واكنش ها به آتش زدن خلبان اردني توسط داعش

۱۴۷ بازديد
واكنش ها به آتش زدن خلبان اردني توسط داعش

ردپاي معاون صدام در سوزاندن خلبان اردني/ چه كساني از تروريست ها حمايت كردند؟

باز هم جنايتي ديگر از داعش روي خط رسانه ها رفت تا وحشيگري اين گروه تروريستي قلب مسلمانان جهان را به درد آورد.در واقع سازمان تروريستي داعش در فيلمي كه از سوزاندن خلبان اردني منتشر كرده از فن آوريهاي بالا و پيشرفته اي استفاده كرده كه بار ديگر ثابت مي كند حمايت غربي ها از آنها ادامه دارد.  باز هم جنايتي ديگر از داعش روي خط رسانه ها رفت تا وحشيگري اين گروه تروريستي قلب مسلمانان جهان را به درد آورد.در واقع سازمان تروريستي داعش در فيلمي كه از سوزاندن خلبان اردني منتشر كرده از فن آوريهاي بالا و پيشرفته اي استفاده كرده كه بار ديگر ثابت مي كند حمايت غربي ها از آنها ادامه دارد.

تصويري كه روند سوزاندن معاذ الكساسبه را نشان مي دهد و داعش با استفاده از خدمات ويژه تويتر و ساير سايت ها و شبكه هاي اجتماعي منتشر كرده، با استفاده از فن آوريهاي پيشرفته اي تهيه شده كه بار ديگر نشان مي دهد پشتيباني حاميان غربي از آنها ادامه دارد.



پس از انتشار وسيع اين فيلم منزجر كننده و مراجعه هزاران كاربر به سايت هاي منتشر كننده آن، شبكه هاي اجتماعي براي وانمود كردن به عدم همكاري با داعش، فيلم را حذف كردند و اين در حالي است كه فايل اين ويدئو در هزاران سايت ديگر كپي شده و در دسترس همگان قرار دارد. 
اما در اين ميان نكته اينجاست كه خستين كساني كه در برابر انتشار اين فيلم جبهه گرفتند، نخستين حاميان گروه هاي تروريستي در سوريه بودند.به عنوان مثال، سفير انگليس در اردن با ديدن اين فيلم تاكيد كرد ه بود:  با اين فيلم، همه جهان ديد كه دولت اسلامي چه كارهايي مي كند!

اين سخنان اما در حالي گفته شد كه هنوز از يادها نرفته است كه وقتي تروريست ها در سوريه قلب يك سرباز سوري رااز بدن در آورده و به دندان كشيدند،نخست وزير انگليس  با لبخند گفت: حتما او عصباني بوده وگرنه به ندرت چنين رفتارهايي در جبهه مبارزان با ديكتاتوري ديده مي شود!

حالا اما به تازگي نيز يكي از سران جريان سلفي افراطي اردن با اشاره به سوزاندن زنده خلبان اردني به دست داعش تاكيد كرد كه معاون سابق صدام در پس پرده اين اقدام وحشيانه قرار دارد.

به گزارش العالم،  "محمد الشلبي" ملقب به "ابوسياف" از سران جريان سلفي افراطي درباره اقدام داعش در زنده سوزاندن زنده خلبان اردني گفت: اين اقدام هيچ ارتباطي به اسلام ندارد.وي  خاطرنشان كرد: كسي كه در پشت چنين اقدام وحشيانه اي قرار دارد، "عزت الدوري" معاون سابق صدام است.

الشلبي اظهار داشت: افسران بعثي، سمت هاي حساسي در شوراي مشورتي داعش دارند.محمد الشلبي، از سران جريان سلفي افراطي اردن و از حاميان برخي گروه هاي تروريستي فعال در سوريه است
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد