پشت پرده بزرگترين شركت نرم‌افزاري كامپيوتري جهان چه كساني هستند؟

۱۳۵ بازديد
پشت پرده بزرگترين شركت نرم‌افزاري كامپيوتري جهان چه كساني هستند؟   مايكروسافت، بزرگترين شركت نرم‌افزاري كامپيوتري جهان، در پشت پرده كامپيوتري خود رابطه‌هايي مخفيانه با فرقه‌هاي فراماسونري دارد.

به گزارش سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران؛ مايكروسافت، بزرگ‌ترين شركت كامپيوتري نرم‌افزار در سراسر دنيا است كه در 10 ماه اخير به بالاترين حد سوددهي خود دست يافته است. اين شركت از طريق سرمايه‌گذاري‌هاي عظيم در حوزه نرم‌افزار توانسته به كارتلي قدرتمند در دنياي كامپيوتر تبديل شود، ولي در پس پرده اين موفقيت همواره رازهايي نهفته كه از چشم مردم دنيا پنهان مانده است.

ماهيت مالكين واقعي اين امپراطوري بزرگ همواره مورد سوال بوده و ابهامات زيادي را به دنبال داشته است. ريشه دستاوردهاي بزرگ اين شركت را بايد در جاي ديگري جستجو كرد: 

فراماسونري، فرقه شيطان

فرقه فراماسونري در قرن 15 ميلادي توسط شواليه‌هاي معبد در قلب اروپا شكل گرفت. هدف اصلي اين فرقه ترويج مناسك و آيين‌هاي شيطان‌پرستي در بين مردم و كنار گذاشتن خدا از تمامي جنبه‌هاي زندگي است. سركرده‌هاي اين فرقه از بدو تاسيس به دنبال نفي خدا بوده و همواره درصدد برقراري رابطه با موجودات ماوراءالطبيعه و استفاده از قدرت آن‌ها بوده‌اند. در طول تاريخ فرامانوسري از نمادگرايي استفاده وسيعي نموده و با نفوذ در تمامي دولت‌ها قدرتي باورنكردني در سراسر جهان به‌دست آورده است.


فراماسون‌ها و تاسيس شركت مايكروسافت

از دهه 1930 تا 1980 ميلادي كتاب‌هايي پيرامون فراماسونري و آيين‌هاي مختلف اين فرقه منتشر شد. انتشار اين كتاب‌ها باعث شد تا عوامل اصلي اين فرقه ساختار كلي آن را تغيير داده و از نمادهاي جديد استفاده كنند. بنابراين يكي از اين نمادها به شكل شركت مايكروسافت پديدار شد.

هفت در اين فرقه نماد بسيار مقدسي بوده و نشانه تكامل وجود است. به باور اين فرقه، عدد هفت پلي است از درون انسان به جهان خارج. لژهاي فراماسونري از هفت نفر تشكيل شده است. در اين فرقه، براي رسيدن به اولين لژ بايد از هفت مرحله ابتدايي عبور كرد.


                                      دنباله 7پر آرم مايكروسافت كه نمادي فراماسونري است

 

 


 


در محوطه اصلي اين شركت ساختماني مخفي به نام ساختمان شماره 7 وجود دارد كه پنج ضلعي بوده و نماد ستاره پنج‌پر صهيون است. آرم اوليه اين شركت داراي هفت مربع كوچك در هر رديف بوده است.

در وب‌سايت مايكروسافت نقشه‌هايي از برنامه توسعه فضاي اين شركت از سال 2006 وجود دارد.




فضاي خالي ميان ساختمان‌ها

در ميان ساختمان‌هاي 6 و 5 فضايي خالي مشاهده مي‌كنيد. نقشه سال 2006 نشان مي‌دهد كه اين فضا به ساختمان 7 تعلق داشته است. اما در نقشه سال 2007 اين ساختمان به شماره 37 تغيير كرده است.




در هيات مديره مايكروسافت افراد معروفي حضور دارند كه عمده آنها در شركت هايي فعاليت داشته اند كه منافع فرقه فراماسونري را تامين مي كرده اند. افرادي چون استيو بالمر، ريموند گيلمارتين، هلمت پانك، استيفن لوكزو كه در حال حاضر در مايكروسافت فعاليت دارند و در طول فعاليت حرفه اي خود پيوسته به دنبال برآورده نمودن منافع ماسوني خود بوده‌اند.

از بين افرادي كه هم اكنون جز هيات مديره مايكروسافت هستند، افرادي چون استيو بالمر و هلمت پانك جز سرمايه گذاران اوليه مايكروسافت هم بوده‌اند و در شكل‌گيري آن نقش عمده اي داشته‌اند.


حتي نام موسس اوليه اين شركت يعني بيل‌گيتس هم در فرقه فراماسونري داراي معناي خاصي است: دروازه‌اي به ايلوميناتي.


 


بيل‌گيتس يعني: دروازه‌اي به ايلوميناتي

 


برج هاي دو قلوي نيويورك در كنار هم نماد عدد 11 است كه عددي مقدس در ماسون بوده و در مراحل مختلف عروج در اين فرقه نمايانگر است. اولين هواپيماي برخورد كرده به برج ها، پرواز شماره 11 بوده. اين پرواز 92 مسافر داشته كه به عبارتي 2+9 است. تاريخ 11 سپتامبر يعني 9/11، به نوبه خود نماد عدد 11 است: 11=1+1+9.

همان‌طور كه در زير مشاهده مي‌شود در برنامه WORD اين شركت، در يكي از خطوط مورد استفاده با تغييراتي خاص حادثه يازده سپتامبر به تصوير كشيده مي‌شود، اين حمله تروريستي مملو از اعداد و نمادهاي مرتبط با فرقه فراماسونري است.

براي اثبات اين امر، حروف q33nyc را در نرم‌افزار word تايپ كنيد. سپس فرمت نوشتاري را به windings و فونت 72 تغيير دهيد.

در پايان نتيجه‌اي عجيب مشابه تصوير زير را مشاهده خواهيد كرد.


 

 

بيل‌گيتس ماسون بزرگ

بيل‌گيتس رييس سابق مايكروسافت، يكي از ماسون‌هاي معروف است كه به طور مخفيانه فعالايت‌هايش را براي اشاعه فرقه فراماسونري انجام مي‌دهد. گيتس پس از خروج از مايكروسافت انجمن خيريه‌اي را تاسيس نموده كه با استفاده ابزاري از آن از هم‌جنس بازي حمايت مي‌نمايد.

هم جنس بازي و فروپاشي نظام خانواده از اهداف اصلي فرقه ماسون است. در اين فرقه، تمايل به جنس موافق و زندگي جنسي بي بندوبار هميشه امري والا بوده و افراد براي ورود به اين فرقه بايد تمايل به رابطه جنسي با هم جنس خود را بروز دهند.





فعاليت‌هاي مرموزانه و مخفيانه شركت مايكروسافت به اينجا ختم نمي‌شود، بيل‌گيتس حتي در زمان حضور در مايكروسافت هم در پروژه‌هاي گسترده‌اي شركت داشته كه در اكثر آن‌ها اهداف فرقه فراماسونري تامين مي‌شد.

در بخش هاي بعدي به فعاليت‌هاي غيرقانوني و پشت پرده ديگري از شركت مايكروسافت خواهيم پرداخت.

منابع:

http://members.tripod.com/~Diogenes_MacLugh/BGIlluminati.html
http://conspiracytheories.lmc.gatech.edu/index.php/Bill_Gates_Conspiracy_Theories
http://blog.jameslin.name/2007/12/28/microsofts-building-7-now-you-see-it-now-you-dont/
http://www.christianpost.com/news/bill-gates-supports-gay-marriage-with-100k-gift-77655/

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد