امير پوردستان در مراسم تحليف دانش‌آموزان و دانشجويان:

۱۶۵ بازديد
امير پوردستان در مراسم تحليف دانش‌آموزان و دانشجويان:

نيروهاي مسلح كشور در آمادگي كامل به سر مي‌برند

فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: نيروهاي مسلح در حال حاضر در آمادگي كامل به سر مي‌برند و اين آمادگي باعث شده است كه دشمنان، خيال خام تجاوز به مرزهاي جمهوري اسلامي ايران را از سر خود خارج كنند.  مراسم جشن تحليف و سردوشي دانش‌آموزان دوره سيزدهم و جشن سردوشي دانشجويان وظيفه دوره بيست و يكم بنام استوار شهيد شيرزاد ملكي، صبح امروز با حضور امير سرتيپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نيروي زميني ارتش، در آموزشگاه نظامي جوادالائمه (ع) نزاجا برگزار شد.

در اين مراسم، امير پوردستان طي سخناني اظهار داشت: تقويت بنيه‌ايماني و اعتقادي، بهره‌مندي از تجهيزات پيشرفته و بومي، بكارگيري تاكتيك‌ها و تكنيك‌هاي جديد و استفاده از آموزش‌هاي صحيح، سرلوحه كارهاي نيروهاي مسلح به خصوص نيروي زميني است.

وي در ادامه تأكيد كرد: نيروهاي مسلح در حال حاضر در آمادگي كامل به سر مي‌برند و اين آمادگي باعث شده است كه دشمنان، خيال خام تجاوز به مرزهاي جمهوري اسلامي ايران را از سر خود خارج كنند.

فرمانده نيروي زميني ارتش خطاب به كاركنان وظيفهٔ سردوشي بگير گفت: دوران خدمت سربازي يكي از پرخاطره‌ترين و به يادماندني‌ترين روزهاي عمر يك جوان است كه پس از طي اين دوران قدر خدمت سربازي و خاطره‌هاي آن را خواهيد فهميد.

گفتني است، پس از سخنان امير پوردستان، دانشجويان و دانش آموزان با حركات نظامي و رزمايش‌هاي ميداني، گوشه‌اي از توانمندي خود را به نمايش گذاشتند و در پايان يگان‌هاي نمونه از مقابل جايگاه و كلام الله مجيد رژه رفتند
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد