انگليس اجازه استفاده امريكا از پايگاه هاي نظامي خود را براي حمله به ايران نمي دهد !!!!!!

۱۲۲ بازديد
يكي از سخنگويان دولت بريتانيا ( كه نخواست نامش فاش شود ) اعلام كرد :

بريتانيا با واگذاري پايگاه هايش به نيروهاي امريكايي براي حمله به ايران مخالف است. اين كشور خواستار حل ديپلماتيك مساله هسته اي ايران است ؛ اما گزينه نظامي را نيز مد نظر دارد.

پيشتر امريكا براي در اختيار گرفتن پايگاهي در اين كشور و همچنين يك پايگاه اين كشور در قبرس تلاش كرده بود. ( مثل اينكه امريكا با كمبود پايگاه روبروست و اينجرليك در تركيه و يا ديگر پايگاه هاي خود را در افغانستان ، قطر ، بحرين ؛عمان ؛ عربستان سعود ي، عراق ؛ مالديو ؛ اردن ، ازبكستان ؛ قزاقستان ؛ اذربايجان ؛ را از دست داده باشد و با كمبود زمين مواجه باشد )

تحليل خبر:

در حالي كه بريتانيا بعنوان نزديك ترين متحد امريكا معرفي مي شود و در رابطه امريكايي اين كشور ديگر دول اروپايي چند گام عقب هستند . اظهار نظر مقام بريتانيايي در روزنامه معروف گاردين مبني بر مخالفت اين كشور با واگذاري پايگاهي در خاك اين كشور و قبرس به امريكايي ها جهت حمله احتمالي به ايران سئوال برانگيز و حائز برداشت تحليلي است .

همانطور كه در ابتدا عرض شد متاسفانه تعداد پايگاه هاي امريكا در خاورميانه از تعداد پايگاه هاي تك تك كشورهاي خاورميانه بيشتر است و علاوه بر آن ناوگان دريايي اين كشور با پايگاه هاي هوايي متحرك قابليت افزايش چشمگيري دارند و مازاد بر آن موشك هاي هوشمند در اختيار اين نيروها خود بخود عدم نياز به پايگاه هاي بيشتر را گوشزد مي كند .

بقول باراك اوباما اگر تعداد كشتي هاي جنگي امريكا نسبت به ساليان قبل كاسته شده است خوب تعداد اسب هاي ارتش نيز كمتر شده است . يعني اصولا جنگ امروزي بيشتر جنگ دكمه اي و يا بهتر بگويم جنگ نرم افزاري است .

اظهار نظر اخيرشيطانك هاي كاخ نخست وزيري لندن با چند هدف دنبال مي شود .

اول قصد جدي بودن يك حمله نظامي به ايران را به مقامات ايراني يادآور شوند و در ايما بگويند كه در پس پرده براي جنگ با ايران اقدامات ديپلماسي در جريان است و شما بايستي تسليم فشارهاي تحريم شويد و در غير اينصورت هر روز به جنگ نزديك تر مي شويد .

دوم ؛ در نظر دارند واكنش مردم انگلستان را در خصوص حمله احتمالي امريكا به ايران و همچنين دخالت بي چون و چراي ارتش سلطنتي انگليس در حمله مورد ارزيابي قرار دهند .

سوم ؛ اماده سازي مردم انگليس براي يك جنگ احتمالي دوباره تا مجبور نشوند به سرنوشت بلر در جنگ با عراق دچار شوند .

چهارم ؛ در القاي رسانه اي پير استعمار آنها از هم اكنون يعني قبل از جنگ احتمالي با ايران قصد دارند خود را بي گناه و معصوم و در مقابل تجاوز به ايران پاك جلوه داده و بگويند اگر چنانچه جنگي نيز با ايران بوقوع پيوست ما شروع كننده جنگ نبوديم بلكه كشورهاي ديگراين جنگ را به ارتش سلطنتي تحميل مي كنند و در اين وانفسا خود را در رده هاي پايين تصميم گيرندگان جنگ عليه ايران جلوه دهند .

خوب دوستان عزيز ملاحظه مي فرماييد حال جهان ما را ؟

يعني اصولا اين انگليسي ها حتي با خودشان هم روراست نيستند و صبح كه از خواب بيدار مي شوند و ميخواهند خوابشان را براي خودشان تعريف كنند باز همان را خواب را بدروغ تعريف مي كنند و اين تمريني از حال آنان است براي برخورد با ديگران .

براستي تا چقدر خدعه ؟ براستي تا چه قدر نيرنگ ؟ آيا اين سياسان شبه جزيره از خودشان خسته نمي شوند ؟

و امروز من انگلستان را با نام جديد نيرنگستان به شما دوستان گرام معرفي مي كنم و از همه شما خواهشمندم در مكالمات و گفتمانتان از امروز نام اين كشور را در ادبيات فارسي به كشور نيرنگستان تغيير نام دهيد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد