مدعي دروغين ارتباط با امام زمان(عج) بازداشت شد؛

۱۹۴ بازديد
مدعي دروغين ارتباط با امام زمان(عج) بازداشت شد؛

از "دامادي امام زمان"(عج) تا صدور "فتواي اعدام مراجع شيعه"!/ "مرجع تقليدي" كه در "استخبارات عربستان" تحصيل كرده است!

به نظر مي‌رسد، عربستان سعودي، پس از شكست بخش قابل توجهي از طرح‌هاي امنيتي و نظامي خود در منطقه، دست به استفاده از آخرين مهره‌هاي خود زده است؛ مهره‌هايي كه بيش از آنكه خطرناك باشند، مضحكند! ، سه‌شنبه گذشته، نيروهاي امنيتي "عراق"، در حالي كه اين كشور، درگير يكي از شديدترين بحران‌هاي نظامي-امنيتي خود در تاريخ معاصر است، "سيدالصرخي"، ازمدعيان دروغين ارتباط با "امام زمان"(عج) را به دليل اظهارات فتنه‌انگيز، دستگير كردند.

گفتني است؛ طي ساعات گذشته، برخي از رسانه‌هاي عربي، كه عموما با مشي ضد شيعي-ايراني خود شناخته مي‌شوند، با تكرار اين خبر، تلاش كودكانه‌اي را براي مظلوم‌نمايي اين فرد آغاز كرده‌اند.

"سيد محمد بن عبدالرضا بن محمد الصرخي" معروف به "آيت‌الله سيد محمود حسني الصرخي"، متولد شهر "كاظمين" است.


نكته قابل توجه در خصوص اين به اصطلاح روحاني، اين است كه وي براي اولين‌بار و پس از سقوط "ديكتاتوري صدام"، در لباس روحانيت ظاهر شد.
البته، اين تنها تغييري نبود كه در چنين مدت كوتاهي، در رابطه با وي رخ داد(!)، چراكه الصرخي، به سرعت و با گذشت زمان اندكي، خود را به عنوان مرجعيت اعلاي شيعيان جهان معرفي كرد.

متاسفانه، اين دروغ بزرگ هم به سلسله‌هاي دروغ‌هاي اين روحاني‌نما پايان نمي‌دهد، به طوريكه اين عنصر مشكوك، به سرعت مدعي رابطه با امام زمان (عج) نيز شده است!

طي ساعات گذشته، شبكه‌هاي ضد شيعي، در تبليغات دروغين خود براي اين شخصيت، او را از شاگردان "آيت‌الله سيد محمدباقر صدر"، مطرح كرده و اين ادعا را نيز برمبناي سخنان خود الصرخي بيان كرده‌اند.

اين در حالي است كه اين ادعاي مضحك، بارها از سوي ساير شاگردان اين شخصيت بزرگ شيعي، همچون "آيت الله سيد كاظم حائري"(كه در حال حاضر ساكن قم است) رد شده است.

البته، قطع‌نظر از تكذيب شاگردان مرحوم آيت‌الله باقر صدر، تنها با نگاهي به مشي سياسي-مذهبي اين دو شخصيت نيز مي‌توان به سادگي، به دروغ‌ بودن اين ادعا پي برد.

گفتني است؛ رسانه‌هاي ضد شيعي در بسياري موارد و در راستاي جو سازي‌هاي ابتدائي از الصرخي با نام "سيد حسني" ياد مي‌كنند.

الصرخي، در اولين دوره‌هاي حضور خود، در صحنه سياسي-مذهبي عراق، كه با چالش جدي حضور اشغالگران در خاك خود مواجه بود، در صحنه‌سازي كه بعدها هدف آن مشخص شد، همچون ساير علماي جريان شيعه، با طرح انتقادات تند عليه نيروهاي آمريكايي، خواستار خروج فوري آنان از خاك عراق شده بود.
در پي اين جوسازي‌ها، نيروهاي اشغالگر، با طرح نام وي، به عنوان يكي از مخالفان نيروهاي ائتلاف، به دفتر وي در عراق حمله مي‌كنند، حمله‌اي كه البته هيچ‌گاه به هدف خود نمي‌رسد، چراكه الصرخي ناپديد شده بود.

از آن زمان، تا حدود دو سال گذشته، هيچ خبر رسمي از حضور الصرخي، در رسانه‌ها وجود ندارد.

البته، گمانه‌زني‌هايي در خصوص مكان اختفاي او در اين مدت مي‌شود؛ عده‌اي لبنان را مخفي‌گاه اصلي الصرخي دانسته و عده‌اي ديگر، با رد امكان خروج وي از عراق، معتقدند الصرخي در جنوب اين كشور زندگي مي‌كرده است.

متاسفانه، اندك‌هواداران الصرخي كه اراجيف او را باور كرده بودند، معتقدند "طي اين مدت، الصرخي نزد امام زمان(عج) حضور داشته است".


هرچند، اطلاعات زيادي از مكان اختفاي الصرخي در دست نيست، اما با توجه به موضع‌گيري‌هاي او، به راحتي مي‌توان دريافت كه او طي اين مدت تحت تعاليم شديد نيروهاي امنيتي منطقه (براي مثال استخبارات عربستان) قرار گرفته باشد.

چندي پيش، پايگاه خبري "شيعه‌آنلاين"، با انتشار گزارشي از اخبار مرتبط با الصرخي، از ابعاد پنهان اين عنصر امنيتي و بازيچه دست سرويس‌هاي امنيتي در منطقه پرده برداشت.

در اين گزارش آمده است "برخي اسناد و اطلاعات موجود درباره "الصرخي" حكايت از آن دارد كه وي در اواسط دهه نود قرن گذشته‌ي ميلادي (حدود سال 1984) دانشجوي رشته‌ي مهندسي در يكي از دانشگاه هاي بغداد بوده است، گفته مي شود وي مدتي از همكلاسي هاي دوران دانشجويي عدي فرزند صدام، ديكتاتور سابق عراق بود و در همان زمان عضو حزب بعث شد و به يكي از دوستان نزديك "عدي" مبدل شد".

به اين ترتيب، همزمان با ورود وي، به دستگاه امنيتي بعث، رابطه الصرخي نيز با فرزند صدام عميق‌تر مي‌شود.

در خصوص ادعاي مضحك الصرخي، در رابطه با ارتباط با امام زمان(عج)، در گزارش شيعه‌آنلاين آمده است "او در مجالس و محافل مختلف خود به گونه هاي مختلف مدعي ارتباط با امام زمان(عج) شده است. از جمله ادعاهاي عجيب وي اين است كه در يك ديدار محرمانه با برخي هوادارانش مدعي شده كه امام زمان(عج) با خواهر او ازدواج كرده و داماد خانوادگي آنها شده است".

البته، مسئله ارتباط الصرخي با امام زمان(عج)، موضوعي نيست كه صرفا از طريق شايعه و سخنان هواداران او منتشر شده باشد.

دفتر الصرخي در تاريخ 7 شوال 1432 بيانه‌اي رسمي صادر كرده و در آن به طور مستقيم مدعي شد"الصرخي با امام زمان(عج) ديدار داشته و دستوراتي براي چگونگي فعاليت دريافت كرده است"!!

به اين ترتيب، اقدامات اين عنصر امنيتي، عليه منافع مردم عراق و مرجعيت شيعه به سرعت آغاز شد.

الصرخي، بلافاصله پس از انتشار اين بيانيه، گروهي به نام "شبكه امام زمان براي اعدام"(!!) را تاسيس كرده و از اين طريق، تلاش‌هاي گسترده‌اي را براي تخريب چهره تشيع در رسانه‌ها آغاز كرد.

از سوي ديگر، وي بارها مدعي شده است كه امام زمان از مراجع تقليد فعلي به هيچ‌وجه رضايت نداشته و به اين ترتيب، فتواي اعدام مراجع تقليد شيعه را صادر كرد!!!

البته نبود پشتوانه علمي و بي‌سوادي اين به اصطلاح مرجع تقليد، باعث شده است كه طرفدارن وي، براي پوشش اين نقص غير قابل انكار، به الصرخي، لقب مرجع تقليد "عربي-عراقي" بدهند!!

در بخش ديگري از گزارش شيعه‌آنلاين، اطلاعات حيرت‌آور و بسيار نگران‌كننده‌اي از حلقه اطرافيان الصرخي به چشم مي‌خورد "يكي از افراد نزديك و ياران الصرخي فائز الشمري نام دارد، براساس اسنادي كه پس از تسخير مقر سازمان اطلاعات و امنيت حزب بعث بعداز سقوط رژيم صدام به دست آمده، مشخص شد كه فائز الشمري يك سني مذهب و از اهالي شهر فلوجه بوده كه از كاركنان سازمان امنيت بعث به شمار مي‌رفت و در زمان صدام، مدتي ماموريت يافت كه با عمامه‌اي سفيد رنگ  به صورت يك روحاني شيعي در محافل ومجالس مختلف مانند دروس برخي مراجع حاضر شود".

گفتني است؛ پس از اشغال عراق نيروهاي امريكايي و عراقي به مسجدي در منطقه "السيده" در بغداد كه زير نظر فائز الشمري بود حمله كرده و مقدار زيادي از سلاح‌ها و موشك‌هاي ارتش سابق عراق را در انبار مسجد كشف و ضبط كردند". 

در حال حاضر، الصرخي، در تشكيلات تروريستي خود، حدود 200 نيروي مرد و 50 نيروي زن را در اختيار داشته به تمامي آن‌ها، ماهانه مبلغ 300 دلار دستمزد مي‌دهد.

فواد الخوري، از شهروندان عراقي و منتقدان تشكيلات تروريستي الصرخي، در گفتگو با شبكه العالم تاكيد مي‌كند "اطمينان دارم، منابع مالي او از سوي عربستان سعودي تامين مي‌شود".

از ديگر، حمايت‌هاي عربستان از الصرخي، مي‌توان به پشتيباني رسانه‌اي قابل توجه اشاره كرد.

براي اثبات اين مطلب، تنها كافي است به مصاحبه‌هاي اين مرجع قلابي بياندازيم، وي تا كنون چندين بار، با شبكه خبري العربية و همچنين روزنامه الشرق‌الاوسط مصاحبه كرده است، اين در حالي است كه تا پيش از بحران اخير در شهر كربلا، حتي بسياري از مردم عراق نيز نام او را نمي‌دانستند.

اين عنصر امنيتي-تروريستي تا كنون بارها تلاش كرده است كه با آيت‌الله سيستاني درگير شود و در همين زمينه، تاكنون بارها به دستور الصرخي، به دفاتر ايشان حمله شده و برخي از نمايندگان آيت‌الله سيستاني نيز از سوي طرفداران الصرخي، هدف ترور قرار گرفته‌اند.

بنابر آمار منتشر شده در شيعه‌آنلاين، "هوادارن الصرخي، بيش از 10 مسجد، حسينيه و مركز وابسته به آيت الله سيستاني و نمايندگانش را مورد حمله قرار داده و به آتش كشيده اند. آنان حتي حرمت اين اماكن ديني و قرآن هاي موجود در آن را نگه نداشته و آن را به آتش كشيدند".

جالب توجه اين است كه اظهارات و موضع‌گيري‌هاي منطقه‌اي الصرخي نيز در "تمامي موارد" بر عليه مواضع شيعيان و منافع انان در منطقه است.

وي تاكنون بارها مقامات جمهوري اسلامي ايران و همچنين حكومت بشار اسد را مورد انتقادات شديد خود قرار داده است.

وي همچنين بارها انقلابيون بحرين را، كه مشاهده ظلم آل‌خليفه عليه آنان، قلب هر شيعه‌اي را به درد مي‌آورد، شورشي و فتنه‌گر ناميده است!!

تمام اين‌ها در حالي است كه در بحران اخير عراق، الصرخي، از داعش و شورشيان استان فلوجه، كه بارها و به صراحت عليه تمامي شيعيان جهان موضع‌گيري كرده‌‌اند، حمايت كرده است!

طي روزهاي گذشته، الصرخي در پي فرصت ايجاد شده براي او و هوادارنش پس از بحران امنيتي عراق، با برگزاري جلسات متعدد در شهر مقدس كربلا، و فتنه‌انگيزي‌هاي مشكوك، مقدمات اجراي طرح حمله به حرم مطهر امام حسين(ع) را داشت كه با پيگيري‌هاي دستگاه‌هاي امنيتي، بازداشت شد.

به نظر مي‌رسد، عربستان سعودي، پس از شكست بخش قابل توجهي از طرح‌هاي امنيتي و نظامي خود در منطقه، دست به استفاده از آخرين مهره‌هاي خود زده است؛ مهره‌هايي كه بيش از آنكه خطرناك باشند، مضحكند!
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد