آمادگي ميليون‌ها بسيجي براي اعزام به سوريه و غزه

۱۵۶ بازديد
سردار نقدي عنوان كرد

آمادگي ميليون‌ها بسيجي براي اعزام به سوريه و غزه/ دولت از حق ملت كوتاه بيايد مردم از آن‌ها حمايت نمي‌كنند/ دشمنان شيطنت كنند RQ ايراني به سراغ آن‌ها مي‌رود

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بسيج با ۲۲ ميليون عضو تشكيلاتي و ۲ هزار گردان رزمي، پا در ركاب نظام است.  سردار محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در نشست خبري آغاز هفته بسيج ضمن تسليت ايام عزاداري حضرت اباعبدالله ‌الحسين(ع) و همچنين درگذشت مادر شهيد بابايي اظهار داشت: سي و ششمين سالروز ولادت بسيج را در حالي گرامي مي‌داريم كه اين تشكل امروز در اوج شكوفايي و عزتمندي خود است و بهترين روزهاي خود را در تاريخ مي‌گذراند. 

وي افزود: خوشبختانه امروز بسيج به عنوان نماد وحدت ملي و انسجام اسلامي و حضور مردم در صحنه‌ها تبديل شده است. 

سردار نقدي تصريح كرد: شعار هفته بسيج «بسيج مظهر عزم ملي و مدبريت جهادي» است و اجتماع ميليوني بسيجيان سراسر كشور در روز 5 آذر برگزار خواهد شد.
 
وي وضعيت امروز بسيج را در اوج اقتدار و شكوفايي و در بهترين شرايط تاريخ خود عنوان كرد و گفت: بسيج با 22 ميليون عضو تشكيلاتي و 2هزار گردان رزمي، پا در ركاب نظام است. 
 
وي اظهار داشت: بسيج حضور گسترده‌اي در عرصه‌هاي اقتصادي، امر به معروف و نهي از منكر، علمي و سازندگي دارد. 

سردار نقدي با بيان اينكه امروز ليبرال دموكراسي غرب صحنه‌ها را به طور كامل وا داده است، عنوان كرد: ليبرال- دموكراسي توانايي آوردن مردم به پاي صندوق‌هاي رأي را ندارد و به استخدام مزدوران داخلي و خارجي مي‌پردازد.

وي گفت: مردم‌سالاري ديني ما نه تنها در انتخابات، حضورهاي سياسي دارد بلكه در همه زمينه‌ها پا در ركاب است و مردمي دارد كه جدايي آن‌ها از نظام و دولت گمان بسيار محالي بوده، زيرا نماد اين مردم بسيج است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه در بسيج ميليون‌ها انسان بدون منت، مزد، رتبه و درجه خاص تنها براي تعالي كشور و رضاي خدا مشغول هستند، افزود: امروز دو هزار گردان رزمي امام حسين(ع)، امام علي(ع) و بيت‌المقدس، گردان‌هاي آماده و پا در ركاب ما هستند كه فكر تجاوز به كشور را غيرممكن مي‌كنند.

سردار نقدي در ادامه با بيان اينكه چندين هزار گردان عاشورا  و الزهرا(س) نيز آماده دفاع از ميهن هستند، تأكيد كرد: طبيعي است كه دشمنان ما وقتي مي‌بينند كه چنين قابليت‌هايي ندارند به ما حسد و رشك بورزند.

وي با بيان اينكه امروز حضور بسيج به عرصه‌هاي نظامي محدود نيست بلكه بسيج، مرد همه ميدان‌هاست، گفت: عرصه‌هاي اقتصادي، نظامي، امر به معروف و نهي از منكر، علمي و سازندگي بخشي از عرصه‌هاي فراوان فعاليت‌هاي بسيج در كشور است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه دوره تمرين جنگ نرم براي بسيجيان پايان يافته است، خاطرنشان كرد: بسيجيان آموزش‌ديده ما آماده‌اند حماسه‌اي به مانند حماسه 8 سال دفاع مقدس را در عرصه جنگ نرم با دشمن خلق كنند.

وي در ادامه از برپايي جشنواره مالك اشتر با حضور هزار اسوه بسيجي و سخنراني سرلشكر فيروز آبادي در روز اول آذر و افتتاح هزار سالن ورزشي «9دي» و «صالحين» در روز دوم آذرماه خبر داد.

سردار نقدي با اشاره به افتتاح شبكه ملي اطلاع رساني بسيج با عنوان «شبكه شباب» -بدون استفاده از اينترنت- همزمان با روز 5 آذر، تصريح كرد: رزمايش گردان‌هاي بيت‌المقدس نيز روز 6 آذر در استان‌هاي منطقه خليج فارس و تنگه هرمز برگزار مي‌شود.

وي با تأكيد بر اينكه هيچ‌كس از حلقه وجوبي امر به معروف خارج نيست و بسيج از تمام ظرفيت‌ها البته با شيوه‌هاي صحيح در اين امر استفاده مي‌كند، گفت: هيچ مديري نبايد از امر به معروف بترسد چراكه اين تضعيف مديريت نيست.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين اضافه كرد: اگر قانون امر به معروف هم نبود وظيفه داشتيم به اين امر بپردازيم چون امر به معروف، قانوني است كه خدا در قرآن آورده است.

سردار نقدي افزود: برخي مي‌گويند امر به معروف، تضعيف مدير است كه اين‌طور نيست.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه امر به معروف فقط مختص حجاب نيست، اظهار داشت: منكر سياسي و همكاري با دشمن بدتر از منكر بدحجابي و منكرهاي اخلاقي است و ما منكرات اقتصادي نيز داريم كه بايد نهي كرد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: ميليون‌ها بسيجي در ايران آماده اعزام به سوريه و غزه هستند و به ما مراجعه مي‌كنند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه همه ما مدافع حقوق ملت هستيم، تأكيد كرد: اگر در توافق هسته‌اي، دولت خدمتگزار از حق ملت كوتاه بيايد كه بسيار بعيد مي‌دانيم، نه مردم و نه بسيج از آن‌ها حمايت نخواهند كرد. 

سردار نقدي افزود: مردم و بسيج حامي مذاكره كنندگان هستند، چه حقوق ايران در توافق اعاده شود و چه مذاكره را كنار بگذارند.

وي اضافه كرد: آمريكا بايد زياده‌خواهي‌ها را كنار بگذارد تا توافقي عادلانه و بدون اجحاف صورت بگيرد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه «شبكه اطلاع رساني ملي» براي كشور، حقي مسلم‌تر از انرژي هسته‌اي است، گفت: مديريت ضعيف و قابل انتقادي در اين عرصه صورت گرفته است.

سردار نقدي با اشاره به اينكه شبكه اطلاع رساني ملي بسيج در 30هزار نقطه مشترك دارد، تصريح كرد: بايد دنبال دست‌هاي پنهاني باشيم كه نگذاشتند وارد اين عرصه شويم.

وي درباره جوسازي غربي‌ها در مورد پرواز مدل نهايي پهپاد RQ170 ايراني نيز گفت: دشمنان شيطنت كنند تا ببيند پهپاد RQ ايراني به سراغ آن‌ها مي‌رود و شليك مي‌كند تا باورشان شود پروازش نمايشي نبود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين، سفارت آمريكا در بغداد را مركز فرماندهي داعش دانست و گفت: بسيجيان خيلي دوست دارند به آنجا بروند اما بسيجيان عراق پاي كارند و نياز به ما نيست.

سردار نقدي افزود: من با برخي از آن‌ها همسنگر بودم و مي‌دانم كه تجربيات جنگي خوبي دارند.

وي اظهار داشت: نقشه آمريكا «هم مرز كردن» داعش با ايران براي فشار به ما بود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: نيازي به حضور نظاميان ايران در عراق نيست، اما اگر آموزش بخواهند، صورت مي‌گيرد، همان‌طور كه تاكنون صورت گرفته است.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد