كريمي‌قدوسي در واكنش به استفاده از پرچم مخدوش ايران در ويتنام:

۱۷۶ بازديد
كريمي‌قدوسي در واكنش به استفاده از پرچم مخدوش ايران در ويتنام:

سفير ايران در ويتنام و تيم تشريفات رياست‌جمهوري پاسخگو باشند/ كميسيون امنيت ملي به جد موضوع را بررسي مي‌كند

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس استفاده از پرچم مخدوش ايران در سفر رئيس‌جمهور به ويتنام را ناشي از سهل‌انگاري تيم تشريفات رياست‌جمهوري و سفير كشورمان در ويتنام دانست. جواد كريمي‌قدوسي نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس  با اشاره به استفاده از نسخه‌هايي مخدوش از پرچم جمهوري اسلاي ايران در ديدارهاي مقامات كشورمان با مقامات ويتنامي در جريان سفر رئيس‌جمهور به اين كشور گفت: به طور كلي مسئوليت اين موضوعات بر عهده گروه تشريفات رياست جمهوري است كه در سفرها همراه رئيس‌جمهور در كنفرانس‌ها شركت و يا در سفر به كشورهاي ديگر  وي را همراهي مي‌كنند.

وي در ادامه افزود: همچنين رسيدگي و بررسي اين مسائل بر عهده سفير جمهوري اسلامي ايران در آن كشور است كه بايستي مسائل حاشيه‌اي كنفرانس‌ها، نشست‌ها و ملاقات‌ها و جزئيات امور را براساس پروتكل‌هاي منعقد شده بين دو طرف كنترل و نظارت كند تا اگر با سهل‌انگاري ارزش‌ها خدشه‌دار شده‌اند در رفع آن اقدام شود.

عضو كميسيون امنيت ملي در خاتمه تصريح كرد:‌ اين مسئله قطعا در كميسيون امنيت ملي مورد بحث و واكاوي قرار خواهد گرفت تا پس از دريافت اصل اخبار و بررسي آن اقدامات مقتضي انجام شود.

گفتني است در سفر اخير محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان به ويتنام، در پرچم كشورمان كه در محل ديدارهاي رئيس‌جمهور  و مقامات ويتنامي برافراشته شده بود چند اشتباه فاحش به چشم مي‌خورد كه از جمله آن حك‌شدن تصويري ناخوانا و بي‌شباهت با لفظ جلاله"الله اكبر" بود
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد