۳جوان‌ايراني‌كه‌دنياراتغييرخواهند داد/عكس

۸ بازديد

۳جوان‌ايراني‌كه‌دنياراتغييرخواهند داد/عكس

دوهفته‌نامه فوربز فهرستي از افراد زير ۳۰ سال را منتشر كرده است كه به نوشته اين نشريه، دنيا را تغيير خواهند داد. اين فهرست كه به ۳۰ زير ۳۰ مشهور است...  فرهنگ نيوز: دوهفته‌نامه فوربز فهرستي از افراد زير ۳۰ سال را منتشر كرده است كه به نوشته اين نشريه، دنيا را تغيير خواهند داد. اين فهرست كه به ۳۰ زير ۳۰ مشهور است، در بخش‌هاي پانزده‌گانه‌اي چون رسانه، هنر، انرژي، اقتصاد، ورزش، فناوري و مواردي ديگر تقسيم و در هر كدام از اين دسته‌ها ۳۰ نفر فرد تأثيرگذار همراه با زندگينامه‌اي كوتاه معرفي شده‌اند. در فهرست بخش فناوري نام چند ايراني‌تبار زير ۳۰ سال به چشم مي‌خورد.
داريان شيرازي

 
 
 
داريان شيرازي كه پدري ايراني و مادري آمريكايي دارد در حال حاضر ۲۶ ساله است. او از ۱۵ سالگي كار خود را در شركت eBay آغاز كرد و به سرعت به شركت فيس‌بوك پيوست. پس از آن با بنيانگذاري سايت‌ها و شركت‌هاي نوپايي چون Fwix، Fotodunk و iCast در حوزه‌هاي روزنامه‌نگار شهروندي و شبكه‌هاي اجتماعي به موفقيت‌هاي بزرگي رسيد.
 
شركت او، Radius Intelligence در حال حاضر يكي از موفق‌ترين سامانه‌هاي جمع‌آوري اطلاعات كسب‌وكارهاي كوچك است كه ساماندهي اطلاعات و به‌روزرساني بيش از ۲۰ ميليون شركت كوچك را انجام مي‌دهد.
 
بابك پهلوان



 
 
 
او با ۲۹ سال سن مديرعامل اجرايي شركت Clever Sense است. او به ايجاد برنامه Arthur كمك كرد. يك برنامه ويژه گوشي‌هاي آيفون كه به كاربران براي يافتن غذاخوري‌ها و كافه‌هاي مورد علاقه‌شان ياري مي‌رساند.
 
او در سال ۲۰۱۱ به گوگل پيوست تا به پيشرفت پروژه Google Place كمك كند. اين سرويس گوگل هم براي يافتن مكان‌هاي مورد علاقه كاربران طراحي شده است. او در حال حاضر سرپرست نرم‌افزار آمار گوگل يا Google Analytics است.
 
آرش فردوسي



 
 
 
آرش فردوسي يكي از بنيانگذاران سايت دراپ‌باكس Dropbox است كه يك ارائه‌كننده خدمات ميزباني فايل‌ها در وب است و امكان همگاه‌سازي (synchronization)‏ پرونده‌ها روي چند رايانه مختلف يا بين چند كاربر متفاوت را از راه اينترنت فراهم مي‌كند. آرش فردوسي شركت دراپ‌باكس را همراه با يكي ديگر از دانش‌آموختگان دانشگاه ام‌آي‌تي بنيان گذاشت.
 
كاربران در حال حاضر پس از نام‌نويسي در اين سايت فضاي رايگان ۲ گيگابايتي در اختيار خواهند داشت اما مي‌توانند حجم بيشتري را در صورت نياز خريداري كنند. اين فضا به كاربران امكان مي‌دهد تا به فايل‌ها خود از نقاط مختلف و از كامپيوترهاي متفاوت دسترسي داشته باشند يا آنها را با ديگران به اشتراك بگذارند.
 
فهرست كارآفرينان و نوآوران دوهفته‌نامه فوربز به طور سالانه منتشر مي‌شود. شركت فوربز هر سال چندين فهرست مختلف منتشر مي‌كند كه از ميانشان مي‌توان به فوربز ۵۰۰ (فهرست ۵۰۰ شركت آمريكايي برگزيده)، فوربز جهاني ۲۰۰۰ (۲۰۰۰ شركت برگزيده جهان) و فهرست قدرت‌مندترين زنان جهان اشاره كرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد