جعل نامه از طرف سردار سليماني با سرويس ترجمه گوگل!

۱۸۲ بازديد
گاف مضحك العربيه  

جعل نامه از طرف سردار سليماني با سرويس ترجمه گوگل! + عكس

در اين نامه كه تصوير آن را ذيل مشاهده مي‌نماييد از آرم ارتش جمهوري اسلامي بجاي آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي استفاده شده است! همچنين به وضوح يك سربرگ مبتديانه و ساختگي براي متن نامه انتخاب شده است. اما اين همه‌ي گاف هاي اين رسانه‌ي به اصلاح بين‌المللي در راستاي رسالت دروغ پردازي و تشويش افكار ملت‌هاي منطقه نيست. متن فارسي نامه به وسيله سرويس ترجمه گوگل (Google Translate) تهيه شده است!  در ادامه شايعه و دروغ‌پراكني‌هاي رسانه هاي صهيونيستي و عربي درباره حوادث سوريه، سايت العربيه وابسته به خاندان آل سعود بعد از مطرح نمودن سلسله دروغ‌هايي در باب موضوعات مختلف، و نيز از جمله دروغ سه ماه پيش مبني بر شهادت سردار سليماني فرمانده سپاه قدس در انفجار ساختمان سازمان اطلاعات و امنيت ملي  سوريه؛ اكنون در تازه‌ترين اقدام خود در دروغ پردازي ناشيانه و شاخ دار دست به جعل نامه اي تحت عنوان سردار سليماني زده است.

در خبري كه پنجشنبه 13 مهر 91 بر روي صفحه‌ي اصلي اين سايت قرار گرفت اين طور وانمود شده است كه سپاه قدس ايران در حال ارسال و تجهيز سوريه به سلاح‌هاي شيميايي و بيولوژيكي است.

در اين خبر، نامه اي به عنوان سندي محرمانه منتشر شده است، كه به ادعاي العربيه از طرف سردار سليماني به بشار اسد رئيس جمهور سوريه ارسال شده است. كه در آن سردار سليماني خبر از ارسال كارشناساني براي نصب كلاهك‌هاي شيميايي و بيولوژيكي مي‌دهد!

اين سايت براي اثبات دروغ ساخته ذهن خود دست به جعل نامه اي سراسر اشتباه زده است. در اين نامه كه تصوير آن را ذيل مشاهده مي‌نماييد از آرم ارتش جمهوري اسلامي بجاي آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي استفاده شده است! همچنين به وضوح يك سربرگ مبتديانه و ساختگي براي متن نامه انتخاب شده است. اما اين همه‌ي گاف هاي اين رسانه‌ي به اصلاح بين‌المللي در راستاي رسالت دروغ پردازي و تشويش افكار ملت‌هاي منطقه نيست. متن فارسي نامه به وسيله سرويس ترجمه گوگل (Google Translate) تهيه شده است!

متن نامه به قدري داراي اشتباه بوده كه يك كودك دبستاني هم قادر به تشخيص اشتباهات دستور زباني و معنايي آن است.



سؤال كه بايد به آن پاسخ داد اين است كه آيا ملت‌هاي منطقه كه هر روز تحت بمباران رسانه هاي دروغ پردازي چون العربيه و الجزيره قرار مي‌گيرند آيا قادر خواهند بود تصويري واقعي از اوضاع منطقه و مواضع كشور هاي مختلف بدست آورند؟ شبكه‌ي رسانه ايي ارتجاع منطقه و صهيونيست بين‌الملل در راستاي كاناليزه كردن اخبار به هر طريق مانع از گردش آزاد اخبار و اطلاعات سوريه مي‌شوند و به عنوان نمونه دسترسي ماهواره اي به شبكه هاي جبه مقاومت را قطع نموده‌اند.

تصوير درج اين خبر در العربيه:




اين اتفاقات در حالي رخ مي‌دهد كه جبهه‌ي ضد مقاومت تاب خبر هاي روشنگرانه را ندارد تا آن جا كه اخيرا رو به تهديد و ترور خبرنگاران رسانه هاي مقاومت آورده‌اند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد