لزوم ورود متخصصان كشور براي شناسايي استراتژي دشمن در جنگ نرم

۱۹۱ بازديد
جزايري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خواستار شد

لزوم ورود متخصصان كشور براي شناسايي استراتژي دشمن در جنگ نرم

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: با توجه به شرايط فعلي تمامي نيروهاي متخصص كشورمان بايد در راستاي شناسايي استراتژي و تاكتيك‌هاي دشمن در عرصه جنگ نرم وارد عمل شوند. سردار مسعود جزايري معاون ستاد كل نيروهاي مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قطع شبكه‌هاي برون مرزي ايران از سوي اتحاديه اروپا نشان از آن دارد كه دشمن نتوانسته است به اهداف خود در قبال جمهوري اسلامي ايران دست پيدا كند.

وي افزود: در هر جنگي نظامي دشمن در صدد است تا با ايجاد منطقه‌اي امن دست به تصرف زده و يك سرزمين را در اختيار بگيرد اما جنگي كه امروز در عرصه بين المللي شكل گرفته است اذهان عمومي مردم را هدف قرار داده است.

جزايري با اشاره به اينكه هدف همه جنگ‌ها تمكين طرف مقابل است اظهار داشت: دشمنان جمهوري اسلامي ايران همواره تلاش كردند كه باورهاي خود را به كشورمان تحميل كند كه اين موضوع از طريق جنگ سخت امكان نداشته است لذا به اقدامات نرم در عرصه‌هاي مختلف سياسي،‌اقتصادي و اجتماعي متوسل شده‌‌اند كه اين موضوع نيز براي آنها دستاوردي نداشته است.

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح تصريح كرد: با توجه به شرايط فعلي تمامي نيروهاي متخصص كشورمان بايد در راستاي شناسايي استراتژي و تاكتيك‌هاي دشمن در عرصه جنگ نرم وارد عمل شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد