"پهپاد ايراني" ابهت پوشالين رژيم صهيونيستي را در هم شكست

۱۵۰ بازديد
جانشين وزير دفاع در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"پهپاد ايراني" ابهت پوشالين رژيم صهيونيستي را در هم شكست

جانشين وزير دفاع با بيان اين‌كه پهپاد ايراني كه بر فراز آسمان سرزمين‌هاي اشغالي به پرواز درآمد، ابهت پوشالين رژيم صهيونيستي را در هم شكست، گفت: در رابطه با طرح مسدود شدن تنگه هرمز نيز نيروهاي مسلح، منتظر دستور فرماندهي معظم كل قوا هستند. سردار مجيد بكايي در گفتگوي اختصاصي  با اشاره به اقدامات برجسته‌‌ سازمان صنايع هوايي اظهار داشت: از دستاوردهاي شاخص اين سازمان مي‌توان به فناوري پهپاد(پرنده هدايت‌پذير از دور) اشاره كرد.

جانشين وزير دفاع افزود: نمونه‌اي از پهپادهاي ايراني كه بر فراز آسمان سرزمين‌هاي اشغالي به پرواز درآمد، ابهت پوشالين رژيم صهيونيستي را در هم شكست و بركناري فرمانده پدافند هوايي اين رژيم را نيز به دنبال داشت.

وي تصريح كرد: ريشه تمام توانمندي‌هاي امروز كشور به جنگ تحميلي باز مي‌گردد و پايه‌گذاري همه اين فناوري‌ها با توجه به احساس نياز در دوران دفاع مقدس شكل گرفته است.

بكايي با يادآوري اينكه در دوران جنگ تحميلي، رژيم صهيونيستي و حاميان آن پشت‌سر رژيم بعثي عراق پنهان شده بودند، تأكيد كرد: حاصل تلاش‌هايي كه رزمندگان اسلام در آن دوران داشتند، امروز به ثمر نشسته و باعث شكوفايي كشور شده است.

جانشين وزير دفاع ادامه داد: امروز پهپادهاي ايراني با قوت و قدرت كامل، مأموريت‌هايي را انجام مي‌دهند و اين موفقيت، تنها مرهون وجود نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

وي همچنين با اشاره به مباحث مطرح شده مبني بر مسدود شدن تنگه هرمز تاكيد كرد: نيروهاي مسلح ايران به هيچ وجه اقدامي را كه با صلح جهاني مغايرت داشته باشد، انجام نخواهند داد، مگر اينكه مواردي پيش بيايد كه مسئولين نظام را ناچار به گرفتن تصميمي كند كه منافع ملت و نظام مقدس جمهوري اسلامي را در پي داشته باشد و در اين رابطه نيز هم‌اكنون نيروهاي مسلح منتظر هستند تا هر دستوري كه فرماندهي معظم كل قوا(مدظله‌العالي) دادند را با جان و دل اطاعت كنند.

بكايي با بيان اين‌كه وضعيت امروز كشور به مراتب بهتر از وضعيت دوران دفاع مقدس است، خاطرنشان كرد: طي آن 8 سال در شرايطي كه تمام بندرگاه‌ها و كشتي‌هاي ايران، آماج حملات موشكي و غير موشكي دشمن بود، تجارت دريايي و اقتصاد اين حوزه، پويايي خود را از دست نداد و رزمندگان اسلام توانستند با اقتدار، نظام مقدس جمهوري اسلامي را حفظ كنند.

جانشين وزير دفاع افزود: اكنون ايران اسلامي داراي اقتداري است كه دشمن جرأت نمي‌كند به مرزهاي كشورمان نگاه چپ كند و سعي دارد با اعمال تحريم به به ما فشار بياورد اما برخلاف تصور آنها اين شرايطي نيست كه ما توان عبور از آن را نداشته باشيم.

وي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري(مدظله العالي) مبني بر اين‌كه "جنگ جزو الطاف خفيه الهي بود " تأكيد كرد: بدون شك تحريم هم از الطاف پنهان خداوند است كه باعث اقتدار و خودكفايي بيشتر جمهوري اسلامي ايران خواهد شد و در واقع اين شرايط، كسب يك تجربه براي رسيدن به اهداف والاي انقلاب اسلامي محسوب مي‌شود.

بكايي در پايان، ياري گرفتن از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي مانند تأسي به شهدا را يكي از عوامل موفقيت جامعه به ويژه براي نيروهاي مسلح دانست و خاطرنشان كرد: به لطف خدا و بركت خون شهدا، اميدواريم با انجام مقتدرانه مأموريت‌هاي خود بتوانيم گامي در جهت اعتلاي ميهن عزيزمان برداريم...
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد