اخبار ويژه روزنامه هاي سه‌شنبه؛

۱۶۰ بازديد
اخبار ويژه روزنامه هاي سه‌شنبه؛

فهرست طولاني جنايت‌هاي انگليس و حياي عجيب معاون وزيرخارجه/ مجوز دولت به پورمحمدي و ظريف درباره همكاري قضايي با هند

دستور ويژه مسئولان اجرايي براي توسعه سواحل مكران ، استقبال ويژه راديو اسرائيل از اظهارات ناپخته، اسرائيل و آمريكا مقاومت ايران را دشنه مي‌دانند و ... از جمله مهمترين اخبار ويژه روزنامه هاي سه شنبه است.

*كيهان


كرم‌هاي فاسد در فتنه 88 را يادتان هست؟!

وبسايت هاشمي‌ رفسنجاني با استناد به مواضع صريح امام و رهبري، از خودسرها انتقاد كرد.سايت شخصي هاشمي در مقاله‌اي از قول حضرت امام نوشت كه خودسرها، كرم‌هاي فاسد انقلابند. اين سايت همچنين به مواضع رهبر معظم انقلاب استناد كرد كه رفتارهاي خودسرانه را به ضرر كشور دانسته‌اند.آنچه در تحليل سايت شخصي هاشمي مغفول و مسكوت مانده اين پرسش است كه آيا خودسري چند جوان فقط مصداق هشدارهاي امام و رهبري است؟! اگر خودسري در سرپيچي از قانون و امر ولايت مصداق پيدا مي‌كند، آيا فتنه‌انگيزي و آشوبگري برخي جريان‌هاي سياسي و سران فتنه به نيابت از  سرويس‌هاي جاسوسي بيگانه كه متأسفانه مورد حمايت كساني چون آقاي هاشمي قرار گرفت، مصداق اصلي و واقعي خودسري نبود؟ قطعا آن عدم تمكين به قانون و ترويج خود‌رأيي و تن ندادن به جمهوريت بزرگ‌ترين خودسري‌ها از سوي «كرم‌هاي فاسد» بود.

حكايت طفيلي  و قفيلي‌هاي حزب مشاركت


معاون سياسي حزب منحله مشاركت از رخوت اصلاح‌طلبان ابراز نگراني كرد و در عين حال گفت بايد از فرصت و ظرفيت كساني چون ناطق نوري استفاده كرد.آذر منصوري در مصاحبه با روزنامه شرق گفته است: بي عملي اصلاح‌طلبان در شرايط فعلي قابل نقد است و من دنبال جايي مي‌گشتم كه اين را مطرح كنم. رخوت اصلاح‌طلبان نگران كننده است. در شرايط فعلي طرح اين موضوع كه حمايت اصلاح‌طلبان از دولت كم شده خطاي استراتژيك است.عضو حزب افراطيون در ادامه درباره تعامل با كساني چون ناطق نوري گفته است: سابقه گذشته و موضع‌گيري‌هاي «ناطق نوري» قابل رصد كردن است. عملكرد ايشان در مجلس پنجم هم قابل دفاع است. با اينكه «ناطق» رقيب «خاتمي» بود اما ما شاهد انتخاباتي جدي در اولين دوره شوراهاي شهر و روستا بوديم. هيأت نظارت آن انتخابات از دل مجلس پنجم برآمد.وي مي‌افزايد: موضع‌گيري ايشان در طول سال‌هاي گذشته من را نسبت به نگاه منصفانه ايشان بيشتر متقاعد كرد. «ناطق» همه تلاشش را مي‌كند تا جلو برخي تندروي‌ها را در كشور بگيرد. او تعامل خوبي با جريان‌هاي سياسي برقرار كرده است. همه اينها يعني مي‌شود از توان ايشان براي مجلس آينده بهره گرفت. اين واقع‌بيني در اصلاح‌طلبان ايجاد شده كه بايد از اين ظرفيت براي شكل‌گيري يك مجلس معتدل در آينده استفاده كرد.

يادآور مي‌شود اذعان اين عضو حزب مشاركت به بي‌عملي اصلاح‌طلبان در حالي است كه افراطيون مدعي اصلاحات مدت‌هاست به ريخت طفيلي و آويزان شدن از ديگران براي ابراز وجود خود عادت كرده‌اند كه نمونه بارز آن در انتخابات رياست جمهوري سال گذشته صورت گرفت. بنابر تصريح محمد علي نجفي عضو كميته 4 نفره مشورتي خاتمي، نامزد اصلاح‌طلبان چند روز قبل از انتخابات 24 خرداد 92، تنها 8 درصد رأي داشت.

تصميم‌سازي پشت درهاي بسته و جاي خالي رسانه‌ها


فعالان رسانه‌اي با حضور در برنامه پايش شبكه يك سيما، به نقد و بررسي اين برنامه اقتصادي پرداختند. عدم انتقادپذيري مسئولان به رسانه‌ها از مهمترين نكاتي بود كه در اين برنامه مطرح شد.محمد طاهري سردبير هفته‌نامه اقتصادي تجارت فردا در اين برنامه گفت: برخي از وزرا قبل از اينكه دولت جديد روي كار بيايد براي اخذ راي اعتماد از رسانه‌ها كمك خواسته‌اند ولي اكنون درب وزارتخانه‌ها را بسته‌اند و با ما حتي در زمينه تأييد آمارها همكاري نمي‌كنند و متأسفانه برخي مسئولين نسبت به انقلاب‌هاي ارتباطي ديد پاييني دارند و با اين اوصاف بايد بدانيم كه پشت درب‌هاي بسته و حبس اطلاعاتي فساد به وجود مي‌آيد و ما ندانيم كه سياست‌گذارها قرار است چه كاري انجام دهند در كشور تنها عده‌اي خاص به اطلاعات دست مي‌يابند و عده‌اي به دليل عدم آگاهي از اهداف سياستگذار ضرر مي‌بينند كه اين تفاوت‌ها باعث ايجاد فساد در كشور مي‌شود.

وي افزود: در گذشته خط قرمزها مشخص بود اما اكنون رئيس بانك مركزي و بورس براي ما خط قرمز شده‌اند و وقتي از آنها سوال مي‌پرسيم ناراحت مي‌شوند، همچنين براي گرفتن آمار از وزارت اقتصاد با مشكل مواجه هستيم.مرتضي حيدري مجري برنامه پايش در اين ارتباط و در تاييد صحبت‌هاي طاهري گفت: هفته گذشته آقاي دكتر طيب‌نيا را در جلسه افق رسانه كه در سالن همايش‌هاي صدا و سيما برگزار شد ديدم، ايشان گفتند: «آقاي حيدري ما قبلا به برنامه پايش آمده بوديم برنامه خوبي است ولي چرا ما را دعوت نمي‌كنيد كه صحبت‌هايي را در برنامه پايش مطرح كنيم.» من هم گفتم هر يكشنبه‌اي كه شما وقت داشته باشيد در برنامه به روي شما باز است و در طول اين صحبت نيز مدير روابط عمومي ايشان حضور داشت، بعد كه مدير روابط عمومي برنامه ما پيگيري و از ايشان دعوت كرد روابط عمومي وزارت اقتصاد گفتند اصلا چنين چيزي نيست و آقاي طيب‌نيا اين را نگفته، حيدري از آقاي طيب‌نيا براي حضور در برنامه‌ پايش دعوت كرد و ما بايد بررسي كنيم و از اين جور حرفها، اين حرفها 180 درجه با حرفهاي آقاي طيب‌نيا در آن جلسه تفاوت داشت متاسفانه برخي روابط عمومي‌ها مي‌خواهند مديران خود را كنترل كنند.

متحدان ايران روياي غرب درباره سوريه را بر هم زدند


يك كارشناس رژيم صهيونيستي گفت: پيش‌بيني اسرائيل در مورد سوريه تغيير كرده است.به گزارش العالم، دستاوردهاي ارتش سوريه در پاكسازي مناطق راهبردي اين كشور از گروه‌هاي تروريستي، پيش‌بيني صهيونيست‌ها را در مورد آينده سوريه تغيير داده است.«تزيپي حزقيلي» تحليلگر كانال 10 تلويزيون رژيم صهيونيستي در اين باره گفت: حمص در برابر ارتش سوريه تسليم شد.گروه‌هاي تروريستي سلفي با سلاح‌هاي خود حمص را ترك كردند. اين گروه‌ها به مدت دو سال كنترل اين منطقه را در دست داشتند اما اكنون از حمص عقب‌نشيني كرده‌اند.  اين كارشناس صهيونيستي افزود: «با عقب‌نشيني گروه‌هاي تروريستي از حمص، ايران و حزب‌الله دستاوردهاي مهمي را رقم زدند و اكنون سوريه در آستانه برگزاري انتخابات رياست جمهوري قرار دارد.»

در همين حال رابرت فيسك تحليلگر ارشد انگليس ضمن تحليلي در اينديپندنت تصريح كرد:‌ پيش‌بيني غرب  درباره جنگ سوريه اشتباه از آب درآمده است و اكنون غرب از اين سخن كه اسد شكست خواهد خورد، عقب‌نشيني مي‌كند.
فيسك  تاكيد كرد: بسياري از دولت‌هاي غربي، كارشناسان و شمار زيادي از روزنامه‌نگاراني كه از 18 ماه قبل پيش‌بيني مي‌كردند اسد شكست مي‌خورد، از اين تحليل عقب‌نشيني كرده‌اند.

اسرائيل و آمريكا مقاومت ايران را دشنه مي‌دانند


وزير امور استراتژيك اسرائيل گفت: سختي مذاكرات اخير 5+1 با ايران به خاطر مقاومت ايران بود.يوال اشتاينيتس در مصاحبه با راديو اسرائيل گفت: مذاكرات اخير ميان ايران و گروه 5+1 با سختي‌هاي بزرگي رو به رو بود. در مذاكرات هسته‌اي وين، ايراني‌ها بر چند موضوع تاكيد مي‌كردند كه از جمله اين موارد حفظ دستگاه‌هاي سانتريفيوژها و غني‌سازي اورانيوم بود.روزنامه نيويورك‌تايمز نيز در تحليلي نوشت: شكاف‌هاي عميقي در ميان طرفين مذاكره بر سر موضوعاتي نظير ابعاد و ظرفيت غني‌سازي در ايران وجود دارد. يك ديپلمات اروپايي گفت ما انتظار انعطاف بيشتري از ايران داشتيم.به نوشته اين روزنامه يك مقام آمريكايي پيش از شروع مذاكرات وين گفته بود تاييد ايران بر ظرفيت غني‌سازي و تعداد سانتريفيوژها، مانند دشنه‌اي است كه شوك به مذاكرات وارد مي‌كند(!) ديپلمات‌هاي غربي با نزديك شدن به 20 جولاي (پايان توافق ژنو) نسبت به مذاكرات بدبين هستند. ايران خواستار آن است كه تعداد سانتريفيوژهايش از تعداد 19 هزار دستگاه كنوني را به 50 هزار دستگاه از جديدترين و پيشرفته‌ترين مدل آن افزايش دهد. اكثر سانتريفيوژهاي كنوني ايران از رده خارج‌اند و فقط 10 هزار دستگاه آن عملياتي‌اند. اما غرب خواستار حفظ 3 هزار سانتريفيوژ است.


فهرست طولاني جنايت‌هاي انگليس و حياي عجيب معاون وزيرخارجه


معاون وزير خارجه مي‌گويد، ايران از انگليس عذرخواهي نمي‌كند اما در مورد پرداخت غرامت مذاكره مي‌كند!به گزارش ايسنا مجيد تخت‌روانچي در گفت‌وگو  با روزنامه گاردين اظهار داشت: ايران آماده است تا به عنوان بخشي از يك توافق كلي براي بازگرداندن روابط ديپلماتيك ميان ايران و انگليس در مورد پرداخت غرامت به اين كشور به خاطر حمله به سفارت آن در تهران در سال 2011 مذاكره كند، اما به طور رسمي از انگليس عذرخواهي نخواهد كرد وي افزود كه بازگرداندن روابط دو جانبه با انگليس كه پس از حمله به سفارت اين كشور در تهران متوقف شد مورد بحث بوده است. احتمال داشت كه تا پايان سال يك توافق در اين زمينه صورت گيرد اگرچه هيچ جدول زماني تعيين نشده است.روانچي ادامه داد: عذرخواهي رسمي مورد بحث نيست. چيزهاي زيادي وجود دارد كه در گذشته اتفاق افتاده اما ما هيچگاه به خاطر آنها عذرخواهي دريافت نكرده‌ايم اما اكنون درخصوص اتفاقي كه افتاده با دولت انگليس در ارتباط هستيم. وي افزود پرداخت غرامت يكي از موارد مورد بحث است.

معاون وزير خارجه در اين گفت‌وگو به سوابق ممتد خباثت و خيانت رژيم انگليس عليه ملت ايران طي 150 سال گذشته و تحميل دو كودتا و رژيم استبدادي پهلوي به كشورمان اشاره‌اي نكرده همچنان كه رفتارهاي موذيانه رژيم انگليس در مواردي نظير حمايت از گروهك‌هاي ضد انقلاب، حمايت از رژيم صدام در جنگ تحميلي، حمله به سفارت ايران، راه‌اندازي فتنه سلمان رشدي عليه قرآن كريم و پيامبر اعظم(ص)، نقش‌آفريني در تحريم‌هاي اقتصادي غيرقانوني، كارشكني در مذاكرات هسته‌اي و نقش‌آفريني در فتنه و آشوب سال 88 سزاوار حداقل عذرخواهي و پرداخت غرامت‌هاي سنگين است. دولت انگليس اخيرا نيز چند شركت ايراني را در فهرست تحريم‌ها قرار داد كه حتي از سوي مطبوعات انگليس مورد سرزنش قرار گرفت. اين مطبوعات تأكيد مي‌كنند، دولت لندن بردگي آمريكا و اسرائيل را مي‌كند و باعث تحقير مردم انگليس مي‌شود.

استقبال ويژه راديو اسرائيل از اظهارات ناپخته


راديو اسرائيل از برچسب‌زني‌هاي رئيس جمهور به منتقدان استقبال كرد.منوشه امير در تحليلي كه وبسايت راديو اسرائيل منتشر كرده نوشت: «حسن روحاني بي‌حوصله شده و به سيم آخر زده و خيلي صريح و روشن سخن مي‌گويد و از تهديدهاي سپاه پاسداران و هشدارهاي نظام نيز ككش نمي‌گزد. او در يكي از سخنراني‌هاي چند روز پيش مي‌گويد كه در حكومت اسلامي ايران افرادي وجود دارند كه از بحران سود مي‌برند و از آشوب پول به جيب مي‌ريزند و از تنش سياسي تغذيه مي‌كنند. همين سخن را يكي از معاونان ارشد او تكرار مي‌كند. گستاخي بسيار مي‌بايد كه روحاني چنين سخني بگويد و اين گونه پرده از چهره رژيم بدرد.»(!) خوب احساس مي‌شود كه كاسه صبر لبريز شده و دريافته است كه دست و بالش را بسته‌اند و عليه دولتش توطئه‌چيني مي‌كنند و حتي ممكن است كه نقشه قتل او را مي‌ريزند.

او نيز خوب مي‌داند كه عوامل پر قدرتي در رژيم وجود دارند كه براي حفظ توان زورگويي و خودسري خويش حاضر به ارتكاب هر نوع جنايتي هستند. كافي است كه چند پيچ و مهره هليكوپتري را كه حامل روحاني به يكي از استان‌هاست شل كنند و يا در مسير حركت كاروان او در جاده كلكي بزنند. تصادمات اتوبوس و اتومبيل و كشته شدن مشكوك افرادي كه از ديدگاه رژيم نامطلوب تشخيص داده شده‌اند، در حكومت اسلامي ايران يك پديده نادر نيست!راديو اسرائيل افزود: ولي اگر حسن روحاني پرده‌دري مي‌كند و با صراحت مي‌گويد كه در حكومت عواملي وجود دارند كه سودشان در ادامه تنش و درگيري و آشوب است، شاخ فيل نشكسته و كشف آمريكا نكرده است. از روز اولي كه اين رژيم روي كار آمد شيوه‌اش همين بود(!) 35 سال است ادعا مي‌كنند كه «دشمن كمين كرده و مي‌خواهد آسيب برساند و ضربه بزند.» مفهوم اين سخن آن است كه رژيم دهان منتقدين را ببندد، روزنامه‌ها را تعطيل كند و سكوت گورستاني در ايران برقرار سازند(!)

تحليلگر راديو رژيم صهيونيستي آنگاه با استناد به مواضع شجاعانه حضرت امام در دفاع مقدس نوشت: برحسب معيارهاي حسن روحاني حتي خميني هم بحران‌آفريني مي‌كرد(!) چرا كه او جنگ را 8 سال ادامه داد... حسن روحاني شهامت نشان داده وقتي كه مي‌گويد در حكومت اسلامي عواملي وجود دارند كه نفع خود را در ادامه تنش و درگيري مي‌يابند.گفتني است آقاي روحاني در ادبياتي كه ان‌شاءالله از سر بي‌دقتي است، گفتمان مقاومت را به شعر و شعار فرو مي‌كاهد و ادعا مي‌كند كه كساني مي‌خواهند ما به روي دنيا خنجر بكشيم(!) در حقيقت اين همان مضموني است كه غرب به خاطر عزت و استقلال ملت ايران و ساير ملت‌هاي مستقل عليه آنها ترويج مي‌كند. 

*خراسان


مجوز دولت به پورمحمدي و ظريف درباره همكاري قضايي با هند

هيئت دولت در يكي از جلسات اخير خود با استناد به ماده ۲ آيين نامه چگونگي تنظيم و انعقاد توافق هاي بين المللي، به وزراي دادگستري و خارجه دستور داده با هماهنگي معاونت حقوقي رييس جمهور نسبت به مذاكره، پاراف و امضاي موقت موافقت نامه معاضدت قضايي در امور مدني بين دولت جمهوري اسلامي ايران و هند ظرف سه سال از تاريخ ابلاغ اين تصويب نامه اقدام و مراحل قانوني را تا تصويب نهايي پيگيري كنند.

 

دستور ويژه مسئولان اجرايي براي توسعه سواحل مكران

پس از تاكيدات رهبر معظم انقلاب براي احيا و توسعه سواحل مكران در جنوب كشور، يكي از مسئولان ارشد اجرايي كشورمان با صدور دستوري خطاب به تعدادي از وزراي دولت و مسئولان محلي، از آنها خواسته است نسبت به تهيه طرح ويژه توسعه و عمران منطقه مكران اقدام و موضوعاتي چون سازمان اجرايي طرح، نحوه جذب سرمايه گذاري، لحاظ كردن تامين امنيت و ارزيابي راهبردهاي زيست محيطي را در اين طرح مدنظر قرار دهند.

*جمهوري اسلامي

* معلمان مدارس اسلامي در انگليس، توسط پليس اين كشور انتخاب مي‌شوند! به گزارش روزنامه گاردين، قانوني در انگليس در آستانه تصويب است كه به موجب آن سوابق همه معلمان و مسئولان مدارس اسلامي در اين كشور، توسط پليس و نيروهاي امنيتي رصد و بازرسي شده و نهايتاً تاييد و يا رد مي‌شوند. اين روزنامه نوشت: پس از حملات مكرري كه توسط اعضاي دولت و احزاب افراطي انگليسي به مدارس اسلامي شد پيش‌بيني مي‌شد كه دولت اين كشور براي محدود كردن فعاليت اين مدارس دست به اقداماتي بزند. حالا مايكل گووو وزير آموزش انگليس پيش قدم شده و از تصويب طرحي در ماه آينده ميلادي براي رصد سوابق معلمان مدارس اسلامي در اين كشور توسط پليس خبر داده است. هم اكنون بيش از دو هزار مدرسه اسلامي در سرتاسر انگليس وجود دارند كه براي همه مقامات محلي شناخته شده‌اند و همه مراحل اداري و امنيتي را گذرانده و به فعاليت ادامه مي‌دهند. اما قانون جديد اين مدارس را مجبور خواهد كرد از معلماني استفاده كنند كه پليس انگلستان آنها را تاييد كرده باشد.

* كويت قصد دارد 15 شهروند مصري مقيم اين كشور را به دليل شركت در "يك تجمع غيرقانوني" در حمايت از عبدالفتاح سيسي اخراج كند. به گزارش گلف نيوز، مقامات كويتي مي‌گويند اين اتباع مصري در يك تجمع، تصاويري از عبدالفتاح سيسي كانديداي رياست جمهوري مصر را بالاي سر برده‌اند. روزنامه الراي به نقل از منابع امنيتي نوشته است: "بعضي از اين مصري‌ها بر روي سقف اتوبوس رفته و شعارهايي را در حمايت از سيسي سر داده‌اند. تجمع آنها باعث ايجاد اخلال در ترافيك شهري شده است." اين روزنامه در گزارش خود نوشته است: "پس از آنكه تعداد شركت كنندگان در تجمع زيادتر شد و راننده اتوبوس نيز از ارائه مدارك شناسايي به پليس راهنمايي و رانندگي خودداري كرد، پليس تقاضاي نيروي پشتيباني كرد و در ادامه 15 نفر از اين اتباع مصري را بازداشت كرد." پرونده اين افراد به اداره تحقيقات كيفري ارجاع شده و در نهايت اين اداره راي به اخراج آنها از خاك كويت داده است. براساس قوانين كويت، اجتماع و راهپيمايي تمام اتباع خارجي مقيم اين كشور، صرفنظر از اهداف تجمع، ممنوع است. 

*قدس

ادعاي اعزام مهاجران افغان به سوريه

ايسنا: به دنبال ادعاي واهي برخي رسانه‌هاي غربي مبني بر اقدام ايران به اعزام مهاجران افغان به سوريه، رئيس مجلس سناي افغانستان انجام تحقيقات در اين باره را خواستار شد. اين ادعا در حالي است كه دفتر آيت ا... محقق كابلي خبر منتشر شده به نقل از دفتر وي مبني بر تأييد اعزام مهاجران افغان توسط سپاه به سوريه را تكذيب كرد.

سكوت 3000 ميلياردي!

جهان: افضلي فرد سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس با بيان اينكه تاكنون وزارت صنعت و بانك مركزي پاسخي درباره رانت 650 ميليون يورويي(3هزار ميليارد توماني) به اين كميسيون نداده‌اند، گفت: سهل‌انگاري و تعلل اين دستگاه‌ها در پاسخگويي نشان مي‌دهد رانت انجام شده است.

اقدام ضد شيعي سعودي ها

گروه سياسي: خبرها حاكي است كه حكومت عربستان سعودي دستور ممنوعيت پخش خوراكي همزمان با اعياد شعبانيه در اين كشور را صادر كرده است. گفته مي شود كه حكومت سعودي به مأموران خود ابلاغ كرده است كه در صورت پخش شيريني در ايام ماه شعبان، زئران متخلف! را بازداشت كنند.

سمت جديد فرماندار عزل شده بروجرد!

تسنيم: در حكمي از سوي استاندار لرستان، منوچهر فراقي فرماندار سابق و بركنار شده بروجرد به عنوان مشاور امور عمراني استانداري لرستان منصوب شد. فراقي پيش از اين به مدت چهار ماه مسووليت فرمانداري ويژه بروجرد را برعهده داشت كه بعد از لغو سخنراني سيد حسن خميني در بروجرد، روز گذشته بركنار شد و جاي خود را به رضا آريايي داد.

سوريه هنوز براي زيارت امن نيست

فارس: محمد حسن آصفري عضو كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: شهرهاي سوريه و بخصوص دمشق براي سفر زائران ايراني امن نيست.

ازدواج ها دبيرستاني باشد نه دانشجويي

تسنيم: حجت‌الاسلام محسن قرائتي عضو شوراي زكات كشور در همايش مبلغان و عاملان زكات به مسأله ازدواج جوانان اشاره كرد و گفت: در شرايط كنوني جامعه ازدواج‌هاي دانشجويي را قبول نداريم، بلكه ازدواجها بايد از دوران دبيرستان شكل گيرد.

همسريابي رايگان در پارك

گروه سياسي: بتازگي در كشور چين خانواده‌ها براي حل مشكلات همسر يابي فرزندانشان دست به كاري عجيب زده اند. در اين اقدام جالب خانواده ها آگهي هايي را براي فرزندان دم بخت خود آماده مي كنند و بر روي ديوار پاركي بزرگ در شانگهاي به نمايش مي گذارند. اين تبليغات شامل نام و نام خانوادگي، شماره تلفن و ميزان درآمد فرزندانشان است كه پدر و مادران هر شنبه و يكشنبه براي نصب تبليغات به اين پارك مي آيند.

دخالت ضرغامي براي حل يك مشكل
  • قدس آنلاين: در پي حاشيه‌هاي پيش آمده براي برنامه معارفي «سمت خدا»، ضرغامي، رئيس سازمان صداوسيما شامگاه يكشنبه در نشستي كه تا ساعات پاياني شب به طول انجاميد، با عوامل اين برنامه به گفت وگو نشست و نقطه نظرات آنان را شنيد. در جريان اين نشست توافق شد كه سيدعبدالمجيد ركني - تهيه‌كننده سابق «سمت خدا» - ونجم‌الدين شريعتي مجري اين برنامه همكاري شان را با صدا و سيما ادامه دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد