ابراز همدردي رهبر معظم انقلاب با بازماندگان دانش آموزان بروجني

۱۴۳ بازديد
ابراز همدردي رهبر معظم انقلاب با بازماندگان دانش آموزان بروجني  

اين حادثه موجب تالم و تاثر شديد اينجانب گرديد/با قلبي محزون، صميمانه‌ترين تسليت‌هاي خود را تقديم مي‌دارم

اينجانب با قلبي محزون، صميمانه ترين تسليت هاي خود را به همه بازماندگان خصوصا اولياء و مربيان و همكلاسي هاي داغديده آنان تقديم مي دارم و از خداوند رحيم مي خواهم كه بهترين جزاي صابران و سكينه و رحمت خود را بر آنان نازل فرمايد و آن عزيزان سفر كرده به ملكوت را با شهدا محشور فرمايد و همه مجروحان را شفاي كامل و عافيت و سلامت عنايت فرمايد. حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، در پيامي جان باختن جمعي از دانش آموزان دختر شهرستان بروجن را كه در پي سانحه واژگوني اتوبوس رخ داد، تسليت گفتند.

متن پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
انالله و انااليه راجعون

حادثه اندوه باري كه به كشته شدن گروهي(بيست و چند نفر) و مجروح شدن جمعي ديگر از نونهالان و دانش آموزان عزيز ميهن اسلامي منجر شد، موجب تالم و تاثر شديد اينجانب گرديد.
مصيبتي كه جز روح و بشارت الهي چيزي توان كاستن از سنگيني آنرا ندارد و صبر بر آن موجب بارش رحمت بر قلبهاي داغديده پدران و مادران و بستگاني است كه در اين عزا به سوگ نشسته اند.
اينجانب با قلبي محزون، صميمانه ترين تسليت هاي خود را به همه بازماندگان خصوصا اولياء و مربيان و همكلاسي هاي داغديده آنان تقديم مي دارم و از خداوند رحيم مي خواهم كه بهترين جزاي صابران و سكينه و رحمت خود را بر آنان نازل فرمايد و آن عزيزان سفر كرده به ملكوت را با شهدا محشور فرمايد و همه مجروحان را شفاي كامل و عافيت و سلامت عنايت فرمايد.

سيدعلي خامنه اي
30 مهر 1391

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد