احتمال برپايي فتنه 92 با پرچم "عدالت، آزادي، ولايت و دفاع از امام زمان"

۹۰ بازديد
  سرلشكر فيروزآبادي هشدار داد

احتمال برپايي فتنه 92 با پرچم "عدالت، آزادي، ولايت و دفاع از امام زمان"

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: فتنه 88 با ادعاي دفاع از ملت و با پول آمريكا، انگليس و غرب برپا شد، اما فتنه 92 ممكن است از داخل بوده و با توجه به برنامه‌ريزي‌ها، جهت‌گيري‌ها و پول‌هايي كه خرج شده ممكن است با شعار دفاع از ولايت، امامت و دفاع از امام زمان حركت كند.  سرلشكر "سيدحسن فيروز‌آبادي"، عصر امروز در كنگره ملي 7 هزار زن شهيد كشور در تالار وحدت با بيان اينكه وجود گوهري به نام فاطمه زهرا(س) افتخاري در بين زنان است، اظهار داشت: چه الگويي بالاتر از اين كه امام زمان افتخار مي‌كنند كه با حضرت زهرا(س) نسبت دارند.  
 
وي افزود: فاطمه چهل‌چراغي است كه 11 معصوم در اطراف آن مي‌درخشند و همان‌طور كه امام راحل و مقام معظم رهبري فرمودند شهدا و مادران آنان نيز فرزندان حضرت زهرا هستند.  
 
سرلشكر "سيدحسن فيروز‌آبادي"كنگره ملي 7 هزار زن شهيد را كنگره‌اي بي‌نظير در تاريخ انقلاب خواند و افزود: در طول تاريخ انقلاب چنين همايشي برگزار نشده و مقام معظم رهبري نيز تا به‌حال پيامي در اين سطح از معنويت و حضور را براي يك كنگره صادر نكرده بودند.  
 
فيروز‌آبادي با اشاره به دفاع همه‌جانبه كه همواره مورد تاكيد مقام معظم رهبري و امام راحل(ره)‌ بوده، تصريح كرد: زنان امروز در بسيج ده‌‌ها ميليوني بايد با الگوگيري از حضرت زهرا(س) دفاعي هوشمندانه و همه‌جانبه داشته باشند.
 
وي با اشاره به خطبه فدكيه حضرت زهرا(س) تصريح كرد: اين خطبه، استراتژي بزرگ وحدت و معنويت براي امت اسلامي بوده و بايد بر مبناي آن راهبردهاي سرنوشت‌ساز ملت اسلام تنظيم شود.  
 
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح، حضرت زهرا(س9 را تمام زمان تاريخ برشمرد و ادامه داد: وقتي پيامبر به ايشان مي‌گفت كه پدر فدايت مانند يك پدر عادي اين جمله را ادا نمي‌كرد، زيرا با توجه به بصيرت پيامبر قصد داشت كه بگويد فاطمه زهرا راه رسيدن به خدا و بندگي صحيح را نشان مي‌دهد.  
 
فيروز‌آبادي در تشريح خطبه‌ فدكيه حضرت زهرا (س) اظهار داشت: توحيد، نبوت، قرآن سه اصلي هستند كه در ابتدا اين خطبه مبارك به آن اشاره شده و پس از آن موضع‌گيري سياسي مطرح شده است؛ يعني موضع‌گيري سياسي بدون اين سه اصل معنايي ندارد. پنجمين نكته هشدار ايشان به طوفاني كه ممكن بود پس از فوت پيامبر اسلام را درگير كند بوده كه اين هشدار باعث بقاي دين خدا شد. نكته بعدي اشاره حضرت زهرا(س) به مسئله فدك براي روشن كردن انحراف حكومت وقت بوده و در آخر ايشان به كارشكني‌ها و توطئه‌هايي عليه حق و ولايت اشاره كرده و با عدالت‌طلبي خواستار احقاق حق ولي فقيه زمان يعني حضرت علي(ع) شدند.  
 
وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در رابطه با زنان فاطمي جمهوري اسلامي ايران تصريح كرد: ايشان همواره به وجود زنان مسلمان و دانشمند ايراني افتخار كرده و معتقدند كه ظرفيت زيادي براي پيشرفت و ترقي زنان كشورمان وجود دارد.  
 
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به راهبرد دفاع همه‌جانبه كه همواره مورد تاكيد امام راحل و مقام معظم رهبري بوده تصريح كرد: اينكه برخي فكر مي‌كنند دشمن از مرزهاي زميني، دريايي و هوايي به ما حمله مي‌كند اشتباه است، زيرا دشمن از مرزهاي دانشگاه، خانواده و ... توطئه‌چيني مي‌كند و بايد با بصيرت و دشمن‌شناسي صحيح در برابر اين تهديدها دفاعي همه‌جانبه داشته باشيم. استراتژي دفاعي بسيجي همه‌جانبه را مي‌طلبد؛ يعني فقط به نيروهاي مسلح تكيه نكنيم و هر كس در اين كشور مي‌تواند براي دفاع از ارزش‌هاي انقلاب سينه سپر كند.  
 
 اين خبر در حال تكميل است...
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد