.

اين كاريكاتورموهن كه سرشار كينه و حقد نسبت به رزمندگان سالهاي دفاع مقدس است ناخودآگاه بيننده را به ياد عكس هاي مشهور دفاع مقدس مي اندازد كه در آن رزمندگان اسلام در حال بستن سربندهاي «يازهرا»، «يا حسين»، «يامهدي» براي يكديگر هستند.با اين تفاوت كه در نگاه كاريكاتوريست اين سربندها چشم بندهايي بوده است كه نگريستن را سلب مي كرده و حركات كوركورانه را موجب مي شود!


طراح اين تصوير از اعضاي حزب منحله مشاركت و از سرشناس ترين فعالان آشوب هاي سال 88 است كه هموراه آثارتوهين آميز خود را در رسانه هاي ضد انقلاب خارج از كشورمنتشر مي كند و اكنون با رافت دستگاه قضايي آزاد است.

نكته مهم اين است كه اين روزنامه دوم خردادي اين كاريكاتور را درست در هفته دفاع مقدس به چاپ رسانده است؛ هفته اي كه ملت در تكاپوي پاسداشت از جان گذشتگي هاي جانبازان و شهداي 8 سال دفاع جانانه از خاك و دين شان هستند و گويا پياده نظام قلم به مزد برخي جريانات سياسي در سايه ليبراليسم فرهنگي دولت دهم و سهل گيري هاي بي مبنا حال و هواي سالهاي موسوم به اصلاحات برايشان زنده شده است كه چنين توهين هايي به ميراث عقيدتي جامعه ايران روا داشته اند

بي شك نهادهاي مسئول بايد وفق قانون با اين هتاكي مشمئز كننده برخورد كنند و اجازه توهين به تاريخ پر افتخار جهاد 8ساله را به خودفروخته هايي كه سوء نيت شان سالهاست عيان شده ندهند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي از امضاي بيش از ۱۰۰ نماينده مجلس در اعتراض به اين كاريكاتور موهن به رزمندگان دفاع مقدس كه در روزنامه شرق به چاپ رسيده است، خبر داد.

بيژن نوباوه نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با  فارس از امضاي بيش از 100 نماينده مجلس در اعتراض به اين كاريكاتور موهن به رزمندگان دفاع مقدس خبر داد.

نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينكه تعداد امضاها همچنان ادامه داشته و به 200 تا هم خواهد رسيد، تصريح كرد: وزارت ارشاد بايد با اين روزنامه كه در زمين دشمن بازي مي‌كند برخورد و آنها را به محاكم قضايي بكشاند


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد