قدرت‌هاي بزرگ نظامي حتي در رويا هم نمي‌توانند نگاه تهديد‌آميز به ايران داشته باشند

۱۶۶ بازديد
ردار سلامي:

قدرت‌هاي بزرگ نظامي حتي در رويا هم نمي‌توانند نگاه تهديد‌آميز به ايران داشته باشند

جانشين فرمانده كل سپاه گفت: تمدن غرب با محوريت آمريكا فرو خواهد پاشيد و ما شاهد نابودي رژيم صهيونيستي خواهيم بود.
  سردار سرتيپ پاسدار "حسين سلامي" جانشين فرمانده كل سپاه صبح امروز در كنگره شهداي دانشجوي استان اردبيل اظهار داشت: آمريكايي‌ها و غربي‌ها همه ظرفيت‌هاي ممكن خود را عليه انقلاب اسلامي ايران به كار گرفته‌اند و ما هنوز نتوانسته‌ايم از ظرفيت‌هاي مهمي كه در دنياي اسلام نهفته است استفاده كنيم ولي توانسته‌ايم مواضع اين قدرت را به نفع مسلمانان منطقه تغيير دهيم.

وي افزود: راه غلبه بر دشمنان را آموخته‌ايم كه اين راه از عاشورا آغاز شده است و در زمان حال نيز با توجه به محتويات زمان و الهام گرفته از درس‌هاي عاشورا پيش مي‌رويم.


در ميدان علم، فناوري و فرهنگ به قدرت‌هاي بزرگ جهان نزديك شده‌ايم

جانشين فرمانده كل سپاه يادآور شد: آموخته‌ايم كه مي‌توان در مقابل دشمنان و تحريم‌ها ايستاد و پيشرفت كرد و براي تعالي سرزمينمان همه شكوفه‌هاي استعداد را به گل‌هاي معطر تبديل كرده‌ايم و در ميدان علم، فناوري و فرهنگ به قدرت‌هاي بزرگ جهان نزديك شده‌ايم.


هيچ قدرت بزرگ نظامي حتي در فضاي رويا و خيال هم نمي‌تواند نگاه تهديد‌آميزي به دنيا داشته باشد

سردار سلامي تصريح كرد: امروزه مي‌بينيم قدرت دفاعي ما همچنان قوي و پيشرفته شده، به شكلي كه هيچ قدرت بزرگ نظامي حتي در فضاي رويا و خيال هم نمي‌تواند نگاه تهديد‌آميزي به دنيا داشته باشد از نشانه‌هاي جهاد علمي فرزندان اين سرزمين است.


موشك‌هاي ايراني كه امروزه‌ سينه‌ فضا را مي‌شكافند


جانشين فرمانده كل سپاه تاكيد كرد: موشك‌هاي ايراني كه امروزه‌ سينه‌ فضا را مي‌شكافند و اينكه ايران به باشگاه‌ كشورهاي داراي فناوري هوا و فضا وارد شده است يك حقيقت بوده و اين فناوري از باور درون جوانان ما جوشيده ، چرا كه 100 درصد در زمينه هوا و فضا در تحريم بوديم و همه دستاوردها نتيجه تلاش دانشمندان ايراني است.

جانشين فرمانده كل سپاه بيان كرد: ما امروزه موشك‌هايي داريم كه مي‌توانند هزاران كيلومتر اهداف و مقاصد مورد نظر ايران را ويران كنند و رادارهايي كه مي‌توانند تمامي ماهواره‌هايي كه در فضا وجود دارند را رصد كنند.

هواپيماي بدون سرنشين ايران امروزه تا شعاع 3 هزار كيلومتر را مي‌توانند رديابي كند

سردار سلامي ادامه داد: هواپيماي بدون سرنشين ايران امروزه تا شعاع 3 هزار كيلومتر را مي‌توانند رديابي كند و اطلاعات مورد نظر را به مركز ارسال كنند تا مورد رصد قرار گيرند.

وي گفت: ما به دانش هسته‌اي دست يافتيم و توانستيم از ذرات بنيادين براي جنبه‌هاي صلح‌آميز استفاده كنيم و همچنين توانسته‌ايم نيروگاه‌ها و پالايشگاه‌هاي مدرني بسازيم و همه نيازهاي كشورمان را در داخل توليد كنيم.

جانشين فرمانده كل سپاه افزود: كشور ما هرگز رنگ و بوي كشورهاي تحريم شده جهان را نگرفت و هيچ گاه در مقابل تحريم دشمنان ضعيف نشد بلكه استعدادهاي ما شكوفا شد و اتكاي ما به خداوند حقيقي‌تر شد.


ظرفيت‌هاي انقلاب اسلامي در حال باز پس گرفتن سرزمين‌هاي اسلامي از قدرت‌هاي غربي هستند

سردار سلامي عنوان كرد: تا چند سال گذشته شاهد اين بوديم كه فقط نيروي حزب‌الله در لبنان وجود داشت كه در مقابل زورگويي‌‌هاي غربي قد علم مي‌كرد ولي امروزه يك نيروي عظيمي در سوريه و عراق شكل گرفته است و همچنين نيروي انصارالله همانند حزب‌الله لبنان در يمن شكل گرفته است كه اين نشان مي‌دهد ظرفيت‌هاي انقلاب اسلامي در حال باز پس گرفتن سرزمين‌هاي اسلامي از قدرت‌هاي غربي هستند.

وي تصريح كرد: شهيدان جنس الهي دارند و هر چه الهي شود جاودانه خواهد بود و زمان بر وي غلبه و مكان بر او احاطه پيدا نمي‌كند و شكوه يك زندگي الهي در انتظار آنها است.

جانشين فرمانده كل سپاه با شاره به اين كه وابستگان و خانواده‌هاي شهدا كار بزرگتري انجام مي‌دهند چرا كه آرزو‌هاي خود را بدرقه مي‌كنند، گفت: هيچ‌كس نمي‌تواند در ژرفاي غم يك مادر شهيد نفوذ كند و يا غم و اندوه پدر و مادر يك شهيد را تصور كند.

جانشين فرمانده كل سپاه افزود: قدرداني مردم از مقام والاي شهيدان به اين سبب است كه ما امروزه هر چه عزت، امنيت، اعتبار، سربلندي، آزادگي و شكوه را در كشور شاهد هستيم بدون شك همه از بركت خون شهيدان است.

سردار سلامي تصريح كرد: دانشجويان در جامعه ارزش‌هاي والايي دارند و قشر دانشجو مورد هدف اصلي تهاجم دشمنان قرار گرفته است.

وي ادامه داد: ذهن و باور جوانان ما به ويژه دانشجويان كه منبع و مولد فكري، اعتقادي و فرهنگي جامعه هستند مورد تهاجم بيگانگان قرار گرفته است كه مي‌خواهند دانشجويان ما با منطق غربي پديده‌هاي سياسي، اجتماعي و فرهنگي را تحليل كنند.

استكبار مي‌خواهد به نام بشر جريان آزادي‌خواهي را خفه كند

جانشين فرمانده كل سپاه بيان كرد: ارمغان غرب و كشورهاي غربي براي مسلمانان و مستضعفان جهان اين است كه مي‌خواهند به نام بشر جريان آزاديخواهي را خفه كنند و همه عقب‌ماندگي‌ها در كشورهاي اسلامي به سبب سياست آمريكايي‌ها در قبال اين كشورها است.

سردار سلامي يادآور شد: نفرت‌انگيزترين ارزش‌هاي ضد بشري بنا به حقوق بشر در جوامع مسلمان توسط آمريكا و كشورهاي غربي جايگزين مي‌شود كه خوشبختانه جوانان ما آگاه هستند و مي‌دانند كه حجاب‌گريزي و نماز گريزي چيزي جز هلاكت و بدبختي به دنبال نخواهد داشت.

وي افزود: ما يك دوره تسلط فرهنگ غرب را بر جامعه خود تجربه كرديم و ضعف‌هاي جبران‌ناپذيري از آن دوران توسط كشورهاي غربي بر ايران وارده شده است.



آمريكا مي‌خواهد به جهان نشان دهد كه هيچ نظام مستقلي بدون تكيه بر آمريكا توان ايستادن ندارد


جانشين فرمانده كل سپاه تاكيد كرد: ملت ايران ملتي است كه از تاريخ عبرت گرفته و آمريكا مي‌خواهد به جهان نشان دهد كه هيچ نظام مستقلي بدون تكيه بر آمريكا توان ايستادن ندارد.

سردار سلامي عنوان كرد: آمريكا و كشورهاي غربي نمي‌خواهند كه يك نظام مقتدر در جهان اسلام ايجاد شود ولي ما يك نظام قدرتمند اسلامي را شكل داديم كه مسير پيشرفت و افق‌هاي طلايي شكوه را تا ابد طي خواهد كرد.

وي ادامه داد: امروزه اين جنگ در جريان است و ما نبرد پيچيده‌اي را مديريت مي‌كنيم كه قدرت‌هاي بزرگ براي پيروزي دراين جنگ همه زمينه‌هاي مادي،‌ اقتصادي، سياسي و رواني خود را به كار گرفته‌اند.


تمدن غرب با محوريت آمريكا فرو خواهد پاشيد

جانشين فرمانده كل سپاه يادآور شد: تمدن غرب با محوريت آمريكا فرو خواهد پاشيد و ما شاهد نابودي رژيم صهيونيستي خواهيم بود.

سردار سلامي اظهار داشت: شهيدان شرافت و كرامت ملت ايران و اسلام هستند و درود مي‌فرستيم بر شهيدان دفاع مقدس ايران كه در حفظ، توسعه و ترويج اسلام از حيات و هستي خويش سرمايه گذاشتند.

وي افزود: شهدا ذهنيت ما را در رابطه با شهداي كربلا به عينيت تبديل كردند و حقيقت اين است كه شهيدان مشعل‌داران فضيلت جامعه و ستارگان درخشاني هستند كه هرگز غروب نمي‌كنند.

اين مقام مسئول يادآور شد: شهداي دانشجو شهيدان آگاهي و ايمان هستند چراكه دانشجويان مظهر آگاهي در جامعه هستند.

سردار سلامي در پايان خاطرنشان كرد: دانشجويان به عنوان مهمترين شاخص فرهنگ و معرفت جامعه تلقي مي‌شوند
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد