آخرين اظهارات خانواده "مرتضي پاشايي" بعد از مراسم تدفين خواننده پاپ

۱۲۶ بازديد

آخرين اظهارات خانواده "مرتضي پاشايي" بعد از مراسم تدفين خواننده پاپ/ تشكر از مردم و نهادها/ انتقاد از شايعات فضاي مجازي

حضور عاشقانه مردم كه از شهرهاي دور و نزديك با عشق در مراسم تشييع و تدفين "مرتضي پاشايي" شركت كردند، باعث شد نتوانيم در زمان برنامه‌ريزي شده تدفين كنيم. مراسم تشييع پيكر مرتضي پاشايي روز گذشته يكشنبه ۲۵ آبان باشكوه برگزار شد و عصر‌‌ همان روز در بهشت زهرا در قطعه هنرمدان به خاك سپرده شد كه با ناصر پاشايي پدر مرتضي پاشايي  و عموي وي گفتگويي انجام داديم.

ناصر پاشايي پدر مرحوم "مرتضي پاشايي" خواننده محبوب كشورمان كه روز گذشته با حضور با شكوه مردم پيكرش تشييع و در قطعه هنرمندان آرام گرفت، در خصوص اين مراسم گفت: من وقتي كه در مراسم تشييع پيكر فرزندم حاضر شدم، فهيمدم كه مرتضي فقط متعلق به من نيست، بلكه متعلق به تمام ملت ايران است. 

وي بيان كرد: من وقتي ابراز علاقه و احساسات مردم را ديدم فرزندم را به ملت ايران تقديم كردم و از همه عزيزاني كه در مراسم تشييع و تدفين فرزندم عاشقانه عزاداري كردند تشكر مي‌كنم.


همچنين عموي "مرتضي پاشايي" ضمن تشكر از حضور مردم در مراسم تشييع و تدفين پيكر "مرتضي پاشايي" گفت: من از همه طرفداران عزيز تشكر مي‌كنم و زبان من در مقابل صحنه‌هايي كه ما در مراسم تشييع ديديم قاصر است. عشق و علاقه طرفداران مرتضي بسيار ستودني است.

وي ادامه داد: ما شرمنده طرفداران مرتضي كه از شهرهاي دور و نزديك آمده بودند، شديم. زيرا ما به خاطر ازدحام جمعيت اين امكان را نداشتيم كه در ساعات برنامه ريزي شده پيكر مرتضي عزيز را تدفين كنيم.

عموي "مرتضي پاشايي" عنوان كرد: ما زماني كه راهي بهشت زهرا شديم به دليل ازدحام جمعيت از برنامه‌هايمان عقب افتاديم و امكان اينكه آمبولانس‌ وارد قطعه هنرمندان شود، نبود و در نهايت من همراه پدر مرتضي و يكي از اقوام كه جانباز شيميايي است وارد قطعه شديم تا ارزيابي كنيم براي دفن مرتضي كه ازدحام جمعيت باعث شد تا حال فاميل ما كه جانباز شيميايي بود، بد شود، و ما نگران شديم در زمان تدفين پيكر خطر جاني براي ده‌ها نفر از طرفداران پيش آيد و به همين دليل تصميم گرفتيم كه زمان تدفين را جابجا كنيم و ما شرمنده آنها شديم.

وي افزود: طرفداران مرتضي عزيز آمده بودند تا با سوز و گداز شاهد تدفين باشند، اما به هيچ وجه اين ميسر نبود و ما ناچار شديم از اين عزيزان بخواهيم تا بهشت زهرا را ترك كنند و مجبور شديم در ساعات عصر پيكر "مرتضي پاشايي"   را تدفين كنيم، اما درخواست ما از هواداران اين است كه با حضور در مزار وي با قرائت قرآن براي آرامش روح مرتضي و تسكين خودشان دعا كنند و واقعا عاشقانه دوستشان داريم.

عموي "مرتضي پاشايي" در پايان گفت: من تشكر ويژه از نيروهاي امنيتي و انتظامي دارم كه صميمانه همكاري كردند و اميدواريم كه درمراسم ترحيم مرتضي هم با همين آرامش و متانت كه طرفداران از خود نشان دادند، با آبرومندي برگزار شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد