تلفات انساني حمله احتمالي اسرائيل به ايران بيش از سيصد هزار نفر است

۱۵۵ بازديد
يك موسسه تحقيقاتي در امريكا اعلام كرد تلفات انساني حمله احتمالي اسرائيل به ايران بيش از سيصد هزار نفر است .

اين موسسه با براورد نشر راديواكتيو در مناطق استقرار سايت هاي اتمي ايران ( بوشهر ، اصفهان ، اراك ، نطنز و تاسيسات فردو ) احتمال تلفات انساني اين حمله را برابر با رقم اشاره شده دانست .

تفسير خبر :

از مدت ها قبل غرب و اسرائيل بر داعيه حمله به تاسيسات اتمي ايران كوبيده اند  و بر اين روال با معصوميتي پروانه وار و بسيار لطيف تبعات اين حمله را تشريح كرده اند .

مبناي اصلي معايت طرح حمله به ايران عمليات تلافي جويانه از سوي نيروهاي ايراني بوده و بيشترين دلواپسي امريكا از حمله و شروع جنگ هدف قرارگرفتن شهرهاي اسرائيل و قطع جريان انرژي از خليج فارس و نابساماني ناشي از اين حمله بوده است .

احزاب راستگراي ضد بشري اسرائيل  به سركردگي نتانياهو در راستاي اقدام خبيثانه خود در اذهان عمومي احتمال قتل 500 نفر صهيونيسم را مطرح و براي اين مقصود متوسل به خاخام هاي مذهبي و ساير مهره هاي كليدي در ايجاد ارضاي عمومي جهت اين مقصود شوم بوده اند .

برگزاري مانورهاي شهري توزيع ماكس هاي ضد شيميايي و اماده سازي ساكنيان اسرائيل از ديگر اقدامات اماده سازي جهت اين نيت شوم است .

اما هيچ گاه مدعيان حقوق بشر و آزداي مردم ايران به تلفات اشاره شده در داخل ايران اشاره اي نكرده و از همين حيث موضوع با توجه به آرشيو اذهان بيدار بشريت ميتواند يك رسوايي نظير آنچه امريكا در هيروشيما و ناكازاكي به عمل آورد براي سردم داران حال حاضر غرب و اسرائيل به بار بياورد .

موضوع اشاره شده حتي توسط هيچ يك از رهبران اروپايي و يا مخالفان حمله از جمله چين و روسيه مطرح نشده است و اين كليد ممانعت از حمله احتمالي كه مي تواند هر وجدان بيداري را به درد آورد هميشه پنهان و هرگز مطرح نشده است .

حتي در اذهان عمومي اين حمله بسيار كوتاه مدت و لحظه اي واست و پاياني بر مذاكرات خسته كننده پنج + 1 با ايران القاء شده است .

اينجاست كه دست جنايتكاران بشري كه پيشينه آنان را اسكندر ؛ چنگيز؛ تيمور ؛ هيتلر ؛ استالين و ديگر جانيان تاريخ پر كرده است رو مي شود .

از سويي اين ناكسان از وضعيت حقوق بشر در بعضي كشورها ابراز نگراني مي كنند و وجدان هاي بشري را با خود همسو و از سويي مخاطره اي به اين بزرگي را از انسان هاي شريف پنهان ميدارند .

يك بام و دوهوا در محافل سياسي جهان هميشه بوده و هست اما اين رسوايي اخلاقي و ضد شرافت بشري يك موضوع بسيار مهم و قابل ارائه به محافل مستقل عدالت جوي جهان است .

امروز اگرمسببان شكنجه درابوغريب محاكمه مي شوند چرا اقدام گران جنايت عليه بشريت محاكمه نشوند ؟

آيا حتما بايد چنين فاجعه كه سومين فاجعه تاريخ بشري محسوب مي شود رخ دهد و آنگاه به دنبال مقصرين و مسببين بگرديم ؟

هان اي انسانهايي كه در مقالل سنگسار يك زن زناكار و قاتل چنين برآشفته مي شويد در مقابل قتل بيش از سيصد هزار انسان بي گناه چه واكنشي داريد ؟

هان اي انسان هايي كه نگران طبيعت و انقراض فلان گونه زيستي هستيد اكنون در صورت اين فاجعه چگونه ادامه حيات خواهيد داشت .

ما هنوز داغ دار مردم ناكازاكي و هيروشيما و متولدين آن نسل مظلوميم و همواره ذجر كشيدن انسان هاي سرطاني در آن خطه دور از ما و تولد كودكان معصوم ناقص الخلقه ايم چگونه مي توانيم در عصري كه مدعي پيشرفت و تعامل هستيم شاهد تكرار آن فجايع باشيم ؟

اينجاست كه ترور مقدس مي شود  و انسان هاي كوتاه دست از قدرت در صدد تلافي از اين بيراهه هستند .

اينجاست كه عمليات انتحاري شكل مي گيرد . وانسان هاي شريفي يافت مي شوند كه دست از دنيا شسته و تنها به نيستي زمين فكر مي كنند .

جلادي همچون نتانياهو بايد بداند . دستان اين قماش ماليخوليايي براي مارو شده و ما ميدانيم كه شما تنها به فكر چذب در تاريخيد و سرنوشت جانيان تاريخ برايتان مسرت بخش است و مايليد جايگزين هيتلر و امثال او باشيد .

اما بايد اين نكته را نيز در شرايط فعلي در نظر داشته باشيم كه  عدم استفاده از اين همه دانسته بي معناست   و سزاست تمامي جهانيان را در مقابل اقدام احتمالي اين جانيان بالفطره به خيابان هاي شهرها كشانده و اين اقدام را از پيش از وقوع محكوم و طراحان اين اقدام را به پاي ميز محاكمه كشاند


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد